Hoi ik ben Mirte en 12 jaar
(bijna 13!).Ik woon in Stolwijk en heb een beste vriendin waarmee ik ook 2 schatten van verzorgpony's heb.
Die verzorgpony's heten Annelies en Flymo, 2 echte herhaal ECHTE shetlanders.
Annelies is bont en een beetje te groot geworden: 1.15 en Flymo is 0.98 cm met een heerlijk koppie waarmee die alles voor elkaar krijgt.
A & F zijn ook de reden dat ik hier een account heb aangemaakt. Ik ben viavia op deze site gekomen en zou heeel graag voor A en F ook een pp willen maken.
Zoals je mischien hebt gelezen zijn het wel mijn verzorgpony's maar met een goed plan gaat de eigenaar zeker accoord omdat ze echt blijven eten. Ze zijn dan ook allebei echt te dik.
We doen wel vanalles met ze zoals longeren, mennen en soms komt mijn nichtje mee om te rijden op Annelies en Flymo beheerst alleen het losgooien op topniveau.
Ik zal anders even een topic aanmaken op ontwerpen en hoop dat jullie me daar verder willen helpen.
Er is nog een ander topic van mij maar dat mag verwijdert worden aangezien het behoorlijk oud is :<
xx Mirte en A en F
ps. Ik heb ook een site gemaakt over min schatjes die nu tijdelijk een beurt heeft: annelies-flymo.jimdo.com