Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ook even voorstellen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Dyonne




Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Boskoop (ZH)

Ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Ook even voorstellen   Ook even voorstellen Emptydo 25 aug 2011 - 1:01

Goedemiddag allemaal.

Om gelijk maar met de deur in huis te vallen, ik heb geen echt PP. Helaas is dat hier erg lastig te realiseren vanwege de ondergrond.
In de winter lopen de pony's in de rijbak en op een stuk verhard bij de schuilstal.
In de zomer op strookbegrazing, wel heb ik altijd de mogelijkheid via een pad terug naar stal en bak te lopen. Hier staat ook het water.
Dit wandelpad is dus wisselend van lengte en vaak erg nat. Maar toch bevalt het me wel dat ze zo heen en weer kunnen wandelen.

Ok, dan nog even wie ik ben. Dyonne, 24 jaar, wonend in Zuid-Holland, Boskoop.
Ik ben in het bezit van drie pony's. Twee Welsh Cobs en een Haflinger. De Haflinger wordt door een vriendin verzorgd. De Welsh Cobs zin echt van mij. De oudste is een 8-jarige merrie Maybel. De andere is haar 2-jarige zoon Carwyn.

En uhm, meer weten? Vraag gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen   Ook even voorstellen Emptyvr 26 aug 2011 - 6:42

ha welkom knipoog
tsja Boskoop altijd nat he? maar er groeien wel mooie bomen in de kwekerijen daar grijns dus het heeft ook weer voordelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyonne




Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Boskoop (ZH)

Ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen   Ook even voorstellen Emptyvr 26 aug 2011 - 9:19

Ja, soms is het wel balen hoor, eigenlijk geen goed paardengebied. Maar ja, ben toch wel heel blij met hoe mijn pony's nu kunnen lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen   Ook even voorstellen Emptyza 27 aug 2011 - 9:04

Hoi Dyonne, welkom op het forum glimlach!
Leuk dat je je even hebt voorgesteld. En ook al heb je dan geen PP, je kunt hier op het forum vast wel een hoop leuke ideeën opdoen idee. Veel leesplezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Dyonne




Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Boskoop (ZH)

Ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen   Ook even voorstellen Emptyza 27 aug 2011 - 9:46

Ja, daarom inderdaad. Ik heb hier al eerder gekeken voor ideetjes. Ze lopen hier toch dag en nacht buiten, dus is het wel fijn hier veel informatie te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen   Ook even voorstellen Emptyzo 28 aug 2011 - 6:32

Dyonne van het NH forum toch? Hoi hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyonne




Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Boskoop (ZH)

Ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen   Ook even voorstellen Emptyzo 28 aug 2011 - 20:23

Haha ja, daar ben ik ook actief. ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

Ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen   Ook even voorstellen Emptydi 30 aug 2011 - 10:10

O, je naam kwam me al bekend voor! Dacht eigenlijk dat er hier al een Dyonne zat, maar was dan denk ik in de war met jouw eigen berichten op het NH-forum grijns .

In wat voor 'geen goed paardengebied' staan je pony's eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyonne




Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Boskoop (ZH)

Ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen   Ook even voorstellen Emptydi 30 aug 2011 - 21:58

Ik woon in Boskoop. We hebben hier veengrond. Erg goede kwekersgrond, maar verder..
Het zakt gigantisch, dus je moet elke paar jaar ophogen. En het is erg snel nat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ook even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ook even voorstellen   Ook even voorstellen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ook even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even voorstellen
» Even voorstellen
» ook even voorstellen
» Even voorstellen
» Ook even voorstellen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: