Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje

Ga naar beneden 
+6
Joyce
Mai
inge
MoniqueBuu
Wieteke
joyce b
10 plaatsers
AuteurBericht
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty
BerichtOnderwerp: nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje   nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Emptyzo 18 dec 2011 - 23:13

Hoi allemaal,

Iemand die op de open dag van de Paardenmaat geweest is, heeft nu zelf op hun manege-pensionstal ook een heel mooie paddock aangelegd. De paden hebben ze omgezet (zand uit ondergrond naar boven gehaald) en een sloot verbreedt als poel en een heuvel aangelegd en bruggetjes/dammen over een sloot gemaakt. Het ziet er prachtig uit.

Hier een filmpje dat ik tegen kwam op You-tube
https://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=d_sMJxXkUmI

Veel kijkplezier!

groetjes, Joyce
Terug naar boven Ga naar beneden
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje   nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Emptyma 19 dec 2011 - 0:35

Wow, dat hebben ze mooi gedaan! Die slingerpaden zijn wel heel erg leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje   nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Emptyma 19 dec 2011 - 1:45

Dat is een prachtig PP. Ik heb eerst het filmpje een keer helemaal bekeen, daarna nog een keer aangezet om hem bij de plattegrond even te stoppen. Ze hebben het gelijk grondig aangepakt, met een heel mooi resultaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje   nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Emptyma 19 dec 2011 - 5:27

de paarden hebben ook direct gebruik gemaakt van het zand grijns
weer iemand die een goed voorbeeld geeft compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje   nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Emptyma 19 dec 2011 - 7:59

Ja, leuk is die hè? Ik kende het filmpje al omdat ze hun PP ook op mijn site hebben aangemeld (hij staat er alleen nog niet op omdat ik een beetje achterloop met het bijwerken kritisch).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje   nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Emptyma 19 dec 2011 - 8:05

wat gaaf zeg!! niets aan toe te voegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje   nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Emptydi 20 dec 2011 - 10:37

Ik had 'm ook al eens gezien. Ik vind het zo leuk dat ze dat voor de manegepaarden doen! En gelijk goed aangepakt idd, top!
Terug naar boven Ga naar beneden
veernr1




Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 22-01-11

nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje   nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Emptydo 22 dec 2011 - 7:20

Laat ik deze nou afgelopen weekend vanuit de trein gezien hebben! Viel me meteen op. Ziet er hartstikke leuk uit met die slingerpaden en heuvel in het midden, hoewel ik sommige stukken pad wat smal vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje   nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Emptydo 22 dec 2011 - 9:31

veernr1 schreef:
Laat ik deze nou afgelopen weekend vanuit de trein gezien hebben! Viel me meteen op. Ziet er hartstikke leuk uit met die slingerpaden en heuvel in het midden, hoewel ik sommige stukken pad wat smal vind.

Mij leken sommige delen ook wel erg smal... Ons pad is 5 m breed, maar zelfs dan durf ik soms amper te kijken als ze een sprintje trekken en hun kont uitslaan richting de draden...

Op het filmpje zag je inderdaad dat er zo ongeveer een spoorbaan door de wei loopt. Wel een goede manier om reclame te maken voor je manege, hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje   nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Emptyvr 23 dec 2011 - 4:18

Wat grappig Veer, dat jij het vanuit de trein gezien hebt, ook toevallig glimlach!

Mijn paden zijn 2,5 - 3 m breed, dus ik ben wel wat gewend knipoog, en hier wordt soms ook aardig wat afgerend en -gespeeld (of -gekibbeld knipoog)! Gaat eigenlijk altijd goed, in het verleden misschien maar één of twee keer een draadje moeten repareren. Ze kijken dus best goed uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Cat

Cat


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 16-10-11
Leeftijd : 60
Woonplaats : België

nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje   nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Emptyvr 23 dec 2011 - 7:17

Waaw, ziet er super uit! Daar kunnen veel maneges nog iets van leren compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.degroenenhoek.be
Dyonne




Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Boskoop (ZH)

nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje   nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Emptyvr 23 dec 2011 - 7:42

Toen wij in november een wedstrijd hadden in Nijkerk kwamen we hier ook langs. Ik keek naar rechts en zei gelijk, he een paddock paradise.
Zag er echt supermooi uit, dus ben toen ook gaan zoeken op internet en kwam hierop uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje   nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nieuw paddock Paradiijs Manege Slichtenhorst met filmpje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw Paddock paradise
» Op een kleine weide (manege) een PP
» Paddockparadijs Manege Zonder Drempels
» PP voor manege zonder drempels
» Nieuw hier ;)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Media-
Ga naar: