Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Dag iedereen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Helen




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 01-02-10

Dag iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Dag iedereen   Dag iedereen Emptyma 1 feb 2010 - 10:17

Dag iedereen glimlach

Ik ben Helen. Ik ben verhuisd naar België van Engeland met mijn twee paarden. Ik heb een piepklein paddockparadijs gemaakt in onze 59 are (5900 m²) tuin / bos. Er zijn veel okkernoten en kastanje bomen. De paarden vinden de schors, bladeren en noten heel lekker! Gelukkig is de grond zandgrond dus bijna geen modder.

PS Ik ben Nederlands aan het leren. Als ik een taalfout maak, verbeter mij dan a.u.b.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Dag iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag iedereen   Dag iedereen Emptydi 2 feb 2010 - 6:31

Hallo Helen, welkom! Heel leuk dat je van een relatief klein oppervlak een Paddockparadijs hebt gemaakt, dat is bij ons ook heel goed gelukt. Hoe stonden de paarden dan in Engeland?
Wat voor kastanjebomen staan er bij jou (de paardekastanje is namelijk giftig)?

P.s. Jouw Nederlands is prima hoor knipoog !

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Helen




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 01-02-10

Dag iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag iedereen   Dag iedereen Emptydi 2 feb 2010 - 7:46

Beste Irene,

Dank je voor jouw reactie.

In Engeland waren de paarden niet in een paddockparadijs. Ze bleven in een wei van 2,4 hectare met andere paarden maar het was a probleem voor mijn gulzig paard. Hij werd te dik in de lente en de zomer. Nu in zijn paddockparadijs is het niet meer een probleem.

De kastanjebomen zijn geen paardenkastanje. Er zijn om te eten. Ze groeien meestal in het midden van de tuin en niet op het pad. De paarden kunnen soms 's nachts in het midden gaan. Sommige bomen heb ik beschermd tegen de paarden met draad.

Hoe groot is jouw paddockparadijs en hoeveel paarden heb je?
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Dag iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag iedereen   Dag iedereen Emptydi 2 feb 2010 - 8:03

Hoi Helen, welkom op dit forum. We krijgen een leuk internationaal gezelschap zo. Ik vind je Nederlands al hartstikke goed! Hoe lang woon je al aan deze kant van het Kanaal? En hoe ben je ertoe gekomen te verhuizen? Wat voor paarden heb je?
Oh jee, ik lijk bijna nieuwsgierig met al die vragen, maar het is puur belangstelling hoor. knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Dag iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag iedereen   Dag iedereen Emptydi 2 feb 2010 - 8:35

Hoi Helen, welkom op het forum glimlach! Het wordt inderdaad al aardig internationaal hier. Je Nederlands is heel goed hoor compliment!
Natuurlijk ben ik heel benieuwd naar foto's van je paarden en je paddockparadijs (hint grijns). Wat voor paarden heb je trouwens?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Dag iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag iedereen   Dag iedereen Emptywo 3 feb 2010 - 2:12

Helen schreef:

In Engeland waren de paarden niet in een paddockparadijs. Ze bleven in een wei van 2,4 hectare met andere paarden maar het was a probleem voor mijn gulzig paard. Hij werd te dik in de lente en de zomer. Nu in zijn paddockparadijs is het niet meer een probleem.

Heel fijn dat het Paddockparadijs een goede oplossing is voor jouw gulzige paard!
Ik ben ook wel benieuwd wat voor paarden je hebt?

Helen schreef:
Hoe groot is jouw paddockparadijs en hoeveel paarden heb je?

Ons Paddockparadijs is ook ongeveer 6000 m2 (precies weet ik het eigenlijk niet, moet ik even navragen knipoog ).
Wij hebben zelf 10 paarden, maar ze lopen wel in 2 groepen om en om.

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dag iedereen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dag iedereen   Dag iedereen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dag iedereen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goedemorgen iedereen :-)!
» Vraagje aan iedereen over mijn onderschrift

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: