Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mijn Paddock Paradise under construction

Ga naar beneden 
+6
MoniqueBuu
Mai
Wieteke
Joyce
Natural Horsetrainer
FrancisD
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptywo 6 maa 2013 - 4:06

Leuk om de foto's te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
jannekevedder

jannekevedder


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 13-11-12
Leeftijd : 42
Woonplaats : Peize

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptywo 13 maa 2013 - 1:06

Hele leuke PP FrancisD!!!
De stal ziet er idd erg gezellig en pittoresk uit.
Dat dijkje maakt het ook lekker speels.
SUPER!!
Terug naar boven Ga naar beneden
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptywo 13 maa 2013 - 1:23

Thanks.
Mochten jullie nog iemand weten die een plek voor bijv. een oud paardje zoekt, ik ben nog op zoek naar een 'pensionpaardje' maar dan wel liefst iemand die de zorg aan mij over wil laten en niet dagelijks wil/hoeft te komen. Een paardje wat met pensioen mag, of moet revalideren. Een twee of drie jarige die nog niet gereden wordt of alleen voor de zomer, tot bijv. oktober/november mag ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyzo 21 jul 2013 - 10:46

Laatste week druk geweest op stal dus hierbij foto's van het schilderwerk en de rubberen vloer.
Alleen nog even achter wat 'passtukken' aan om de boel goed klem te leggen, de nieuwe tegels blijven anders zo niet goed liggen. Onder het stukje waar Pippa altijd staat moet wat grind ter opvulling van het verzakte straatwerk en achterin onder een van de grote tegels ook, die wipt nu te veel op aan de rand en dan gaat'ie stuk, da's zonde. Ik heb wat grof siersplit in de voortuin wat ik er toch uit wilde, dat kan ik daar mooi voor gebruiken.

Voor:
Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 76kl

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Maj5

Na:
Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Aux8

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Ff0n

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 49zx

rubber zoals het na 3 x verleggen eindelijk ligt:
Hier moet dus nog een strook langs, dan ligt het zowel horizontaal als vertikaal klem
Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 P2ft

Pippa's hobbelhoekje. Zij kan hier al wel op staan omdat ze bijna niks weegt, zou Raya hier overheen gaan dan blijft er geen steen liggen
Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 36y7

en vanuit de 'verre' hoek
Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 5lo9

En vanavond heb ik m'n nieuwe flappengordijn nog even opgehangen. De middelste twee flappen heb ik weer weggehaald (ze hangen afzonderlijk aan haakjes dus ik kan er 1 of 2 af halen) zodat ze eerst kunnen wennen om er tussendoor te lopen, van't najaar hang ik er dan nog 1 bij zodat de opening smaller wordt en als dat ook goed gaat hang ik de vierde er tussen.

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Lodf
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyzo 21 jul 2013 - 19:09

Zo, dat is opgeknapt door die schilderbeurt, prachtig Francis glimlach !
Zijn die tegels in 'Pippa's hobbelhoekje' ook rubber tegels, of gewone betontegels? Ik vroeg het me af omdat ik zie dat ze hol zijn van onderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyzo 21 jul 2013 - 21:30

Dat zijn idd holle rubberen 'tegels'. Daarom moeten ze goed klem liggen, ze wegen niks en 'stuiteren' nogal dus als Raya er overheen loopt dan komen ze wel wat omhoog zeg maar. Dat grote vierkant in het midden ligt nu redelijk klem, op dat strookje na, en dat gaat goed. Als ik materiaal heb voor die strook dan kan ik bij Pippa's stukje die uitstekende tegels op maat zagen en komt ook daar de boel klem te liggen, maar daar zit ook een behoorlijke verzakking in de bestrating dus dat moet ik dan wel even opvullen. Maar Pippa kan al over die losse tegels, dan blijft dat nog liggen, die weegt weinig en heeft maar kleine pootjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyzo 21 jul 2013 - 23:06

Zo, je hebt al flink wat opknap-werk verricht! Het schilderwerk ziet er mooi strak uit. Met de tegels gaat het ook vast goed komen.
Wat handig dat je die flappen apart op kunt hangen... Ga je ook nog een soort schriktrainig doen, om de paarden erdoor te krijgen? Of probeer je ze het eerst zelf uit te laten vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyma 22 jul 2013 - 3:46

Op dit moment hangen alleen de buitenste twee, daar gingen ze gisteren gelijk al doorheen, Raya wel met aarzeling en na wat aanmoediging, maar toen lukte het wel. Dit laat ik even zo een tijdje hangen tot het echt 0,0 spannend meer is voor Raya (Pippa boeide het na 1 keer al niet meer). Dan ga ik er 1 bij hangen, zodat er nog steeds een opening is maar ze er wel echt tussendoor moeten en als dat ook ok is hang ik de 4e er bij. Zodra ik er een flap bij hang zorg ik wel dat ik zeker weet dat ze er een keer door zijn gegaan, zodat ze niet 'verplicht' buiten blijft omdat ze niet naar binnen durft (het water staat binnen), maar daarna laat ik het ze gewoon even zelf uitzoeken. Raya heeft meestal wat aanmoediging nodig en bevestiging dat ze dit echt waar wel kan en durft, die is niet zozeer bang maar vooral onzeker. Heeft ze iets een keer gedaan dan is't meestal ook snel ok, zo van 'oh... was dat alles...'. Pippa doet het wel, da's een lefgrietje en dat helpt Raya wel in zien dat het idd niet eng is en 'als Pippa het kan zij het ook echt wel kan'.
Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyza 27 jul 2013 - 6:56

Ziet er mooi uit allemaal!

Waar heb je die flappen gekocht? Welk merk is het?
Misschien kan ik die hier in Italie ook wel vinden, weet enkel weer niet waar ik het moet gaan zoeken...

Heb er ook nodig tegen de winter omdat ik de stal ga omwisselen en ze de andere zijde gaan moeten gebruiken waar nu nog een garagepoort hangt. Die moet dan weg maar dan moeten er wel goeie stevige flappen hangen om de regen/wind/sneeuw tegen te houden!

Terug naar boven Ga naar beneden
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyza 27 jul 2013 - 7:19

Ama, die flappen heb ik niet gekocht maar gratis gekregen! Ik heb wat bedrijven (slachthuizen, bedrijven die koelingen hebben bijv. of andere bedrijven met grote magazijnen) gemaild of ze kapotte hadden. Die flappen hangen doorgaans in grote deuren waar vaak heftrucks heen en weer doorheen moeten en in grote koecellen. Als een flap van een deur van 3 of 4 meter stuk gaat kun je daar nog prima met een paar nestels bovenin een flap voor je staldeur van maken. Ik kreeg echter een reactie van een bedrijf wat er nog een paar had liggen die verkeerd besteld waren, te kort voor hun deur, die mocht ik dus hebben. De kapotte hadden ze anders ook wel maar die waren net een paar dagen daarvoor in de plastic-container beland. Maar dit was mooier want hier zaten de originele bevestingsstrips nog aan.

Je kunt ze speciaal voor staldeuren wel ook gewoon bestellen bij www.flappies.nl , voor paardenstallen zou ik wel de dikkere versie van 30cm. breed nemen aan de 'industrie'ophanging (heb ik dus ook), da's wel heel degelijk. Ik heb de strips nu aan haakjes van de bouwmarkt gehangen, kan ik wel even een close up van maken, als dit blijft werken laat ik het zo maar anders bestel ik bij Flappies alsnog even een ophangstrip met haakjes.
In plaats van kant en klare flappen kun je ook alleen een rol PVC bestellen, zelf op maat snijden, óf nestels er door, of tussen twee latjes schroeven en dat ophangen. Op MP adverteert ook iemand met rollen PVC. Weer, voor een paardenstal zou ik de dikkere 30 cm. stroken nemen, de stroken van 20 cm. zijn ook dunner dus zullen eerder stuk gaan, die van 30 zijn op heftrucks en ander 'groot materieel' berekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyza 27 jul 2013 - 9:57

Bedankt voor die link van Flappies Francis, daar had ik nog nooit van gehoord. Heel handig dat je daar ook kleine stukjes los kunt bestellen glimlach .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyza 27 jul 2013 - 9:59

Ja, ze hebben ook speciaal echt kleine stukjes voor hondenhokken en kippenhokken e.d.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyza 27 jul 2013 - 10:08

Ik heb eigenlijk een klein strookje PVC nodig voor mijn kippenhok, om te monteren boven de scharnierkant van de klep op de legnesten, zodat er geen water het hok in kan lopen. Ben wel benieuwd hoeveel verzendkosten ze rekenen bij het bestellen van een klein stukje. Weet jij dat misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyza 27 jul 2013 - 10:11

Over wat voor stuk heb je't dan, echt maar een strookje? Want ik weet niet of ze dat wel doen, maar ik kan wel een stukje afsnijsel van mij missen. Ik heb die stukken bewaard omdat je maar nooit weet waar je ze voor kunt gebruiken, 1 heb ik al gebruikt om een kapot stalraam te fixen. Maar als je maar een strookje nodig hebt... Laat me even weten hoe groot precies, dan kijk ik of ik dat heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyza 27 jul 2013 - 10:13

Oh dat zou geweldig zijn, ik ga morgen even meten glimlach !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyza 27 jul 2013 - 22:30

Eerst nog even een vraag: je schreef dat je de 30 cm brede flappen hebt. Als ik het goed heb zijn die 3 mm dik; is dat nog flexibel? Want de strook die ik bij de scharnieren van de klep wil bevestigen moet flexibel genoeg zijn om in een kleine hoek mee te kunnen buigen als de klep opengaat. Ik ben bang dat dat met die 3 mm dikte niet gaat lukken, wat denk jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyza 27 jul 2013 - 22:56

Dat is netjes geworden, zeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyzo 28 jul 2013 - 0:53

Dank voor de tip!

Moet dat eens allemaal goed bekijken en dan zien of ik dit misschien in Italie vind, zoniet toch maar weer 1250 km laten reizen...

verontwaardiging 
Terug naar boven Ga naar beneden
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyzo 28 jul 2013 - 1:29

Marja schreef:
Eerst nog even een vraag: je schreef dat je de 30 cm brede flappen hebt. Als ik het goed heb zijn die 3 mm dik; is dat nog flexibel? Want de strook die ik bij de scharnieren van de klep wil bevestigen moet flexibel genoeg zijn om in een kleine hoek mee te kunnen buigen als de klep opengaat. Ik ben bang dat dat met die 3 mm dikte niet gaat lukken, wat denk jij?
Hártstikke flexibel, om te snijden kon ik het gewoon dubbel vouwen en had ik nét geen scherpe vouw waar het mes doorheen ging, 't is wel 3mm dik maar 't is heel 'zacht' PVC. Ik zal vanmiddag een foto van het ophangsysteem maken zoals ik dat gemaakt heb, én van hoe het vouwt en buigt. Waar jij het voor wil gebruiken kan zéker, daar twijfel ik niet eens aan.

Ama, ik zou gewoon even wat grote bedrijven mailen waar ze grote magazijnen hebben, met name in de food-sector waar ze het binnen koel willen houden en een deur dus niet 'onbeschermd' open willen laten staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyzo 28 jul 2013 - 8:36

Helaas, uiteraard juist als ik af wil drukken batterij leeg dus de foto's moeten even tot morgen wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyma 29 jul 2013 - 3:44

Ok, foto's gemaakt. Hier 1 flap met ophangstrip zoals ze geleverd worden als je ze kant en klaar koopt met industriële ophanging en de haakjes waarmee ik ze opgehangen heb. Je kunt het schilderstape waarop ik de gaten eerst getekend heb ook nog zien, dat heb ik eerst op een werkblad geplakt, gaten overgetrokken, toen tape boven de deur geplakt en toen haakjes op hun plek. Er zitten 2 haakjes per gat (behalve aan de buitenkant) zodat ze vast hangen en niet heen en weer kunnen schuiven, anders zouden ze elkaar niet meer overlappen.
Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Kdx6

En dan voor Marja nog even een foto van het dubbelgevouwen PVC
Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 88x4

Hier hoef je ook niet echt veel moeite voor te doen, je ziet dat ik het tussen duim en wijsvinger zo vouw/rol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyma 29 jul 2013 - 4:06

Bedankt voor de foto, die zegt meer dan woorden glimlach . Het ziet er inderdaad flexibel uit Francis! Ik zou een strookje nodig hebben van 1 meter bij ca. 10 cm, heb je dat toevallig over?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyma 29 jul 2013 - 4:09

Oh nee, zo lang heb ik zeker niet, sorry. Heb alleen de afsnijsels van de flappen en da's hoogstens 50 cm. lang. 1 flap is 30 breed dus als je met 1 afsnijsel van 50 x 30 twee stroken kunt maken dan mag je er van mij eentje hebben, maar anders zou je gewoon 1 'dierenverblijfflap' moeten bestellen bij Flappies. Die hebben ze in de lengtes 80 cm. en 1 meter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyma 29 jul 2013 - 4:11

Jammer, maar in ieder geval bedankt voor je aanbod en het meedenken glimlach !
Dan ga ik denk ik toch maar een flapje bij Flappies bestellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Emptyzo 4 aug 2013 - 7:20

Nou, mijn PP gaat de naam van dit topic weer eer aan doen, ik ga m'n track omgooien... tenminste, dat overweeg ik heel sterk.
Nu loopt het pad tussen twee stukjes wei door, ooit zo bedacht omdat het voorste stuk heel nat is.
Helaas bleek het dwarspad net zo nat te worden in 't najaar dus eigenlijk schoot ik er weinig mee op. Ze gebruiken het niet als het zo nat is dus geen ramp, maar geen voordeel er van ook.
Nu met het warme weer blijkt dat het wel een voordeel zou hebben als ik het pad toch buitenom laat lopen, door de punt van het perceel. Daar heb ik nl. de hele dag schaduw. Wel ook wat meer last van de dazen maar goed, dat hebben ze op de rest van de paddock ook wel. En door de track door de punt te trekken wordt de track ook langer, met een langere strook dijk 's winters. Het deel wat track wordt is nu een stuk waar ze weinig grazen, ik heb het gisteren zelfs gemaaid om 't er weer een beetje fatsoenlijk uit te laten zien, dus nu is het eigenlijk 'onbenutte grond'.
Het deel van het voorweitje wat over blijft wordt dan één geheel met het andere weitje, het dwarspad gaat er tussenuit en 't wordt gewoon één geheel.
Ik hoop er een beetje op dat als ik het nu ga veranderen, ze de track nog voldoende aanlopen zodat het minder diepe modder wordt dan wat het nu als wei zou worden (ze mochten er met nat weer niet op dus het werd geen modder, maar een deel van dat weitje was zo nat dat ze er redelijk diep in weg zakten. Dat stuk kom niet op de track, alleen de buitenste rand, die wel nat wordt maar niet zo nat als het deel wat in het weitje blijft). En mocht het echt erg worden dan lopen ze nog steeds gewoon dat stuk van het track niet 's winters, dat verandert dan niks aan de situatie eigenlijk. Ik wil de punt ook schuin afzetten zodat ze er een extra 'mini-paddockje' hebben, met een hooivoerplek en eventueel opgehoogd met wit zand, mocht het echt te nat worden. Ander voordeel is dat de track interessanter wordt omdat ze langs de weg kunnen kijken en de omgeving dus nog beter kunnen zien. Verder maak ik in die hoek dan gelijk een uitgang zodat ik buiten de buurwei om van m'n erf af kan, ook dat is weer een extra voordeeltje.
Al met al denk ik er meer profijt van te hebben als ik hem toch door de punt laat lopen...
Zo dus:
Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Qizp
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn Paddock Paradise under construction   Mijn Paddock Paradise under construction - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn Paddock Paradise under construction
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn beginnend paddock paradise
» Mijn kleine Paddock Paradise
» paddock paradise op fb
» Plattegrond Maurits Paddock Paradise
» Paddock Paradise Nederland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: