Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 breedte van het pad?

Ga naar beneden 
+9
Jasia
Iris
inge
Marlies sanders
Mai
Berith
veernr1
Joyce
Natural Horsetrainer
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

breedte van het pad? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: breedte van het pad?   breedte van het pad? - Pagina 2 Emptydi 6 aug 2013 - 22:22

Fred Flintstone zou nu roepen 'Hèèèèèèèèèlmaaaaaaaaa!!!' (oh nee, dat was 'Wíííííííííílmaaaaaaa!' hyper ) schreef:
glimlach glimlach glimlach 

Terug naar boven Ga naar beneden
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

breedte van het pad? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: breedte van het pad?   breedte van het pad? - Pagina 2 Emptywo 7 aug 2013 - 6:39

ik zie op een aantal plaatsen in mijn track ook sporen dit worden nu heel langzaam aan van die uitgeholde paadjes.
maar ze lopen er ook vaak genoeg naast. Al is het dan meestal geen lopen meer maar racen ;-)
Op de bredere stukken lopen ze overal en nergens.

Dat er op mijn track zo hier en daar wat gras blijft staan vind ik niet zo heel erg.
Ik pas mijn voerbeleid daar op af. Tuurlijk loop je wel een klein risico van zandopname. Maar in mijn vaste patroon zitten lijnzaad kuurtjes.
Tot nog toe geen problemen mee gehad. In de winter is de track nagenoeg kaal maar naarmate de zomer vordert komt er meer gras op.
Heb verschillende breedtes hele brede stukken en vrij smalle stukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
breedte van het pad?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Breedte van de paden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Aanleg en inrichting-
Ga naar: