Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 even voorstellen

Ga naar beneden 
+3
veernr1
GuyLeysen
Maru
7 plaatsers
AuteurBericht
Maru

Maru


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 16-02-12
Leeftijd : 40
Woonplaats : Limburg(België)

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: even voorstellen   even voorstellen Emptydo 16 feb 2012 - 1:06

Hallo,
Ik ben al enkele keren hier komen piepen om ideetjes op te doen! Wij hebben 2 lieve, mooie ponys geadopteerd bij een vzw die verwaarloosde en inbeslag genomen paarden opvangt. Ze zijn nu bijna 2jaar en helemaal opgeknapt. Ze lopen 24/7 in een paddock met ruime schuilstal. Dit weiland wordt gehuurd dus helaas kunnen we hier niet helemaal doen wat we willen. Vooral met de ondergrond hebben we nogal problemen.
We zijn van plan om het stukje naast ons huis ook in te richten voor onze ponys, dit zou dan vooral dienen voor de wintermaanden, en in het geval we geen weiland meer zouden kunnen huren.
Ik ga binnenkort even een tekening proberen maken, maar ik dacht ik begin al maar even met me voor te stellen...
Terug naar boven Ga naar beneden
GuyLeysen

GuyLeysen


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 07-02-12
Leeftijd : 69
Woonplaats : Montjay

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Emptydo 16 feb 2012 - 1:57

Hello Maru,

Je zal hier zeker en vast leuke ideeen opdoen voor je 'mini' PP (Paddock Paradijs).
Elke dag is er wel iets nieuws te vinden hier en samen maken we het leven van onze paarden aangenamer, en het onszelf ook gemakkelijker want we hebben paarden die handelbaarder worden doordat ze de ganse dag kunnen (moeten) bewegen.

Ikzelf ben nog niet lang hier, maar heb al een massa in informatie gevonden hier, EN ... het is gewoon gezellig om op het forum met anderen te kunnen 'praten' over je hobby en ideeen uit te wisselen.

Benieuwd naar je ontwerpen.

Groetjes,

Terug naar boven Ga naar beneden
veernr1




Aantal berichten : 179
Registratiedatum : 22-01-11

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Emptydo 16 feb 2012 - 7:57

Welkom hier, je zal ongetwijfeld veel ideeën op kunnen doen, ook voor kleine stukken. En er zijn heel veel mensen die eerst nog niet alles kunnen doen wat ze willen, omdat ze van de verhuurder afhankelijk zijn. Sommige verhuurder willen heel goed meewerken, en bij anderen kun je er beter niet teveel energie in steken en je tijd even afwachten tot er iets anders op je pad komt. Heel veel plezier in elk geval met jullie paardjes en het maken van plannen, heel fijn om ze een goed huis te kunnen bieden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Emptydo 16 feb 2012 - 20:23

welkom, tja op deze site vind je vast wel handige ideeën die je goed kunt gebruiken.
Wat leuk dat je 2 dieren een beter leven hebt gegeven!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Emptyvr 17 feb 2012 - 4:08

Welkom op het forum Maru glimlach!
Weer twee paarden die een beter en boeiender leven gaan krijgen hoera.
Veel lees- en ontwerpplezier toegewenst!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Maru

Maru


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 16-02-12
Leeftijd : 40
Woonplaats : Limburg(België)

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Emptyza 18 feb 2012 - 3:28

Bedankt! glimlach

Ik zal snel eens beginnen tekenen sé...
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlies sanders

Marlies sanders


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 12-01-12
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nieuwdorp Zeeland

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Emptywo 22 feb 2012 - 1:37

He Maru,
Jou ken ik volgens mij al van een ander forum, leuk dat je hier ook komt...
Ik ben benieuwd naar je nieuwe plannetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maru

Maru


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 16-02-12
Leeftijd : 40
Woonplaats : Limburg(België)

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Emptywo 22 feb 2012 - 2:41

Hee Marlies, dat klopt ja glimlach
Er staan echt leuke tips hier. En we zoeken nog wat inspiratie voor het kleine stukje langs ons huis, vandaar.
Er staat al een eerste plannetje bij het topic plattegrond, maar het iets uitgewerkter volgt nog. Vanaf morgen mag ik officieel iets plaatsen hier lekker puh
Terug naar boven Ga naar beneden
Zin-inn

Zin-inn


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 31-10-11
Leeftijd : 43
Woonplaats : Stadskanaal

even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Emptydo 23 feb 2012 - 8:14

Hoi Maru,
Van harte welkom op het PP forum. En vooral heel veel plezier toegewenst met het verwezenlijken van je plannen en natuurlijk je paardjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: even voorstellen   even voorstellen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen...
» Even voorstellen :)
» Even voorstellen
» Even voorstellen
» Ook even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: