Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Winnetou, onze nieuwe aanwinst!

Ga naar beneden 
+2
Irene
yvonnedejong
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptyzo 11 jul 2010 - 23:33

even een eigen topic,leek me beter!

En hier zijn dan wat foto,s!
Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Foto-UELQ4HND
en nog 1, even uitrusten, volgens mij waren ze erg moe van de heftige onweer.
Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Foto-MMVXQ3UZ
en zo lopen ze de hele dag rond, Atent lijkt wel een papa!
Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Foto-3CTTPWVN
Echt een lekker stel zo samen.
En zo lief dat die is en zoooo rustig, we hebben het idee dat hij al veel meegemaakt heeft in zijn korte leventje.
Nu kan hij lekker genieten en opgroeien in een onbezorgd wereldje!

Ik vind Winnetou een erg leuke naam, mijn zoontje nog niet, die wil Drako.
Haha bijna 4 en erg eigenwijs.
De uiteindelijke naam horen jullie nog wel!


Laatst aangepast door yvonnedejong op do 15 jul 2010 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptyma 12 jul 2010 - 1:02

Hele leuke pony Yvonne! Hij krijgt het heel goed bij jou, leuk dat hij zo samen met Atent optrekt!
Winnetou vind ik ook een hele leuke naam, hij is echt zo'n indianenpaardje grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptyma 12 jul 2010 - 1:16

Atent is ineens heel erg volwassen, de castratie heeft hem goed gedaan.
Keek even naar de pony en ging weer eten, ik stond versteld.
Ik heb ze ook vrij snel bij elkaar gedaan en dat ging echt heel erg goed.
Tot dat hij over het draad sloeg naar Da Laico en de draad knapte toen was er oorlog.
Da Laico jaagt er achter aan, das niet fijn.
Da Laico is niet zo makkelijk maar die hoeft er voorlopig nog niet bij.

Ik wil Atent samen met de pony laten staan en Da Laico weer bij Joris, als ze tenminste de eczeemdeken heel laten.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptyma 12 jul 2010 - 6:18

Oooh wat een leukerd Yvonne liefde! Hij lijkt echt nog heel jong, hoe oud is hij?
Geweldig, Atent als 'trotse papa'.
En 'Winnetou': heel stoere, leuke naam compliment!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptyma 12 jul 2010 - 19:56

Marja schreef:
Hij lijkt echt nog heel jong, hoe oud is hij?

Hij is begin juli 2009 geboren, dus nu net een jaar.
Ik vind hem erg hoog op de benen, vraag me af of hij niet groter gaat worden dan 1.35.
Dat is het leuke van zoiets, echt een verrassing hoe hij gaat worden.

Ik vind Winnetou een geweldige naam, alleen ik krijg ruzie met stijn(bijna 4 jaar) als ik hem zo noem aanbidding aanbidding aanbidding .
Maar gelukkig bepaal ik zulke dingen en niet hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydi 13 jul 2010 - 0:12

Eindelijk een klein beetje aktie ontdekt bij Winnetou!

Hij is zo rustig!!
Dat is de enige actie die ik tot nu toe gezien heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydi 13 jul 2010 - 9:15

Grappig ponietje!
Voor zo'n jong ding is een verhuizing nogal overweldigend. Gelukkig reageert hij daar niet gestressd op, dat zegt wel wat over zijn karakter denk ik.
Ik vind het wel heel bijzonder dat hij niet direct achter Atent aan gaat, dat hij zo lang alleen durft te staan. En slim dat hij het doorgangetje al weet te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydi 13 jul 2010 - 9:22

marion schreef:
Ik vind het wel heel bijzonder dat hij niet direct achter Atent aan gaat, dat hij zo lang alleen durft te staan. En slim dat hij het doorgangetje al weet te vinden.
Ik dacht precies hetzelfde knipoog. Mooie eigenschappen, hij denkt blijkbaar na over wat hij doet en gaat niet als een kip zonder kop te werk compliment.
Wat heeft hij trouwens een fiere draf en zo mooi opgericht, echt sjiek hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydi 13 jul 2010 - 19:36

Wat een leuke reacties van jullie. compliment

Het is ook zo'n lekker ding.Toen hij er net was liet hij een heel mooi zwevend uitsloverig drafje zien, geweldig was dat..
Ik ben ook erg benieuwd wat het wordt over 2 jaar, zou zo wel eens een sjiek ponietje kunnen worden, geen idee. De man waar ik heb van ik hem gekocht heb had het erover een wat zwaardere grovere Cpony. IK heb daar mijn twijfels over. Maar het maakt me echt niet uit hoe hij wordt, als hij maar lief is en ik ermee kan doen wat ik ermee wil doen.

Stress heeft hij absoluut niet.
Toen we hem gingen ophalen liep hij zo mee de trailer in en ging meteen hooi eten.
Hij stond ook heel rustig in de trailer en heeft geen kik gegeven.
Onderweg nog even gestopt maar keek rustig om zich heen.
Heb ik nog nooit meegemaakt met zo'n jonge pony.
Ik denk dat hij in zijn korte leventje al heel veel heeft meegemaakt.
Ik heb hem ook verteld dat zijn eindbestemming is bereikt.
Nu kan hij genieten en het zorgeloze leventje gaan beginnen voor hem.

Binnenkort even gaan uitzoeken wanneer ik het beste kan gaan beginnen met de enitngen zodat ik met de laatste van de basis tegelijk met de rest uitkomt.
En even zorgen dat hij gechipt wordt, kan mijn Joris ook meteen gedaan worden grijns die heeft nog steeds geen chip! oeps

Ik ga even lekker naar buiten en weer genieten van mijn mooie bijzondere paardjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
marleen




Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 22-05-10

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydi 13 jul 2010 - 21:25

wat een leuk rustig veulentje.
Zo te zien is het een cool typje.
Daar kan je straks heerlijk op buitenrijden....

Ik heb zelf een veulen van eind juli lopen en die is nu ongeveer 1.20 groot.
Ik weet niet of je hem/haar al opgemeten heb?
Er schijnt een testje voor te bestaan om ongeveer in te schatten hoe groot ze worden.
Maar mijn ervaring is dat toch een beetje onzin.
Gewoon afwachten is toch het beste.

Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydi 13 jul 2010 - 22:45

marleen schreef:


Ik heb zelf een veulen van eind juli lopen en die is nu ongeveer 1.20 groot.
Ik weet niet of je hem/haar al opgemeten heb?
Er schijnt een testje voor te bestaan om ongeveer in te schatten hoe groot ze worden.
Maar mijn ervaring is dat toch een beetje onzin.
Gewoon afwachten is toch het beste.


Ik heb hem nog niet op gemeten maar de 1.20 red hij wel denk ik.1.25 misschien ook nog wel.
Grappig, jouw veulen bijna net zo oud, hoe groot wordt die ongeveer, weet je dat?

Dat testje ken ik niet, weet jij dat wel?
Anders ga ik even googlen.

Idd afwachten is ook erg leuk, als ik Atent zie hoe mooi hij wordt, dat had ik nooit verwacht als veulentje.

Ik stond er net weer versteld van. Atent en Winnetou zijn zo lief voor elkaar.
Had ze op 2 verschillende plekken wat bix gegeven gewoon op de grond, Atent was eerder klaar maar die ging ook echt niet bij Winnetou eten, stond er gewoon naast op rust.
Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt met mijn paardjes, meest strijd om eten.
Ik kan er wel over blijven schrijven, het is echt een apart stel.

Oooo wat ben ik blij......
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
marleen




Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 22-05-10

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydi 13 jul 2010 - 23:16

haha nou zo gaat het er bij ons in de wei echt niet aan toe....
De merrie (moeder) is de baas als het over het eten gaat!
die eet als eerst en meestal ook al laatst.

De jaarling (bijna) en de shetlander zijn nog een beetje in strijd om wie er daarna gaat komen.
Waarschijnlijk wordt dat wel de shetlander want die heeft veel meer levenservaring en heeft ze goed achter de ellebogen.
Das best grappig om te observeren.
De eerste week moesten ze niet zo veel van chuck (shet) hebben.
De tweede week mocht ie al uit de zelfde voerbak eten.
De derde week begon de 'machtsstrijd' tussen jaarling en shet.
De vierde week ging dat door. Het was nog steeds niet duidelijk wie er gaat winnen.
Jaarling bijt shet vaak in de nek of kont maar shetlander laat zich niet kennen en haalt flink uit.
Zodat de jaarling weer even op zijn plaats gezet wordt :<

Nu weer 2 weken later hebben ze alleen nog strijd (jaarling en shet) om wie er als eerste mag eten maar als de winnnaar dan als eerste bij de hooibak staat mag de andere er gewoon naast gaan staan verwarring

Ik vermoed dat mijn jaarling tussen de 1.40-1.45 wordt.
Zijn moeder is 1.34
Zijn vader is 1.51
Hij is nu dus nog maar 14 cm kleiner als zijn moeder...
Maar goed zeker weten doe ik het ook niet.
denken
Over 2 weken wordt hij klinisch gekeurd en dan wordt hij als het goed is verkocht.
Wel blijft hij dan nog staan tot hij 3 is.
Zo hoef ik niet meteen afscheid te nemen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydi 13 jul 2010 - 23:18

Het is overduidelijk: Winnetou was voorbestemd om bij jou en je paarden te zijn Yvonne, daar ben ik van overtuigd compliment! En wat geeft dat inderdaad altijd een blij gevoel hè, zo'n gevoel dat alles klopt glimlach!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
marleen




Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 22-05-10

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydi 13 jul 2010 - 23:22

Marja schreef:
Het is overduidelijk: Winnetou was voorbestemd om bij jou en je paarden te zijn Yvonne, daar ben ik van overtuigd compliment! En wat geeft dat inderdaad altijd een blij gevoel hè, zo'n gevoel dat alles klopt glimlach!

Ja duidelijk liefde op het eerste gezicht liefde
Dat heb ik ook 1 keer mee gemaakt met mijn merrie.
We gingen verhuizen van stal en daar stond een quarter ruin samen met nog een quarter ruin.
Nou daar kon mijn merrie wel tussen!!
Dat ging in het begin voor geen meter.
Om dat de 1 op slag verliefd was en de andere de hele tijd weg trapten.
O o o
wat waren die twee gek van elkaar.
Op stal hinnekten ze altijd naar elkaar.
En ze lieten elkaar ook altijd rustig eten. Gunde elkaar het laatste stukje hooi en nou dat is heel bijzonder voor die veelvraat van mij.

Erg leuk als het zo goed gaat.
Geeft vast een goed gevoel
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptywo 14 jul 2010 - 0:13

Leuk filmpje Yvonne, ik vind hem ook erg leuk. Op een bepaalde manier relaxed en tegelijk alert. Hij heeft ook een mooie uitstraling, ik ben heel benieuwd hoe hij uitgroeit glimlach .

yvonnedejong schreef:
Oooo wat ben ik blij......

yvonnedejong schreef:
Ik heb hem ook verteld dat zijn eindbestemming is bereikt.
Nu kan hij genieten en het zorgeloze leventje gaan beginnen voor hem.

Even 2 quotes, prachtig om jouw enthousiasme gewoon door de computer heen te proeven grijns . En die laatste vind ik gewoon heel mooi zoals je dat zegt knipoog .
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptywo 14 jul 2010 - 7:20

Ik kan het filmpje helaas niet zien. Onze verbinding is op dit moment heel erg slecht. Hij start het filmpje al heel moeilijk, en als hij dan begint stopt hij elke 2 seconden weer een tijd lang. Gelukkig kan ik wel meegenieten van je enthousiaste verhaal, dat is ook al heel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptywo 14 jul 2010 - 10:27

yvonnedejong schreef:
Stress heeft hij absoluut niet.

Ik wilde hier toch nog even op inhaken, ook omdat ik het zelf niet goed opgeschreven heb.

Ik denk dat er bij een verhuizing altijd stress komt kijken, alleen je ziet het niet bij alle paarden. Het ene paard reageert er duidelijker, gestresster op dan het andere. Het is fijn als-ie rustig blijft en gewoon blijft eten etc, maar het risico bij zulke paarden is dat je ze gaat overvragen. Juist omdat er niet veel tekenen zijn dat ze onder de indruk zijn, kun je de indruk krijgen dat je nog wel een stapje verder kan gaan.
Ik heb zelf ook een "coole kikker", maar zijn mestpatroon verraadt toch dat-ie af en toe best onder de indruk is.
Dit geldt natuurlijk met name als je dingen met ze gaat ondernemen, of later met ze aan het werk gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptywo 14 jul 2010 - 21:59

MoniqueBuu schreef:
Ik kan het filmpje helaas niet zien. Onze verbinding is op dit moment heel erg slecht. Hij start het filmpje al heel moeilijk, en als hij dan begint stopt hij elke 2 seconden weer een tijd lang.
Dan zou je kunnen proberen het filmpje eerst helemaal te laten laden = op afspelen klikken, daarna meteen weer op pauze klikken, en dan wachten tot het roze balkje helemaal tot het eind is gelopen. Dat kan best even duren, maar dan ga je gewoon even thee zetten of zo grijns.
Daarna kun je weer op afspelen klikken en als het goed is zou hij het dan zonder haperen moeten doen glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydo 15 jul 2010 - 2:50

Ik ben benieuwd,
vanavond komt de hoefsmid,
Eens zien hoe dat gaat.
Winnetou is echt heel hard nodig.
Ik vraag me af of hij ooit eerder bekapt geweest is.
Gelukkig heb ik nu zo'n fijne hoefsmid. Zij heeft engelengeduld. Is bij Atent vorigekeer ook super gegaan.
Ik verwacht geen problemen, maar je weet het natuurlijk maar nooit.

Wat me opvalt is dat Atent en Winnetou nooit spelen met elkaar. Ik zie ze of eten of op het pad richting waterbak lopen.
Atent was altijd erg vlot en speels, lijkt na de castratie wel helemaal verdwenen te zijn. Ik had verwacht met Winnetou erbij dat wel weer terug zou komen. Maar ik vind ze beiden erg rustig.
Al zie ik dan de oudjes haha Da Laico van 8 en Joris van 16, die rennen volgens mij nog meer!

Wie weet komt dat nog wel, straks in de herfst als het slecht weer wordt en afkoelt.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydo 15 jul 2010 - 2:54

marleen schreef:


Erg leuk als het zo goed gaat.
Geeft vast een goed gevoel

Het geeft zeker een goed gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydo 15 jul 2010 - 3:43

Marja schreef:
Dan zou je kunnen proberen het filmpje eerst helemaal te laten laden = op afspelen klikken, daarna meteen weer op pauze klikken, en dan wachten tot het roze balkje helemaal tot het eind is gelopen. Dat kan best even duren, maar dan ga je gewoon even thee zetten of zo grijns.
Daarna kun je weer op afspelen klikken en als het goed is zou hij het dan zonder haperen moeten doen glimlach.

Dankje voor de tip Marja. ik kan het eens proberen nu het niet zo warm meer is. Want niet alleen de verbinding is slecht, maar onze computer heeft ook nog eens ernstig last van de hitte, en valt dan steeds zomaar uit. verdriet Tja het is wat als je een hele zomer lang moet kamperen? knipoog Gelukkig voor hem hebben we in het nieuwe huis een koele kamer voor hem geregeld.
Sorry Yvonne, nu ga ik teveel off-topic. Maar Winnetou heeft nu dus definitief zijn naam gekregen? Leuk hoor, past goed bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydo 15 jul 2010 - 19:38

Zo de hoefsmid is geweest, hij was zo te zien nog nooit eerder bekapt in zijn leven. Zijn stralen zijn een beetje misvormd maar met goed bijhouden komt dat wel weer goed.
Voor ging het goed acher vond hij maar niets. Hij was flink tegen aan het stribbelen.
Gelukkig heb ik sinds kort een nieuwe hoefsmid met heel veel geduld, dus zonder al te veel gedoe maar met heel veel geduld is het bekappen probleemloos verlopen.
Echt toppie en een pluimpje voor Tanja mijn hoefsmid!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptydo 15 jul 2010 - 23:13

Super dat het goed ging bij de hoefsmid!

Dat niet spelen met elkaar kan ook tijd nodig hebben, Winnetou is er nog maar zo kort en heeft nog veel nieuwe indrukken te verwerken. Ik ben benieuwd hoe het over een paar weken gaat.
Het speelgedrag van Atent kan inderdaad afgenomen zijn door de castratie. Hij speelt nu niet meer met de Jollybal knipoog ?
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptyvr 16 jul 2010 - 0:14

haha nee, hij speelt niet meer met de bal!! ontroering
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Emptyvr 16 jul 2010 - 0:35

yvonnedejong schreef:
haha nee, hij speelt niet meer met de bal!! ontroering
Het begrip 'bal' is met de castratie uit zijn hersenen verdrongen hilarisch!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winnetou, onze nieuwe aanwinst!   Winnetou, onze nieuwe aanwinst! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winnetou, onze nieuwe aanwinst!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn nieuwe aanwinst (nieuwe foto's toegevoegd)
» Het verhaal over Winnetou!
» Op onze nieuwe plek !
» Onze nieuwe PP - ideeen gezocht
» onze nieuwe grote hooikist

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: