Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Vooronderzoek naar Insulineresistentie bij Paarden

Ga naar beneden 
AuteurBericht
IR

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 03-03-11

Vooronderzoek naar Insulineresistentie bij Paarden Empty
BerichtOnderwerp: Vooronderzoek naar Insulineresistentie bij Paarden   Vooronderzoek naar Insulineresistentie bij Paarden Emptydo 3 maa 2011 - 0:56

Hallo allemaal,
ik lees wel vaker hier op dit forum en ik heb gezien dat hier ook mensen zijn die paarden met insulineresistentie hebben.
Ik ben bezig met mijn bachelorscriptie in paardenwetenschappen en-management. Hiervoor doe ik een vooronderzoek naar insulineresistentie in verband met een gezondheidsproduct.

-Vooronderzoek naar Insulineresistentie bij Paarden-

Gezocht: Paarden voor een vooronderzoek naar insulineresistentie in verband met een natuurlijk gezondheidsproduct. Het onderzoek duurt vijf weken (begin april tot half mei). Bij begin en na afloop van het onderzoek wordt u thuis bezocht en de conditie van uw paard wordt met behulp van een diagnostisch protocol vastgesteld en beoordeeld. Gedurende de vijf weken krijgt uw paard of het gezondheidsproduct of een onschuldig placebo toegediend.
Bij deelname ontvangt u professionele begeleiding en advies, een vergelijkende beoordeling van de conditie van uw paard en gratis verzorging met het gezondheidsproduct voor vier tot zes weken na afloop van het onderzoek.

Wat vragen wij van u en uw paard?
- Graag al positief op insulineresistentie geteste of te dikke paarden (en andere gecombineerde klachten zoals hoefbevangenheid, zomereczeem, gevoelige hoeven, spierbevangenheid, stijfheid etc.).
- U bent bereid om tijdens de vijf weken twee keer ongeveer een uur vrij te maken.
- U bent bereid om tijdens de vijf weken geen andere behandeling te ondergaan (afgezien van niet vermijdbare behandelingen).

Voor nadere informatie graag contact opnemen. U ontvangt dan omgaand een uitgebreide instructie.
Tel.: 06-34318483
E-mail: ironderzoek@gmail.com

Als er interesse bestaat ga ik graag een uitgebreide instructie per email versturen.

Alvast bedankt voor het interesse!
Terug naar boven Ga naar beneden
IR

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 03-03-11

Vooronderzoek naar Insulineresistentie bij Paarden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vooronderzoek naar Insulineresistentie bij Paarden   Vooronderzoek naar Insulineresistentie bij Paarden Emptyma 14 maa 2011 - 21:50

Voor het boven genoemde onderzoek zijn er nog enkele plekken vrij, dus wie er geïnteresseerd in is of iemand weet die het zou kunnen zijn horen wij het graag. compliment

Alvast bedankt!

Terug naar boven Ga naar beneden

Vooronderzoek naar Insulineresistentie bij Paarden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Met de paarden naar het strand
» Ik ga naar Amerika, naar Carolyn Resnick!
» Atent naar de kliniek!
» link naar slowfeeders
» Van Oud op Nieuw naar de Winterweide.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over de paarden :: Gezondheid en verzorging-
Ga naar: