Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april ma 22 maa 2010 - 1:23
Ja, lijkt me ook leuk! Ik heb daarom vorige week al kaartjes besteld !
muriel
Aantal berichten : 49 Registratiedatum : 11-11-09
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april wo 31 maa 2010 - 7:27
Mij zal je hier ook aantreffen. Kom enkel alleen, Diederik heeft een andere beurs. Je kan me niet missen want ik sta met een kleine stand van Tackroom, mischien leuk om te meeten en gezichten bij de namen te zien.
LoLa
Aantal berichten : 15 Registratiedatum : 14-03-10 Leeftijd : 44 Woonplaats : zuid holland
Onderwerp: 24.04.10 > 12 hr PP-forum meeting stand tack room!? wo 31 maa 2010 - 7:34
Leuk Muriel,
Wij ( nina en Lotte en nog een paar van stal) komen zeker ook, we komen zeker even langs bij je stand! uh..idee : 12u PP-forum meeting aldaar?
ponylady
Aantal berichten : 88 Registratiedatum : 07-02-10
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april wo 31 maa 2010 - 9:06
Ik weet nog niet of ik kan gaan Rond die tijd is het nieuwe plekje ook ver klaar , dus misschien daar wat klussen . Aan de andere kant ...... er zijn best wel leuke dingen die ik wil zien .........
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april wo 31 maa 2010 - 9:36
muriel schreef:
Mij zal je hier ook aantreffen. Kom enkel alleen, Diederik heeft een andere beurs. Je kan me niet missen want ik sta met een kleine stand van Tackroom, mischien leuk om te meeten en gezichten bij de namen te zien.
O wat leuk Muriël, dan kom ik zeker even met je kennismaken (en misschien nog wel met meer PP'ers) !
Marina
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 07-02-10
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april wo 31 maa 2010 - 22:50
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april do 1 apr 2010 - 9:53
Hoi allemaal,
ook ik was van plan om te komen, Els wil ook graag mee maar weet nog niet of dat gaat lukken ivm andere verplichtingen. Het lijkt er dus op dat dit dan gelijk de eerste onofficiele meet & greet gaat worden van het PP forum
Even zien of we tegen die tijd wat af kunnen spreken, het voorstel van Lotte klinkt goed!
16.30-17.00u Spectaculaire afsluiting met Parelli Nederland (o.a. 'spotlights' waarbij instructeurs en studenten laten zien wat ze kunnen)
Het is een doorlopend programma zonder pauzes tussen de demonstraties. De NH-markt bevindt zich rondom de showring, waardoor je ook tijdens het shoppen niets van de shows hoeft te missen.
Dus een 'meet & greet' rondom de showring moet mogelijk zijn.... Eigenlijk had er wel een PP-stand mogen zijn. Al die enthousiaste mensen hier willen vast graag hun ervaringen delen met de nog 'onwetenden'.
muriel
Aantal berichten : 49 Registratiedatum : 11-11-09
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april do 1 apr 2010 - 21:50
Quote: Eigenlijk had er wel een PP-stand mogen zijn. Al die enthousiaste mensen hier willen vast graag hun ervaringen delen met de nog 'onwetenden'.
Ik wil best wat ruimte afstaan van mijn stand/marktkraam voor PP promotie. Moeten wij even kijken of we iets in elkaar kunnen zetten is echter wel heel kort dag. Mischien dat wij volgende beurs b.v. NH beurs in Arnhem waar ik sta een flyer kunnen maken met PP concept en vermelding website ik neem ze wel mee naar de beurzen of hang banner op met website vermelding aan de zijkant van mijn stand.
Hoppa, al paarden de box uit !! De idealistische reden waarom wij ooit met Tackroom begonnen zijn.
ponylady
Aantal berichten : 88 Registratiedatum : 07-02-10
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april do 1 apr 2010 - 21:53
Citaat :
Hoppa, al paarden de box uit !! De idealistische reden waarom wij ooit met Tackroom begonnen zijn.
Ik heb nu toch wel heel erg veel zin om er naar toe te gaan . Misschien nog een liefhebber uit Zeeland/Brabant om mee te rijden ?
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april vr 2 apr 2010 - 3:24
Marina schreef:
Eigenlijk had er wel een PP-stand mogen zijn. Al die enthousiaste mensen hier willen vast graag hun ervaringen delen met de nog 'onwetenden'.
Op zich wel een leuk plan, maar ik ga er niet in zitten hoor , het was juist mijn bedoeling om een heerlijk vrij dagje 'uit' te zijn.
muriel schreef:
Ik wil best wat ruimte afstaan van mijn stand/marktkraam voor PP promotie. Moeten wij even kijken of we iets in elkaar kunnen zetten is echter wel heel kort dag. Mischien dat wij volgende beurs b.v. NH beurs in Arnhem waar ik sta een flyer kunnen maken met PP concept en vermelding website ik neem ze wel mee naar de beurzen of hang banner op met website vermelding aan de zijkant van mijn stand.
Kijk, dat zou leuk zijn, dan hoeft er ook niemand de hele dag in een speciale PP-stand te gaan zitten (is niet zo mijn 'ding', ik draag het liever uit via mijn website ). Ik wil best eens nadenken over een folder/flyer, maar daar is dan dus nog ruim tijd voor (NH beurs is toch ergens in september?). Bedankt voor het meedenken Muriël .
Marina
Aantal berichten : 83 Registratiedatum : 07-02-10
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april vr 2 apr 2010 - 5:19
Marja schreef:
Op zich wel een leuk plan, maar ik ga er niet in zitten hoor , het was juist mijn bedoeling om een heerlijk vrij dagje 'uit' te zijn.
Haha...ja dat is ook zo. Uit ervaring weet ik dat wanneer je in een stand staat de rest redelijk aan je voorbijgaat. Misschien is inderdaad een leuke folder gewoon voldoende. Super als een andere standhouder dat dan neer wil leggen.
Ik heb laatst flyers laten drukken voor ons DogDance Show Team: 5000 stuks voor 64 euro. Dubbelzijdig fullcolour. Bij drukland.nl. Ik wil best mijn medewerking verlenen aan het maken van een flyer en/of een financiële bijdrage leveren aan het promoten van het PP. En wordt het toch eens een stand, dan kunnen we misschien wat rouleren met bemannen. Dat zou ik niet erg vinden.
Misschien is de tackroom-stand een leuk idee voor een onmoetingsplaats??
Nina
Aantal berichten : 209 Registratiedatum : 12-01-10 Woonplaats : Zuid Holland
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april vr 2 apr 2010 - 10:19
Haha Marja,
Ik begrijp je helemaal hoor... Ik ben ook niet zo'n stand-mens hihi! Lotte is meer van de promotie voor ons hahaha! Was dan ook lichtelijk opgelucht dat alle standjes al verhuurd waren! LOL!
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april za 3 apr 2010 - 1:30
Marina schreef:
Misschien is de tackroom-stand een leuk idee voor een onmoetingsplaats??
Ja, dat lijkt me sowieso een goeie plek, en rond 12 uur is dan misschien wel een goed idee, als je vandaaruit toch alles nog kunt zien . We zien gewoon wel hoe het loopt en wie wie allemaal ontmoet .
Ook bedankt voor je tips over het drukken van een flyer Marina .
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april zo 23 mei 2010 - 4:19
He wat jammer, ik lees hier helemaal niet hoe die dag geweest is. En of er nog mensen zijn geweest die elkaar ontmoet hebben. Ik kon zelf helaas niet heen, omdat we toen net middenin de verhuizing zaten. Daarom ben ik extra nieuwsgierig wat jullie van deze dag vonden.
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april ma 24 mei 2010 - 9:22
MoniqueBuu schreef:
He wat jammer, ik lees hier helemaal niet hoe die dag geweest is. En of er nog mensen zijn geweest die elkaar ontmoet hebben. Ik kon zelf helaas niet heen, omdat we toen net middenin de verhuizing zaten. Daarom ben ik extra nieuwsgierig wat jullie van deze dag vonden.
Ik ben er geweest met twee vriendinnen en we vonden het een hele gezellige dag. Alles was binnen (ook de stands), terwijl het buiten prachtig weer was, maar ja, dat weet je natuurlijk niet van tevoren :<. Ik heb Muriël ontmoet in haar 'Tackroom' stand, maar verder niemand anders van het forum. Er waren leuke demo's bij maar wat heel erg jammer was, was dat het geluid zeer slecht was, dus demo's waarin veel uitgelegd werd waren vrijwel niet te volgen. Dat vond ik echt een misser. De Parelli-wedstrijd was leuk om te zien, met paarden van allerlei verschillende rassen die dezelfde opdrachten moesten vervullen, waarbij vooral gekeken werd naar ontspanning en samenwerking. Het meest aansprekend vond ik de demo van Janneke Buddendijk, die een soort dressuurkür reed op een touwhalstertje. Zij vormde zo'n eenheid met haar paard en alles zag er zo licht en luchtig uit, dat was echte harmonie.
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april di 25 mei 2010 - 6:26
Ik ben ook geweest. Ik heb met Morris aan de challenge meegedaan. Ik vond het erg afwisselend, alles verliep fijn op tijd. Vond de demo van Marja Besselink met haar 2 ijsjes er leuk en duidelijk. Het egluid was in sommige hoeken idd erg slecht. Maar voor een eerste keer dat ze zoiets organiseerden vond ik het erg goed geregeld.
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april di 25 mei 2010 - 10:32
marion schreef:
Ik ben ook geweest. Ik heb met Morris aan de challenge meegedaan.
Oh wat leuk, dan moet ik jou gezien hebben. Is Morris het paard op je avatar? Ik kan me herinneren dat ik een heel aansprekende vos ruin heb gezien, niet al te groot, compact en mooi gebouwd en lekker actief. Wat dat misschien Morris?
Citaat :
Vond de demo van Marja Besselink met haar 2 ijsjes er leuk en duidelijk.
Ja, die demo was inderdaad ook leuk, al kon ik er helaas niets van verstaan. Maar Marja is een keer bij mij thuis geweest om met haar IJslanders te kunnen oefenen op een vreemde plek, dus toen heb ik al heel veel van haar werk met haar twee paarden van dichtbij gezien en gehoord. Een originele demo!
Onderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april wo 26 mei 2010 - 8:48
Marja schreef:
Oh wat leuk, dan moet ik jou gezien hebben. Is Morris het paard op je avatar? Ik kan me herinneren dat ik een heel aansprekende vos ruin heb gezien, niet al te groot, compact en mooi gebouwd en lekker actief. Wat dat misschien Morris?
Ja, klopt, dat is hij. Met stippen in zijn bles. Ik vind hem na 7,5 jaar nog steeds fantastisch. Hij was toen wel erg actief, thuis meestal wat minder hoor....