Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 GEZOCHT : bijrijdster / verzorgster BERGEN OP ZOOM

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ponylady

ponylady


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 07-02-10

GEZOCHT :  bijrijdster / verzorgster  BERGEN OP ZOOM  Empty
BerichtOnderwerp: GEZOCHT : bijrijdster / verzorgster BERGEN OP ZOOM    GEZOCHT :  bijrijdster / verzorgster  BERGEN OP ZOOM  Emptyvr 22 aug 2014 - 23:17

Gezocht : Bijrijdster / verzorgster , omgeving Bergen op Zoom .

Ben je geïnteresseerd in NH en RechtRichten / Academische Rijkunst (Bent Branderup) ?
Maar je hebt zelf geen paard of pony ?

Ik ben op zoek naar een verzorgster / bijrijdster vanaf 17 jaar om samen mijn
2 pony's te verzorgen en te trainen .
Mijn voorkeur gaat uit naar iemand die 2 a 3 x per week tijd heeft om lekker ontspannen met de pony's bezig te zijn .

De pony's staan op een prachtige , rustige prive lokatie waar ze 24/7 buiten lopen en de beschikking hebben over een ruime schuilstal .
Er is een aparte wei waarin je kunt trainen en grondwerken .
Er is echter geen elektra aanwezig , dus in de wintermaanden kan er alleen met daglicht getraind worden .

Mijn slimme , ondeugende SuperShet kent de 7 games van Parelli (grondwerk) .
Maar ook Lange Lijnen - Vrijheidsdressuur - RechtRichten vindt hij zeker leuk !

Voor mijn lieve , gevoelige PaintHorse merrie zoek ik iemand die al wat ervaring heeft met RechtRichten / Academische Rijkunst , om haar hierin verder op te leiden .
Eventueel is geen ervaring , maar zeker wel affiniteit met RR/AR , geen probleem mits je bereid bent om regelmatig lessen te gaan volgen ( dit voor eigen rekening) .
Belangrijk is dat de merrie onder kundige begeleiding verder wordt beleerd .

Ik vraag er geen geld voor maar een handje helpen hoort erbij .
Samen even mest ruimen (dit doe ik zelf al dagelijks) en zo eens wat onkruid weghalen in de zomer .

Heb je na dit gelezen te hebben serieuze interesse , stuur me dan een berichtje met een omschrijving van jezelf en je paardenervaring .

Ik hoor graag van je !

GEZOCHT :  bijrijdster / verzorgster  BERGEN OP ZOOM  4vprur
Terug naar boven Ga naar beneden
 
GEZOCHT : bijrijdster / verzorgster BERGEN OP ZOOM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verzorg(st)er gezocht
» Gezocht weidegang
» PP gezocht in Noord-Holland
» Gezocht: mijn motivatie..
» PP in de omgeving van Peize gezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Aangeboden en gezocht :: Stalling, weidegang, verzorging, bijrijders-
Ga naar: