Natural Horsetrainer
Aantal berichten : 702Registratiedatum : 17-01-12Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland Onderwerp: Forum laatstse tijd vaak traag of onbereikbaar ma 29 sep 2014 - 7:57 Zijn er meer mensen die er de laatste tijd steeds vaker last van hebben dat het forum supertraag is, of soms zelfs helemaal onbereikbaar?
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Natural Horsetrainer
Aantal berichten : 702Registratiedatum : 17-01-12Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland Onderwerp: Re: Forum laatstse tijd vaak traag of onbereikbaar do 2 okt 2014 - 7:55 Sinds ik dit topic heb geplaatst, heb ik geen traagheid of onbereikbaarheid meer meegemaakt!
En kennelijk heeft/had er verder ook niemand last van, aangezien er geen reacties zijn gekomen...
Nou ja, probleem opgelost! :-)
Mai Admin
Aantal berichten : 3224Registratiedatum : 01-11-09Leeftijd : 63Woonplaats : Maasbree, Limburg Onderwerp: Re: Forum laatstse tijd vaak traag of onbereikbaar zo 19 okt 2014 - 9:52 Wat gek Marja, ik heb dit topic nog niet eerder gezien, heb er helemaal geen melding van gekregen...
De problemen die je had zijn waarschijnlijk veroorzaakt door een grote verhuizing van actieforum/forumotion naar een nieuwe server. Ik heb ook een paar keer in die periode het pp-forum (en een nieuw forum dat ik in die periode ben gestart) niet kunnen bereiken. De verhuizing is inmiddels achter de rug, dus is als het goed is alles weer oké
.
Natural Horsetrainer
Aantal berichten : 702Registratiedatum : 17-01-12Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland Onderwerp: Re: Forum laatstse tijd vaak traag of onbereikbaar ma 20 okt 2014 - 3:16 Ik heb er inderdaad al even geen last meer van Marja. Krijg jij altijd een melding als er een nieuw topic geopend wordt? Is dat omdat je moderator bent?
Mai Admin
Aantal berichten : 3224Registratiedatum : 01-11-09Leeftijd : 63Woonplaats : Maasbree, Limburg Onderwerp: Re: Forum laatstse tijd vaak traag of onbereikbaar ma 20 okt 2014 - 4:12 Natural Horsetrainer schreef: Krijg jij altijd een melding als er een nieuw topic geopend wordt? Is dat omdat je moderator bent? Yep, ik krijg altijd meldingen van nieuwe topics, in mijn hoedanigheid van oprichter/'eigenaar' van het forum
.
Natural Horsetrainer
Aantal berichten : 702Registratiedatum : 17-01-12Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland Onderwerp: Re: Forum laatstse tijd vaak traag of onbereikbaar ma 20 okt 2014 - 5:52 Aha, jij hebt privileges!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Forum laatstse tijd vaak traag of onbereikbaar