Na weken werken is het moment eindelijk daar de paarden kunnen op het bospad! ( Dit is inmiddels alweer een paar weken geleden) Zo geregeld dat mijn dochter kwam helpen, het moment van openen gekozen toen de paarden van de wei afkwamen en ik klaar kon gaan staan met het fototoestel. De paarden waren natuurlijk al heel nieuwschierig wat ik de laatste tijd daar toch aan het doen was en nu hadden ze dan ook onmiddelijk door dat de draad open was en ze erin konden. De eerste twee keer dat ze het pad in gingen deden ze dit in zo'n tempo dat er van een foto maken niets kwam ook waren de paarden super verbaast dat ze er uit waren je zag ze echt kijken he???wat???. Pas de derde poging ging rustiger en meer onderzoekend. Het enige stuk track wat langs de weg ligt is dit stukje bos, toen er na een poosje dan ook een auto door de straat kwam schrokken ze zich een hoedje! Leuk om te zien dat elk paard anders schrok, Skuggi was in een tel het bos uit Eldgos gaf eerst een enorme bok en begon toen te rennen en Kittie de Haflinger draafde al achterom kijkend het bos uit. Nu zijn ze eraan gewend en kijken zelfs van een door de straat denderende vrachtwagen niet meer op.