Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Natural Horsemanship dag 24 april

Ga naar beneden 
+5
Marina
ponylady
muriel
Mai
LoLa
9 plaatsers
AuteurBericht
LoLa

LoLa


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 44
Woonplaats : zuid holland

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptyma 22 maa 2010 - 0:29

Kreeg een leuke tip!:

http://www.equiday.nl/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zeldenruststables.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptyma 22 maa 2010 - 1:23

Ja, lijkt me ook leuk! Ik heb daarom vorige week al kaartjes besteld grijns!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
muriel

muriel


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 11-11-09

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptywo 31 maa 2010 - 7:27

Mij zal je hier ook aantreffen. Kom enkel alleen, Diederik heeft een andere beurs.
Je kan me niet missen want ik sta met een kleine stand van Tackroom,
mischien leuk om te meeten en gezichten bij de namen te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
LoLa

LoLa


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 14-03-10
Leeftijd : 44
Woonplaats : zuid holland

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: 24.04.10 > 12 hr PP-forum meeting stand tack room!?   Natural Horsemanship dag 24 april Emptywo 31 maa 2010 - 7:34

Leuk Muriel,

Wij ( nina en Lotte en nog een paar van stal) komen zeker ook, we komen zeker even langs bij je stand!
uh..idee idee : 12u PP-forum meeting aldaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zeldenruststables.nl
ponylady

ponylady


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 07-02-10

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptywo 31 maa 2010 - 9:06

Ik weet nog niet of ik kan gaan denken
Rond die tijd is het nieuwe plekje ook ver klaar , dus misschien daar wat klussen .
Aan de andere kant ...... er zijn best wel leuke dingen die ik wil zien ......... Natural Horsemanship dag 24 april 1042284708
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptywo 31 maa 2010 - 9:36

muriel schreef:
Mij zal je hier ook aantreffen. Kom enkel alleen, Diederik heeft een andere beurs.
Je kan me niet missen want ik sta met een kleine stand van Tackroom,
mischien leuk om te meeten en gezichten bij de namen te zien.
O wat leuk Muriël, dan kom ik zeker even met je kennismaken (en misschien nog wel met meer PP'ers) glimlach!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptywo 31 maa 2010 - 22:50

Ik ben ook van plan om te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
Het Sjok




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 60
Woonplaats : Ruinen

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptydo 1 apr 2010 - 9:53

Hoi allemaal,

ook ik was van plan om te komen, Els wil ook graag mee maar weet nog niet of dat gaat lukken ivm andere verplichtingen. Het lijkt er dus op dat dit dan gelijk de eerste onofficiele meet & greet gaat worden van het PP forum grijns

Even zien of we tegen die tijd wat af kunnen spreken, het voorstel van Lotte klinkt goed!

Groeten,

Ton
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptydo 1 apr 2010 - 10:49

Het Sjok schreef:
Even zien of we tegen die tijd wat af kunnen spreken, het voorstel van Lotte klinkt goed!
De tijd hangt dan natuurlijk af van het programma, want als er iets interessants te zien is om 12 uur wil ik dat natuurlijk wel zien hyper!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Het Sjok




Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 09-03-10
Leeftijd : 60
Woonplaats : Ruinen

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptydo 1 apr 2010 - 11:06

Hoi Marja,

ook nog wakker glimlach

Helemaal mee eens hoor, daar komen we tenslotte voor!

Ton
Terug naar boven Ga naar beneden
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptydo 1 apr 2010 - 21:36

Programma:

Citaat :
9.30 deuren open

10.00-10.30u Chiropractie voor paarden - Karianne van ruth

10.30-11.00u Lichtheid: hoe klein kunnen je hulpen zijn - EquiSense

11.00-11.30u Grondwerk volgens Chris Irwin - Helene Timmers

11.30-11.45u Natural Kur op muziek - Janneke Buddendijk

11.45-12.30u Ronde 1 van de Natural Horsemanship Challenge (OnLine)


12.30-13.00u Grondwek met 2 paarden - Marja Besselink

13.00-13.30u Natural Western - Linda Polak

13.30-14.00u Parelli Natural Horsemanship

14.00-14.30u Academische rijkunst - Florien de Graaf

14.30-14.45u Natural Kur op muziek - Janneke Buddendijk

14.45-15.30u Ronde 2 van de Natural Horsemanship Challenge (Liberty en Freestyle)


15.30-16.00u Werken met de neckrope - Josien van de Poel

16.00-16.15u Vrijheidsdressuur - Eva Roemaat

16.15-16.30u Uitslag Natural Horsemanship Challenge

16.30-17.00u Spectaculaire afsluiting met Parelli Nederland
(o.a. 'spotlights' waarbij instructeurs en studenten laten zien wat ze kunnen)


Het is een doorlopend programma zonder pauzes tussen de demonstraties.
De NH-markt bevindt zich rondom de showring, waardoor je ook tijdens het shoppen niets van de shows hoeft te missen.

Dus een 'meet & greet' rondom de showring moet mogelijk zijn....
Eigenlijk had er wel een PP-stand mogen zijn. Al die enthousiaste mensen hier willen vast graag hun ervaringen delen met de nog 'onwetenden'.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
muriel

muriel


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 11-11-09

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptydo 1 apr 2010 - 21:50

Quote:
Eigenlijk had er wel een PP-stand mogen zijn. Al die enthousiaste mensen hier willen vast graag hun ervaringen delen met de nog 'onwetenden'.

Ik wil best wat ruimte afstaan van mijn stand/marktkraam voor PP promotie. Moeten wij even kijken of we iets in elkaar kunnen
zetten is echter wel heel kort dag. Mischien dat wij volgende beurs b.v. NH beurs in Arnhem waar ik sta een flyer kunnen maken
met PP concept en vermelding website ik neem ze wel mee naar de beurzen of hang banner op met website vermelding aan de zijkant van mijn stand.


Hoppa, al paarden de box uit !! De idealistische reden waarom wij ooit met Tackroom begonnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
ponylady

ponylady


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 07-02-10

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptydo 1 apr 2010 - 21:53

Citaat :
Hoppa, al paarden de box uit !! De idealistische reden waarom wij ooit met Tackroom begonnen zijn.

compliment


Ik heb nu toch wel heel erg veel zin om er naar toe te gaan .
Misschien nog een liefhebber uit Zeeland/Brabant om mee te rijden ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptyvr 2 apr 2010 - 3:24

Marina schreef:

Eigenlijk had er wel een PP-stand mogen zijn. Al die enthousiaste mensen hier willen vast graag hun ervaringen delen met de nog 'onwetenden'.
Op zich wel een leuk plan, maar ik ga er niet in zitten hoor knipoog, het was juist mijn bedoeling om een heerlijk vrij dagje 'uit' te zijn.

muriel schreef:
Ik wil best wat ruimte afstaan van mijn stand/marktkraam voor PP promotie. Moeten wij even kijken of we iets in elkaar kunnen zetten is echter wel heel kort dag. Mischien dat wij volgende beurs b.v. NH beurs in Arnhem waar ik sta een flyer kunnen maken
met PP concept en vermelding website ik neem ze wel mee naar de beurzen of hang banner op met website vermelding aan de zijkant van mijn stand.
Kijk, dat zou leuk zijn, dan hoeft er ook niemand de hele dag in een speciale PP-stand te gaan zitten (is niet zo mijn 'ding', ik draag het liever uit via mijn website knipoog). Ik wil best eens nadenken over een folder/flyer, maar daar is dan dus nog ruim tijd voor (NH beurs is toch ergens in september?). Bedankt voor het meedenken Muriël glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Marina




Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 07-02-10

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptyvr 2 apr 2010 - 5:19

Marja schreef:
Op zich wel een leuk plan, maar ik ga er niet in zitten hoor knipoog, het was juist mijn bedoeling om een heerlijk vrij dagje 'uit' te zijn.

Haha...ja dat is ook zo. Uit ervaring weet ik dat wanneer je in een stand staat de rest redelijk aan je voorbijgaat. Misschien is inderdaad een leuke folder gewoon voldoende. Super als een andere standhouder dat dan neer wil leggen.

Ik heb laatst flyers laten drukken voor ons DogDance Show Team: 5000 stuks voor 64 euro. Dubbelzijdig fullcolour. Bij drukland.nl.
Ik wil best mijn medewerking verlenen aan het maken van een flyer en/of een financiële bijdrage leveren aan het promoten van het PP.
En wordt het toch eens een stand, dan kunnen we misschien wat rouleren met bemannen. Dat zou ik niet erg vinden.

Misschien is de tackroom-stand een leuk idee voor een onmoetingsplaats??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.innuo.nl
Nina

Nina


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 12-01-10
Woonplaats : Zuid Holland

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptyvr 2 apr 2010 - 10:19

Haha Marja,

Ik begrijp je helemaal hoor... Ik ben ook niet zo'n stand-mens hihi! Lotte is meer van de promotie voor ons hahaha!
Was dan ook lichtelijk opgelucht dat alle standjes al verhuurd waren! LOL!

Tot op de NH dag!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zeldenrusthaystack.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptyza 3 apr 2010 - 1:30

Marina schreef:
Misschien is de tackroom-stand een leuk idee voor een onmoetingsplaats??
Ja, dat lijkt me sowieso een goeie plek, en rond 12 uur is dan misschien wel een goed idee, als je vandaaruit toch alles nog kunt zien knipoog. We zien gewoon wel hoe het loopt en wie wie allemaal ontmoet glimlach.

Ook bedankt voor je tips over het drukken van een flyer Marina compliment.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptyzo 23 mei 2010 - 4:19

He wat jammer, ik lees hier helemaal niet hoe die dag geweest is. En of er nog mensen zijn geweest die elkaar ontmoet hebben. Ik kon zelf helaas niet heen, omdat we toen net middenin de verhuizing zaten. Daarom ben ik extra nieuwsgierig wat jullie van deze dag vonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptyma 24 mei 2010 - 9:22

MoniqueBuu schreef:
He wat jammer, ik lees hier helemaal niet hoe die dag geweest is. En of er nog mensen zijn geweest die elkaar ontmoet hebben. Ik kon zelf helaas niet heen, omdat we toen net middenin de verhuizing zaten. Daarom ben ik extra nieuwsgierig wat jullie van deze dag vonden.
Ik ben er geweest met twee vriendinnen en we vonden het een hele gezellige dag. Alles was binnen (ook de stands), terwijl het buiten prachtig weer was, maar ja, dat weet je natuurlijk niet van tevoren :<. Ik heb Muriël ontmoet in haar 'Tackroom' stand, maar verder niemand anders van het forum.
Er waren leuke demo's bij maar wat heel erg jammer was, was dat het geluid zeer slecht was, dus demo's waarin veel uitgelegd werd waren vrijwel niet te volgen. Dat vond ik echt een misser.
De Parelli-wedstrijd was leuk om te zien, met paarden van allerlei verschillende rassen die dezelfde opdrachten moesten vervullen, waarbij vooral gekeken werd naar ontspanning en samenwerking.
Het meest aansprekend vond ik de demo van Janneke Buddendijk, die een soort dressuurkür reed op een touwhalstertje. Zij vormde zo'n eenheid met haar paard en alles zag er zo licht en luchtig uit, dat was echte harmonie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptydi 25 mei 2010 - 2:17

Oh leuk, ik ga eens op Janneke haar site kijken, heb al meer positieve verhalen over haar gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptydi 25 mei 2010 - 6:26

Ik ben ook geweest. Ik heb met Morris aan de challenge meegedaan.
Ik vond het erg afwisselend, alles verliep fijn op tijd. Vond de demo van Marja Besselink met haar 2 ijsjes er leuk en duidelijk. Het egluid was in sommige hoeken idd erg slecht. Maar voor een eerste keer dat ze zoiets organiseerden vond ik het erg goed geregeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptydi 25 mei 2010 - 10:32

marion schreef:
Ik ben ook geweest. Ik heb met Morris aan de challenge meegedaan.
Oh wat leuk, dan moet ik jou gezien hebben. Is Morris het paard op je avatar? Ik kan me herinneren dat ik een heel aansprekende vos ruin heb gezien, niet al te groot, compact en mooi gebouwd en lekker actief. Wat dat misschien Morris?

Citaat :
Vond de demo van Marja Besselink met haar 2 ijsjes er leuk en duidelijk.
Ja, die demo was inderdaad ook leuk, al kon ik er helaas niets van verstaan. Maar Marja is een keer bij mij thuis geweest om met haar IJslanders te kunnen oefenen op een vreemde plek, dus toen heb ik al heel veel van haar werk met haar twee paarden van dichtbij gezien en gehoord. Een originele demo!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Emptywo 26 mei 2010 - 8:48

Marja schreef:
Oh wat leuk, dan moet ik jou gezien hebben. Is Morris het paard op je avatar? Ik kan me herinneren dat ik een heel aansprekende vos ruin heb gezien, niet al te groot, compact en mooi gebouwd en lekker actief. Wat dat misschien Morris?

Ja, klopt, dat is hij. Met stippen in zijn bles. Ik vind hem na 7,5 jaar nog steeds fantastisch.
Hij was toen wel erg actief, thuis meestal wat minder hoor.... grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Natural Horsemanship dag 24 april Empty
BerichtOnderwerp: Re: Natural Horsemanship dag 24 april   Natural Horsemanship dag 24 april Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Natural Horsemanship dag 24 april
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deze kende ik nog niet: The Natural Feeder
» Natural HorseTrainer Marja Besselink stelt zich voor!
» Nederlandstalig boek over hoefbevangenheid (vanaf april)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Media-
Ga naar: