Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het verhaal over Winnetou!

Ga naar beneden 
+4
Dyonne
Wieteke
marion
yvonnedejong
8 plaatsers
AuteurBericht
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Emptydo 9 aug 2012 - 9:00

Wat ik nou toch weer had!

Ik had/heb Winnetou te koop staan op bokt.
Krijg ik ineens een berichtje van iemand dat ik haar dode pony verkoop!!
Met een heel verhaal erbij waar je kippenvel van krijgt.
Om een lang verhaal kort te maken, iemand wilde Winnetou van haar kopen, hij stond in de opfok met een andere pony van die koper.
Voor de overdracht van het geld zou plaatsvinden kreeg ze te horen dat Winnetou gestorven was aan koliek.
Zij braaf de dierenarts rekening betaald en er een punt achter gezet.
Zelf had ze net ene miskraam gehad en nam het allemaal maar aan.

Ziet ze hem ineens op Bokt!!!

Nu zijn we in onderhandeling dat ze hem overneemt van me!

Hoe Bizar!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Emptydo 9 aug 2012 - 9:58

Wat een rare dingen gebeuren er in paardenland! Hoe bedenk je het om iemand te vertellen dat haar pony gestorven is?? absurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Emptydo 9 aug 2012 - 10:11

Jeetje, wat bizar! En wat een toeval dat ze hem herkende!
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Emptydo 9 aug 2012 - 18:41

Ze zag een leuke bonte pony op bokt en dacht leuke pony.
Toen ze meer foto's zag dacht ze hé lijkt op mijn draco.
En toen werd het ineens eng en is ze alle vlekken gaan vergelijken.
Het was Draco!
Ze schrok zich te pletter!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Dyonne




Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Boskoop (ZH)

Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Emptydo 9 aug 2012 - 21:55


Jeetje wat absurd en raar dat dit haar is wijsgemaakt.. Hopelijk kan hij naar haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Berith

Berith


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Emptyvr 10 aug 2012 - 18:16

Niet te geloven hoe oneerlijk sommige mensen kunnen zijn. Maar wel fijn dat dankzij internet zij nu toch haar pony terugvindt (vroeger met advertenties in de krant was dat vast niet gebeurd).

Ben benieuwd naar de afloop.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Emptyza 11 aug 2012 - 7:08

Wat een bizar verhaal! En wat een toeval dat ze hem zo weer tegenkwam. Zou wel bijzonder zijn, als hij terug gaat naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Emptyzo 12 aug 2012 - 0:18

Wat een afschuwelijk verhaal Yvonne oh mijn god! Duidelijk een geval van gewiekste oplichting: doen of een pony dood is en dan doorverkopen, en nog geld toe krijgen voor een zg. koliekoperatie. Van dit soort dingen krijg ik last van plaatsvervangende schaamte dat ik tot het menselijk ras behoor oeps.....
Gelukkig heeft het zo moeten zijn dat ze Winnetou/Draco weer teruggevonden heeft. Hopelijk heeft ze de gegevens van die oplichter nog; als ik haar was zou ik daar zéker een zaak van maken! Is die oplichter dan degene van wie jij Winnetou gekocht hebt?

Even een nieuwsgierige vraag: waarom verkoop je Winnetou? Als je vindt dat dat me niks aangaat, gewoon zeggen hoor knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Emptyma 13 aug 2012 - 2:42

Marja schreef:
Is die oplichter dan degene van wie jij Winnetou gekocht hebt?

Even een nieuwsgierige vraag: waarom verkoop je Winnetou? Als je vindt dat dat me niks aangaat, gewoon zeggen hoor knipoog.

Ik denk wel dat diegene waar ik hem van kocht de man is waar zij aan zou verkopen.
Ik heb helaas geen gegevens meer en zij ook niet, misschien ook beter.

je mag best vragen waarom hij weg moet hoor.
De reden dat ik Winnetou verkoop is omdat 4 pony's mij momenteel te veel financiele lasten is. We hebben onverwachts een huis gekocht dus iets meer kosten als voorheen.

Ik kan hem ook bijna niet meer achter mijn draden houden, geet hij er niet onderdoor dan springt hij er wel overheen.
Ik hoop hem ook voor de winter kwijt te zijn.
Met een beetje geluk kan ik het eens worden met de oude eigenaresse en kan hij daar weer naar toe.

Wel grappig.
Mijn dierenarts was ervan overtuigt dat er ijslander inzat.
Nu weet ik dat zijn moeder een welsh was en zijn vader een kruising welsh met new forest.
hij is ook iets ouder, er werd ons verteld dat hij van juli 2009 was maar hij is van mei 2009

nu even afwachten hoe het afloopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Emptyma 13 aug 2012 - 6:56

zou wel erg fijn zijn als hij naar haar kan idd. Bijzonder verhaal.
En ach, mijn kruising arabier met kwpner word in de winter aangezien voor een ijslander. Geen belediging hoor, maar hij lijkt er echt niet op. Heel wel ook heel veel haar.
Succes met winnetou en je nieuwe huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Emptywo 15 aug 2012 - 2:34

helaas gaat het haar niet lukken om hem te kopen van mij.
Hij staat nu dus echt te koop.
als iemand intresse heeft kan je me altijd een berichtje sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Emptywo 15 aug 2012 - 22:50

yvonnedejong schreef:
helaas gaat het haar niet lukken om hem te kopen van mij.
Best wrang voor haar dat ze nu haar 'eigen' paard niet terug kan kopen. Maar ik snap ook helemaal dat jij hem gewoon wilt verkopen en niet zomaar weggeven, jij hebt er tenslotte ook voor moeten betalen. Het zijn altijd vreemde situaties dit verontwaardiging...
Gefeliciteerd met je nieuwe huis, en veel succes met de verkoop van Winnetou compliment!

Joyce schreef:
En ach, mijn kruising arabier met kwpner word in de winter aangezien voor een ijslander. Geen belediging hoor, maar hij lijkt er echt niet op. Heel wel ook heel veel haar.
Dat is wel héél apart! En hoe komt zo'n kruising aan zoveel haar? Da's toch niet echt iets van arabier of KWPN'er zou je zeggen. Misschien toch in de verre voorgeschiedenis een keer een ijslander 'doorheen gevlogen' grijns?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Emptydo 16 aug 2012 - 20:05

Marja schreef:
Joyce schreef:
En ach, mijn kruising arabier met kwpner word in de winter aangezien voor een ijslander. Geen belediging hoor, maar hij lijkt er echt niet op. Heel wel ook heel veel haar.
Dat is wel héél apart! En hoe komt zo'n kruising aan zoveel haar? Da's toch niet echt iets van arabier of KWPN'er zou je zeggen. Misschien toch in de verre voorgeschiedenis een keer een ijslander 'doorheen gevlogen' grijns?

tsja, ik heb zijn beide ouders gezien, zijn vader is een zoon van baccarat, en zijn moeder is een kwpner, een kleine niet echt mooie, maar het is er wel 1.
Onze MM's krijgen ook best veel wintervacht, ik doe er ook echt niets aan hoor, alleen onze oude merrie krijgt op koude dagen, een deken op, daar heeft ze voor haar rug, echt baat bij.
Maar mijn vosje is echt een bolletje wol, hij is wel wat ronder, en dan misschien in combinatie met zijn haar?
Zelf vind ik hem niet op een ijslander lijken. Ik krijg die reacties van andere.
Zal eens een fotootjes opzoeken van hem in wintertenue.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Gesponsorde inhoud





Het verhaal over Winnetou! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verhaal over Winnetou!   Het verhaal over Winnetou! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het verhaal over Winnetou!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winnetou, onze nieuwe aanwinst!
» te koop mijn lieve bonte C pony Winnetou

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: