Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 NH dag Arnhem

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptydo 28 jul 2011 - 6:53

Wie gaat er hier naar toe? Het is dit jaar 3 en 4 september.
De 3e voor de kids en de 4e voor de grotere knipoog
Wij staan er weer met een standje zoals we al jaaaaren doen.
Altijd gezellig, inmiddels ken ik wel zo'n beetje alle demos van Cris irwin uit mijn hoofd grijns
Dit jaar zijn er toch ook weer nieuwe demo mensen te vinden. Misschien heb ik nog een beetje tijd over??
om te gaan kijken....
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptydo 28 jul 2011 - 19:21

samen met een vriendin staan we er zondag met onze paarden, Mariska met haar walker Moon, en ik met mangalarga marchador, Kunst, om demo's te geven en mensen kennis te laten maken met gangenpaarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyvr 29 jul 2011 - 6:08

oh leuk...hopelijk even tijd om te kijken. Mooie paardjes trouwens.
Ik las op een ander forum dat iemand een aantal van hun paarden kwijt moet allemaal mangalarga's ....
Zitten wel leukies bij.....De kudde wordt te groot...
Dan zijn het altijd lastige beslissingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyvr 29 jul 2011 - 8:03

ja klopt, zij heeft erg leuke paardjes te koop staan zag ik ook, ze woont in frankrijk, dus niet echt om de hoek, ik hoop dat ze leuke plekken vind voor de paarden.
De MM is nog niet erg bekend, veel mensen zijn niet bekend met het ras, afgelopen woensdag heb ik bij een ijslanderstal, waar een workshop/cursus deze week werd gehouden, 1 van onze merries mogen laten zien, de meeste mensen kende het ras niet.
op dat forum heet ik trouwens, Jhumpa, toen ik lid werd, had ik net mijn 1e mm gekocht: Jhumpa, vandaar.

leuk je in het echt te gaan zien tijdens de NH dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyzo 31 jul 2011 - 11:49

Ik weet nog niet of ik ga. Ik ben al vaak geweest en op een bepaald moment zie je toch wel veel dezelfde soort demo's terugkomen. Maar het is wel altijd gezellig en goed opgezet!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyma 1 aug 2011 - 3:07

Ja leuk Joyce, mij zal je wel herkennen in de stand maar ik jouw niet grijns tenzij ik tijd heb voor de demo

kan ik goed begrijpen hoor Marja knipoog dat heb ik ook bij een aantal van die terug kerende dagen. Het hoeft dan niet eens met paarden te maken te hebben.
Maar ook bij andere shows en demo's en dingen komen vaak dezelfde activiteiten terug.
We gaan dit jaar weer eens een kijkje nemen in de Marienwaard. Ook altijd leuk om eens in de zoveel jaren heen te gaan.
Deze keer zijn we weer eens thuis en hebben geen andere dingen, dus maar even een kijkje nemen glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptydi 2 aug 2011 - 1:27

inge schreef:
We gaan dit jaar weer eens een kijkje nemen in de Marienwaard.
Waar en wat is dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptydi 2 aug 2011 - 7:09

http://www.marienwaerdt.nl/
en dan landgoedfair 2011. Wij gaan op zondag ivm de LaRo dag voor manlief knipoog
Ze hebben vaak hele leuke hebbe dingen hihihi....en ook hele lekkere dingen van het landgoed zoals jam, honing, chutny's en zo...hmmmm kwijl
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptywo 3 aug 2011 - 18:55

ow leuk, landgoedfair, daar heb ik mijn eerste wedstrijd, dogfrisbee, gespeeld met mijn toen jonge aussie, ze is inmiddels ruim 9, dus al weer eventje geleden.

tja 1 demo is echt nieuw hoor, knipoog wij zijn nog nooit eerder op deNH dagen geweest, alleen denk ik dat het fenomeen, gangenpaard, voor jou, marja, niet echt iets nieuws is knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyzo 7 aug 2011 - 0:55

weet je veel mensen denken aan een gangenpaard meteen aan een ijs. Maar als er ook paarden zijn die een andere gang hebben en er ook als een paard uit zien ipv een pony zoals een ijs, kunnen ze best onder de indruk zijn hoor knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyzo 7 aug 2011 - 0:59

klopt, veel mensen kennen de ijslander, andere gangenpaarden zijn een stuk minder bekend, maakt ook niet uit, dat heeft zijn tijd nodig.
ik ben benieuwd naar de NH dagen, ik heb er wel bewust voor gekozen om maar 1 dag te gaan, 2 dagen blijkt voor Kunst, net ff te veel te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Nina

Nina


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 12-01-10
Woonplaats : Zuid Holland

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptywo 10 aug 2011 - 18:53

Wij zijn er ook weer bij!

Vorig jaar een erg gezellige dag gehad toen we er met een stand stonden...
We gaan er dit jaar weer een gezellige dag van maken!

groetjes Nina
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zeldenrusthaystack.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptydo 11 aug 2011 - 7:33

Wij staan er ook maar 1 dag hoor, de andere dag (zaterdag) is een kinderdag en dat is voor mij toch iets minder aantrekkelijk.
leuk nina dat jullie er ook zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyvr 12 aug 2011 - 20:19

wij ook, en ik vind 1 dag, voldoende belasting voor mijn paard, 2 dagen is toch wel echt veel voor een paard, de hele dag tussen al die prikkels.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
helma

helma


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-11-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Warnsveld

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyza 13 aug 2011 - 10:41

Ik ben er ook, maar dan juist op de kinderdag omdat onze dochter Marije een aantal workshops mee gaat doen.
Hartstikke leuk, en voor haar (en haar pony) een leuk en leerzaam avontuur.

Groetjes
Helma
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwise.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyza 13 aug 2011 - 20:33

ow jammer, wij staan er op zondag.
afgelopen jaar waren we bij paard en koets, ik merkte dat op dag 2, mijn paard het niet meer echt fijn vond, de hele dag mensen en drukte om zich heen, ik heb me toen voorgenomen dat zij nog maar 1 dag mee gaat naar evenementen, op dit moment heb ik maar 1 paard die ik geschikt acht hiervoor, de andere is een jonge merrie, die wil ik er nu nog niet mee belasten en de andere is een paard wat pas heel laat in mensenhanden is gekomen, die geniet lekker van buitenritjes enzo, maar ik ga haar niet vervelen met shows en dergelijke.
Dus vandaar mijn keuze om 1 dag te staan, en dan de zondag in dit geval.
veel plezier gewenst zaterdags glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyzo 14 aug 2011 - 0:18

hmmm vlg mij heb ik jullie toen gezien bij P&K. Wij stonden met een stand vlakbij de inni mini bak die ze hadden gemaakt.
Zo kon ik een heel klein stukje zien.
je hebt gelijk hoor paarden welzijn gaat voor alles in mijn ogen. Daarom doe ik heel weinig demo's en zo met mijn eigen pony's
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyzo 14 aug 2011 - 4:00

dat kan kloppen, die ienieminie bak stond idd vlakbij ons, Kunst had het toen na anderhalve dag, echt gezien, we zijn zaterdag daarom ook eerder met paard naar huis gegaan en zondag is er toen een andere MM meegekomen van een vriendin van me met wie ik samen op de beurs stond.

welzijn gaat voor, dat is het belangrijkste idd!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyzo 4 sep 2011 - 8:41

leuke demo meiden zag er goed uit, ben heel even wezen kijken, moest standje in de gaten blijven houden.
Was een leuke dag een klein beetje regen in de ochtend de rest droog en aangenaam warm.

ook klein stukje demo gezien van de lange lijnen met de shettys was ook leuk en grappig die verschillen tussen de 2 ponys.
nu snel naar bed...beetje moe...
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyzo 4 sep 2011 - 18:56

hoi Inge

dank je wel, volgens mij heb ik jou niet gezien? uiteindelijk hebben we besloten niet met een stand te staan, wel de bus van mijn werk en tussendoor zo alle tijd voor de paardjes.
voor het eerst een workshop gegeven met de beide paarden, erg leuke reacties, en ook erg leuk om te doen en te geven voor mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in de paarden.
Ook viel me de prettige sfeer op, dit keer had ik een eigen hond bij me, die ik een tuig aan had gedaan voor meer bekendheid voor mijn werk, normaal moeten mensen toch perse aaien, dit keer is dat zo onwijs weinig gebeurd, terwijl het dit keer echt makkelijk had gemogen en had gekund haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyma 12 sep 2011 - 6:39

ah was jij die van de hulphonden auto en hond natuurlijk :-)
Dat was de enige hond waar die van ons niet op reageerde. Wat we overigens uitgebreid beloond hebben hihihi...

Als dit de 1e keer was voor beide paarden dan deden ze het helemaal top. De witte was wel iets meer onwennig dan de donkergekleurde.
Maar deed het desondanks toch uitstekend.
De sfeer is daar altijd wel fijn vindt ik. Mensen zijn idd echt oprecht geinteresseerd.

Het was zoals altijd druk bij ons standje, daarom weinig tijd gehad om te babbelen. Tsja keuzes maken is niet altijd even makkelijk.
Soms denk ik ook wel eens leuk om er heen te gaan maar dan even zonder standje, maar aan de andere kant.... het is wel weer reclame.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyma 12 sep 2011 - 18:48

tja, dat was onze beaver met een hulphondtuig, en ik was degene met die grote witte bus.
Grappig dat je de witte onwennig vond, zij is 18 jaar en heeft al meer shows gelopen, net als moon, de walker van ik dacht, 7 jaar, Kunst is wel echt een showpaardje, als er geklapt word, gaat ze nog even ervoor, maar ik heb haar tussendoor lekker aan een lang teugeltje kunnen stappen.
Kunst is wel echt een wakker paardje, maar menigeen heeft op haar een ritje gemaakt om weer vertrouwen in paarden te krijgen, ook tijdens de workshop waren er enkele mensen die zich heel snel comfortabel voelen op haar.
Moon is wel een paardje die wat meer op zichzelf is en zich meer afsluit van wat er om haar heen gebeurd.
die sluit een soort rolgordijntje voor haar ogen op zulke dagen.
we gaan zoetjes aan beginnen met inrijden van Jhumpa, de dochter van Kunst, zodat zij in de toekomst het stokje van haar moeder kan overnemen, we hebben overigens eerst Jhumpa als veulen gekocht en 2 jaar later mochten we Kunst kopen, ze is dus nu ruim 2 jaar van ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptyma 12 sep 2011 - 21:42

Joyce schreef:
tja, dat was onze beaver met een hulphondtuig, en ik was degene met die grote witte bus.
Grappig dat je de witte onwennig vond, zij is 18 jaar en heeft al meer shows gelopen, net als moon, de walker van ik dacht, 7 jaar, Kunst is wel echt een showpaardje, als er geklapt word, gaat ze nog even ervoor, maar ik heb haar tussendoor lekker aan een lang teugeltje kunnen stappen.

Juist dat bedoelde ik...heb maar kleine stukjes met tussen pozen gezien ivm de stand en drukte. En heb misschien wel niet die stukjes gezien dat ze meer spanning had?? zou zo maar kunnen. knipoog

Citaat :

Kunst is wel echt een wakker paardje, maar menigeen heeft op haar een ritje gemaakt om weer vertrouwen in paarden te krijgen, ook tijdens de workshop waren er enkele mensen die zich heel snel comfortabel voelen op haar.
Moon is wel een paardje die wat meer op zichzelf is en zich meer afsluit van wat er om haar heen gebeurd.
die sluit een soort rolgordijntje voor haar ogen op zulke dagen.
we gaan zoetjes aan beginnen met inrijden van Jhumpa, de dochter van Kunst, zodat zij in de toekomst het stokje van haar moeder kan overnemen, we hebben overigens eerst Jhumpa als veulen gekocht en 2 jaar later mochten we Kunst kopen, ze is dus nu ruim 2 jaar van ons.

Zo zie je maar wat een verschillende karakters er zijn he?
mooie plannen voor de toekomst
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptydi 13 sep 2011 - 18:42

wat voor hond had jij bij je?
ik was positief verrast over hoe mensen met de dieren omgingen en hoe de sfeer was, heel prettig, ik was zondag op horse event en proefde daar toch een iets andere sfeer, meer stress ofzo bij sommige ruiters waardoor er dan toch net ff anders met sommige paarden werd omgegaan, jammer vind ik dat.
kunst heeft wel meer knieaktie, daardoor toont ze ook wel wat heter in de ring. het is leuk om nu ook met haar dochter rustig aan te beginnen, gisteren even gelongeerd en wat zijgangen gedaan met haar, ze pakt dat zo goed op, dan kan ik zo trots zijn op dat meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Emptywo 14 sep 2011 - 2:29

Een thuringerschaferhund knipoog vrij onbekend hier in Nederland een mixje foto's staan op mijn website.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





NH dag Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: NH dag Arnhem   NH dag Arnhem Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
NH dag Arnhem
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opening PP de Paardenmaat in Arnhem
» Seminar met Jaime Jackson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over de paarden :: Activiteiten-
Ga naar: