Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Pffff, wat nu?

Ga naar beneden 
+5
Mai
MoniqueBuu
Joyce
Wieteke
Bienie
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Berith

Berith

Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

Pffff, wat nu? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pffff, wat nu?   Pffff, wat nu? - Pagina 2 Emptyzo 6 nov 2011 - 8:08

Fijn dat je hem eerst op proef kon hebben. En wat je beschrijft over de tijd met twee pony's en met ze werken, is precies wat ik bedoelde met mijn eerder post. Het voelt bij mij ook niet goed, alsof ik ze dan allebei te kort doe of alles gehaast moet doen.
Hopelijk lukt het om iets met de mede eigenaresse van de stal iets te regelen. Succes ermee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
marion

marion

Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 56

BerichtOnderwerp: Re: Pffff, wat nu?   Pffff, wat nu? - Pagina 2 Emptyzo 6 nov 2011 - 8:08

Een win-win-win situatie dus grijns
Ook leuk toch! En idd wie weet wat de toekomst brengt. Als jullie voor elkaar bestemd zijn, komt hij nog wel eens op je pad.
Mij heeft het altijd leuk geleken Morris' zusje erbij te hebben, en toen, bijna 7 jaar later kwam ze....
Bienie

Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 16-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Pffff, wat nu?   Pffff, wat nu? - Pagina 2 Emptyzo 6 nov 2011 - 8:44

Ik denk ook dat zoals ik nu denkt dat het gaat lopen (we moeten de details nog bespreken) dat het voor alle partijen het leukste is.
Dan kan ik toch gewoon voor hem zorgen en met hem bezig zijn, zonder dat ik mij verplicht moet voelen om echt met hem te werken omdat het mijn pony is .. En natuurlijk heb ik de kosten dan niet, wat ook wel weer mooi is oeps En in principe moet het dan wel mogelijk zijn dat ze eens samen op de weide kunnen enzo, dus dat is dan ook leuk voor beiden glimlach

Cobe heeft trouwens vandaag besloten dat hij karrenpony wil worden grijns
Dus daar gaan we ons veel op concentreren, hij deed te goed z'n best om er niks mee te doen hyper
MoniqueBuu

MoniqueBuu

Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55

BerichtOnderwerp: Re: Pffff, wat nu?   Pffff, wat nu? - Pagina 2 Emptyma 7 nov 2011 - 1:30

marion schreef:
Mij heeft het altijd leuk geleken Morris' zusje erbij te hebben, en toen, bijna 7 jaar later kwam ze....
Is Sterre het zusje van Morris Marion?
http://www.twas-tweerd.nl
marion

marion

Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 56

BerichtOnderwerp: Re: Pffff, wat nu?   Pffff, wat nu? - Pagina 2 Emptyma 7 nov 2011 - 6:27

Ja, een half zusje eigenlijk; dezelfde Quarabmoeder. Morris is van een Haflingerhengst en Sterre van Singelfooter Tango.
Joyce

Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Pffff, wat nu?   Pffff, wat nu? - Pagina 2 Emptyma 7 nov 2011 - 7:58

jeetje, hoop gebeurd.
Zo ben je blij met je nieuwe paardje, en zo is hij toch niet je nieuwe paardje.
Wil je geen kant op sturen hoor, maar je begint nu wel aan de 2 hele donkere maanden waarin de dagen heel kort zijn, dit gaat weer over.
hier is het deze tijd ook hollen en vliegen om alles nog snel voor het donker af te hebben, gelukkig zijn er weekenden en is het maar een kort gedeelte in het jaar.

verder wel fijn als je het op deze manier kan oplossen.
succes met je beslissingen, komt je nachtrust vast niet ten goede knipoog
http://www.twh-mm.nl
Bienie

Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 16-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Pffff, wat nu?   Pffff, wat nu? - Pagina 2 Emptyma 7 nov 2011 - 9:30

Ik weet het wel, maar toch ...
Als we het zo kunnen regelen zoals het nu in principe zou gaan dan is het wel ideaal voor mij.
Weet je, het paardje kent echt niks, is een heel lief dier maar is gewoon net zadelmak, kan amper rechtuit lopen .. Zit dus nog héél veel werk aan (en er zit nog een minpuntje aan) en ik heb mijn eigen pony, mijn fulltime job en mijn moeder ziet me ook wel eens graag hier thuis clown Zou af en toe wat in het huishouden moeten doen en ik heb hier nog een viervoeter rondlopen die af en toe wel aandacht wil ... Dus ik denk dat het beter is om mij daarop te concentreren, en om van de nieuwe te genieten zoveel als ik kan zonder de echte verplichting. Uiteraard, als ik beloof van ervoor te zorgen zal ik dat ook doen, maar jullie begrijpen me wel denk ik knipoog Lijkt me veel aangenamer. En wie weet, als de winter door is en alles is op z'n pootjes terecht gekomen, dat ik er ook wel wat mee mag werken enzo (eigenaresse kennende zal ze het paardje op termijn willen gebruiken voor lessen & kampen, doen ze nu met grondwerk maar misschien willen ze dat ook met rijden, en dan is het leuk als het beestje een beetje leuk loopt natuurlijk, en dat moet getraind worden, .... knipoog ). Komt wel goed glimlach
Joyce

Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Pffff, wat nu?   Pffff, wat nu? - Pagina 2 Emptydi 8 nov 2011 - 5:14

klinkt goed zo toch. Fijn dat je op deze manier ook van het diertje kunt genieten.
http://www.twh-mm.nl
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pffff, wat nu?   Pffff, wat nu? - Pagina 2 Empty

Pffff, wat nu?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: