Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Apart subforum voor 'alledag' ?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Apart subforum voor 'alledag' ? Empty
BerichtOnderwerp: Apart subforum voor 'alledag' ?   Apart subforum voor 'alledag' ? Emptyvr 18 dec 2009 - 6:18

Marja en de andere leden, zou het een goed idee zijn om een apart subforum te maken waar je gewoon elke keer wat kan praten over het 'paddock-paradijs'? Dus niet dat er specifieke onderwerpen zijn. Meer een soort 'kletstopic' over wat een ieder zoal beleeft (beleefd heeft) met zijn/haar paarden.

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Apart subforum voor 'alledag' ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apart subforum voor 'alledag' ?   Apart subforum voor 'alledag' ? Emptyza 19 dec 2009 - 1:04

Misschien is het een goed idee Irene, maar ik wil er even goed over nadenken. Wat ik wil voorkomen is dat zo'n subforum een soort 'vergaarbak' zou worden van topics die eigenlijk goed passen in andere subfora. Ik zie dat nl. op een ander forum waarvan ik moderator ben. Daar is een subforum 'Algemeen' waar veel topics in staan die probleemloos in een van de andere subfora zouden passen. De indeling in specifieke subfora maakt het ook gemakkelijker om onderwerpen terug te zoeken.
Ook wil ik dit forum graag toegespitst blijven houden op het Paddockparadijs en alles wat daarmee te maken heeft. Dus niet b.v. topics over de buurvrouw die haar been heeft gebroken, of hoe gezellig het plaatselijke dorpsfeest was hilarisch. Nou ja, ik noem maar wat hè... Volgens mij zijn daar al genoeg andere forums voor. Maar ik denk dat je dat ook niet bedoelt knipoog.
Kun je een voorbeeld noemen van zo'n 'kletstopic' Irene, wat dus niet onder een van de andere subfora zou vallen? Dan kan ik een beetje een idee krijgen wat je bedoelt. En hoe zou zo'n subforum dan genoemd moeten worden? 'PP praathoekje' (beschrijving: 'Voor alle onderwerpen die niet in een van de andere subfora passen maar wel te maken hebben met het Paddockparadijs')? Zoiets?
Ideeën en meningen van anderen zijn uiteraard ook welkom glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Apart subforum voor 'alledag' ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apart subforum voor 'alledag' ?   Apart subforum voor 'alledag' ? Emptyza 19 dec 2009 - 2:27

Ik heb het ook niet helemaal goed beschreven. Het hoeft van mij namelijk niet een compleet subforum te worden. Het gaat mij eigenlijk alleen om een topic waar een ieder zijn/haar dagelijkse belevenissen kan vertellen en dat je dan op elkaar kunt reageren. En dan inderdaad alleen over datgene wat betrekking heeft op het Paddockparadijs.
Bijvoorbeeld de laatste dagen is er sneeuw, ik vind het dan wel leuk om te schrijven over wat ik dan beleef met de paarden. Ik wil dan geen nieuw onderwerp openen, dat vind ik wat 'overdreven'. Gewoon af en toe wat schrijven en van anderen hun verhalen lezen.

Ik ben het namelijk helemaal met je eens dat het niet over allerlei andere dingen moet gaan, daar zijn genoeg andere forums voor.
Jouw beschrijving over hoe het genoemd kan worden lijkt mij prima. Ik weet alleen niet hoe je het het beste kan indelen. Zoals ik al schreef, lijkt mij 1 praathoekje wel genoeg (dus gewoon 1 topic).
Misschien dat anderen nog ideeen hebben?

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Apart subforum voor 'alledag' ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apart subforum voor 'alledag' ?   Apart subforum voor 'alledag' ? Emptyza 19 dec 2009 - 6:32

Okee, ik begrijp wat je bedoelt glimlach. Het zou dan alleen toch wel een apart subforum moeten worden, want een topic kan nl. alleen in een subforum geopend worden, dus dan zou het toch weer onder een specifiek subforum vallen (hm... is dit nog duidelijk verwarring :<?). Dus misschien is een nieuw subforum 'PP-praathoekje' toch een goed idee.

Het openen van een nieuw topic is overigens nooit overdreven hoor knipoog! Een nieuw topic hoeft heus niet over vreselijk belangrijke zaken te gaan. Ik zou het eerlijk gezegd juist erg leuk vinden als er meer nieuwe topics geopend zouden worden, want tot nu toe wordt er voornamelijk gereageerd op topics die ikzelf gestart ben :< en dat vind ik eigenlijk best jammer. Ik vermoed dat de meeste forumleden nog wat 'topic-lef' moeten ontwikkelen haha knipoog. Misschien ligt het aan de onwennigheid omdat dit een nieuw forum is? In dat geval: overboord met die schroom en lekker nieuwe topics gaan openen zoveel iedereen wil grijns!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Apart subforum voor 'alledag' ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apart subforum voor 'alledag' ?   Apart subforum voor 'alledag' ? Emptyzo 20 dec 2009 - 6:07

Marja schreef:
Okee, ik begrijp wat je bedoelt glimlach. Het zou dan alleen toch wel een apart subforum moeten worden, want een topic kan nl. alleen in een subforum geopend worden, dus dan zou het toch weer onder een specifiek subforum vallen (hm... is dit nog duidelijk verwarring :<?). Dus misschien is een nieuw subforum 'PP-praathoekje' toch een goed idee.!

Ja, is duidelijk grijns .

Marja schreef:
Het openen van een nieuw topic is overigens nooit overdreven hoor knipoog! Een nieuw topic hoeft heus niet over vreselijk belangrijke zaken te gaan. Ik zou het eerlijk gezegd juist erg leuk vinden als er meer nieuwe topics geopend zouden worden, want tot nu toe wordt er voornamelijk gereageerd op topics die ikzelf gestart ben :< en dat vind ik eigenlijk best jammer. Ik vermoed dat de meeste forumleden nog wat 'topic-lef' moeten ontwikkelen haha knipoog. Misschien ligt het aan de onwennigheid omdat dit een nieuw forum is? In dat geval: overboord met die schroom en lekker nieuwe topics gaan openen zoveel iedereen wil grijns!

Ik begrijp dat het niet helemaal overdreven is, maar ik vind het niet helemaal leuk. Het lijkt me dus leuker als je wat meer op elkaar kunt reageren over soms 'kleinere' onderwerpen. Bijvoorbeeld, ik beleef best leuke dingen met de paarden, maar ik ga daar niet elke keer een nieuw onderwerp voor openen knipoog .
Er zijn inderdaad nog maar weinig leden actief, dat vind ik ook jammer. Wat meer inbreng van anderen zou fijn zijn, maar misschien moet zich dat nog wat ontwikkelen.

Ik zal toch maar een topic openen over de sneeuw, is toch best een leuk onderwerp grijns

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Apart subforum voor 'alledag' ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Apart subforum voor 'alledag' ?   Apart subforum voor 'alledag' ? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Apart subforum voor 'alledag' ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw subforum
» Wat voor hout voor wanden schuilstal en nog behandelen?
» Verjaardagscadeau voor Dahab
» Ook rust voor het pad?
» ik stel mij voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Mededelingen en vragen-
Ga naar: