Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Opening PP de Paardenmaat in Arnhem

Ga naar beneden 
+3
marion
MoniqueBuu
Mai
7 plaatsers
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptyma 27 jun 2011 - 21:48

Gaat er iemand naar de officiële opening van het PP van de Paardenmaat in Arnhem op 1 juli a.s.? Ik zag dat je je daarvoor aan had moeten melden voor 20 juni jl. maar ben benieuwd of er mensen van het forum gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptyma 27 jun 2011 - 23:18

Is dat niet dezelfde als waar 18 of 19 juni open huis is geweest? Ik had tenminste iets gelezen over een open huis van een heel groot PP, dacht ook in Arnhem. Ben daar niet geweest hoor, ik kon toen niet, en ik ga ook niet naar de officiele opening.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptydi 28 jun 2011 - 7:51

Oh geen idee Monique, van dat open huis heb ik niets gehoord.
De uitnodiging voor de officiële opening op 1 juli zat als bijlage bij een e-mailnieuwsbrief van Bio-Ron. In die uitnodiging stond ook een mooie foto, een beetje van bovenaf genomen, van een groot deel van dat PP. Zag er wel heel mooi en groot uit. De track schijnt ca. 2 km lang te zijn, dat is dus nogal wat!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptydi 28 jun 2011 - 9:12

Ik ben wel erg benieuwd, ben er vroeger wel eens geweest. Een pad van 2 km is lang! Hebben ze zoveel land dat ze dat kunnen aanleggen, of hebben ze heel handig gebruik gemaakt van de grond? Ik zou het wel eens willen zien, maar is wat ver weg vanaf hier....
Kun je die overzichtsfoto hier zichtbaar maken? Op de site kan ik geen verdere info vinden, ook geen foto's van de aanleg, terwijl die er wel zijn.

edit: ik zie dat de foto's in 2 linken hier op dit forum waren gezet, kopieer ze even

https://picasaweb.google.com/GandalfGentleGiant/PaddockParadiseInWording?authkey=Gv1sRgCPqijZ2X3vzGUw&feat=email#

https://picasaweb.google.com/112455394901250315999/AanlegPaddockParadiseEnDeEersteWeekOpDeTrack?authkey=Gv1sRgCOzMtNCck_7qFw&feat=email#

Ziet er mooi ruim en speels uit. vraag me alleen af of de zandlaag voldoende is om het redelijk droog te houden.
En het voeren van hooi zo op het zand lijkt me niets.
Ik bedenk me trouwens dat 1 juli op vrijdag is, en dan moet ik werken. Er zal toch nog wel eens een open dag zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
fojoe

fojoe


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 17-11-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Roelselare

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptydi 28 jun 2011 - 21:59

een track van 2 km wow

verdorie, ik krijg meteen zin om mijn pp anders in te richten zodat ik ook een langere treck heb :<
nu heb ik maar een kleine 300 m, maar da's niet zo heel slecht voor een perceeltje van maar 3.500 m², toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptywo 29 jun 2011 - 5:20

marion schreef:
Kun je die overzichtsfoto hier zichtbaar maken?
Ik heb de PDF die bij Bio-Ron's nieuwsbrief zat even op internet gezet, hier is de link: klik. Niet het hele PP staat erop maar je krijgt wel een mooie indruk. Volgens mij hebben ze daar inderdaad heel veel land. Ze hebben blijkbaar wel alles zo overhoop moeten gooien dat alle weilanden weer opnieuw ingezaaid moesten worden, zo te zien op de foto.
Mestruimen is daar een goed klusje om fit te blijven, als je tenminste met een kruiwagen die 2 km moet lopen absurd. Ik vermoed dat ze dat op de een of andere manier gemotoriseerd zullen doen knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptywo 29 jun 2011 - 6:03

Wauw, ziet er mooi uit. Mag ook wel als je subsidie krijgt (heb ik gehoord)
Bedankt voor de link!
Ja, op de foto's was het een aardige baggerbende . Het is ook deels in de winter aangelegd meen ik. Maar ach, je moet er wat voor over hebben.
Mestruimen zal wel met een quad oid gebeuren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptywo 29 jun 2011 - 18:49

pfft, ik zie het idd ook al helemaal voor me, met kruiwagen op pad om mest te ruimen, jeetje dan moet je vaak op en neer, dat is een dagtaak, maar ik ga er ook vanuit dat ze daar wel een andere oplossing voor hebben.
Ik ben zo'n 2 jaar terug bij de paardenmaat geweest nadat ik er jaren niet was geweest en ik verbaasde me toen dat de paarden daar nog in de nacht op stal stonden, juist omdat ik daar 10 jaar daarvoor, zoveel geleerd had over paardengedrag en omgang, blijkbaar had ik onbewust andere verwachtingen gekregen over de paardenmaat haha.
heel leuk te zien dat zij nu ook zoveel ruimte hebben gecreëerd voor hun paarden, gaaf!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptywo 29 jun 2011 - 20:46

Die foto in de link herken ik, het is wel hetzelfde als waar pas open huis was.

Mestruimen moeten ze vast ook 4x zo vaak doen als wij hier, want zij hebben daar 4x zoveel paarden en het PP is (iets minder dan) 4x zo lang als de onze lekker puh
Het ziet er wel erg gaaf uit. Maar ik denk dat wij allemaal niet jaloers hoeven zijn met onze eigenhandig gemaakte PP's, want daar mag iedereen hier reuze trots op zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptydo 30 jun 2011 - 11:56

wat balen dat ik dit zo laat zie!

Ik was van plan er op de bonnefooi heen te rijden. Had nergens in hun aankondiging op hun website gezien dat je je aan moest melden voor een bepaalde datum. Alleen dat iedereen welkom was en in de vorige aankondiging van de opening (20 mei) dat het vanaf 10 uur was.

Nou ja, misschien toch de gok maar wagen?
Zat nu nog een foto album te ontwerpen via internet, als cadeautje voor stiefoma van mijn man, maar dat schiet niet op met laden knipoog Nachtwerk dus :P

Ben erg benieuwd hoe het Paddock Paradise van hun er nu bij ligt! (en verbaasde me er inderdaad ook al over dat die paarden wel 's nachtst op stal stonden. Zou dat nu nog steeds zo zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptyvr 1 jul 2011 - 7:50

joyce b schreef:
Ik was van plan er op de bonnefooi heen te rijden. Had nergens in hun aankondiging op hun website gezien dat je je aan moest melden voor een bepaalde datum. Alleen dat iedereen welkom was en in de vorige aankondiging van de opening (20 mei) dat het vanaf 10 uur was.

Nou ja, misschien toch de gok maar wagen?
En... heb je de gok inderdaad gewaagd Joyce?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptyvr 1 jul 2011 - 11:55

Heb tot het laatst getwijfeld, maar toen toch gewoon in de auto gestapt, en geen spijt gehad!

Echt een ontzettend mooi Paddock Paradise, al moet de beplanting/natuurlijke aankleding natuurlijk nog uitgroeien. 2 km aan zandpaden (3 tot 5 meter breed), zandvlakte met kuil (stond nu droog) ruimere hoeken en mooi hooibakken gemaakt van binnenstebuiten gekeerde vrachtwagenbanden, veel verschillende looproutes mogelijk, verspreid over het 4,5ha grote terrein. Waterpoel, anex drinkplaats, anex zwemvijver, grote uitkijkheuvel, speelweide in wording... Heb op het eind zelf nog een rondje gelopen over het deel van het terrein waar we met de rondleiding niet waren geweest en dat voelde heel goed. De 32 paarden zag je echt mooi verspreid lopen, het voelde helemaal niet druk.

Wel grappig dat de paarden nog gewoon 's nachts op stal kwamen...

Is er van hier nog iemand geweest?
Terug naar boven Ga naar beneden
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptyzo 3 jul 2011 - 3:16

nee nog nooit geweest, maar klinkt wel als een bezoekje waard....
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptyzo 3 jul 2011 - 23:55

mestruimen doen ze geloof ik met de hand, maar ze hebben daar veel "helpende handen" aangezien ze een zorgboerderij hebben en manegeklanten niet alleen rijden, maar ook helpen met de verzorging.
Terug naar boven Ga naar beneden
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptyma 4 jul 2011 - 7:19

Er bestaan ook gras opraap vegers zeg maar, hoveniers gebruiken die om grote gras velden schoon te vegen bij veel gras na het maaien.
Deze zou je ook kunnen gebruiken om drollen te vegen, denk ik. Zal in elk geval goedkoper zijn dan wanneer er het woord paard voor staat knipoog
Ik zou er niet aan moeten denken zo veel Ha's met de hand ruimen....pfffff.
Mijn vosjes paradijs is groot genoeg die is nog net geen Ha.
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptydi 5 jul 2011 - 2:11

vele handen maken ligt werk knipoog

Bioron gaf nog de tip om op verschillende plekken langs je track kleinere mesthopen te maken (zodat je niet steeds heen en weer hoeft met volle kruiwagen), die je dan met behulp van compostwormen sneller kunt laten composteren zodat je vervolgens die compost weer kunt gebruiken voor verbeteren van je bodem (weide)

wel belangrijk is dat je minimaal ontwormt of die mest van de eerste week na het ontwormen eerst een tijd (geloof 6 of 8 weken) apart bewaard van de rest, omdat anders je compostwormen het loodje leggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptydi 5 jul 2011 - 6:09

das dan wel weer sneu voor de compost wormen, zijn die net hard aan t werk...
hier heb ik al heel lang niet meer ontwormt, we laten een paar keer per jaar een mestmonster nakijken en verder halen we een paar keer per dag de mest van de wei (en paddock).
wellicht domme vraag, maar die compost wormen, komen die automatisch in je mesthoop of kun je die ergens halen/bestellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptydi 5 jul 2011 - 6:31

Volgens BioRon komen die vanzelf in je composthoop, volgens een klant van hem moet je ze kopen knipoog
Die klant gaf me de tip dat ze in Enschede te koop zijn, volgens mij kun je via internet wel adressen vinden. Ik mocht bij hem ook wel een emmertje komen halen knipoog

In het boek van Paardnatuurlijk schijnt er uitleg te staan, maar heb zelf via internet ook wel info gevonden in het verleden.
Het zijn andere wormen dan die gewone regenworm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptydi 5 jul 2011 - 7:09

joyce b schreef:
Bioron gaf nog de tip om op verschillende plekken langs je track kleinere mesthopen te maken (zodat je niet steeds heen en weer hoeft met volle kruiwagen), die je dan met behulp van compostwormen sneller kunt laten composteren zodat je vervolgens die compost weer kunt gebruiken voor verbeteren van je bodem (weide).
Voor het legen van je kruiwagen is het dan misschien wel handig om meer kleinere mesthopen langs de track te maken, maar voor het in een later stadium verspreiden van de mestcompost over de wei is dat nogal ónhandig omdat je met apparatuur (trekker/mestspreider en loader) niet uit de voeten kan in de track. En om nou al die mest handmatig met kruiwagentjes over de wei uit te gaan spreiden verwarring... Hoe ziet Bio-Ron dat voor zich in de praktijk?

Ik vind het altijd een raar verhaal dat je speciale compostwormen aan je mest zou moeten toevoegen. Het lijkt me dat de natuur zelf prima kan voorzien in de juiste soort wormen om de mest te composteren. Wij laten al jaren gewoon de natuur haar gang gaan en hebben na een jaar altijd mooie korrelige compost. De mesthoop is dan altijd tot de helft geslonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptydi 5 jul 2011 - 8:36

bedankt voor de antwoorden, hier woont ook vanalles in de mest en na enkele maanden is het al veranderd in een soort van, zwart zand, altans, zo ziet het er dan uit, wij hebben het afgelopen winter met kruiwagentjes enzo over de wei verspreid, geen echte aanrader, maar werkte wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptydi 5 jul 2011 - 8:53

Hier geen "aan komen kruipen"-compostwormen in de mesthoop (is betonplaat met wanden en klinkers er voor en nu ook gootje tegen wateroverlas, dus uit de bodem komt niets omhoog en van opzij is het ook een lange reis knipoog) en dikke kleverige boel als we de mest uitrijden in het voorjaar (oudst ligt er dan een half jaar) met compostwormen schijnt het in 2 tot 3 maanden al te composteren. Mestuitrijden doen we met de hand, maar dan met karretje achter de 4x4 :P Uit laten rijden koste zoveel en dan 2x per jaar, dat we na 2 verschillende uitrijdboeren het nu zelf doen.
Zal wel blij zijn als we een trekkertje kopen met zo'n schep bakje er voor dat we niet meer dubbel hoeven te scheppen met de hand...

In Canada/Amerika verkopen ze mini mestverspreiders die je gewoon achter een auto of mini trekker of zitmaaier kan hangen. Door de draaiende wielen wordt dan de verspreider aangedreven en de mest heel goed verpulverd zodat het snel opgenomen wordt in het gras. Helaas verkopen ze die versie niet in Nederland, de dollarprijs was zeer gunstig.

Ik denk dat in de meeste gevallen 2 mestplaatsen prima voldoet, 1 aan begin en 1 halverwege? Scheelt ook hoe je track aangelegd is, als die meerdere tussenpaden heeft en meer rondom je terrein ligt dan in lange strook naar achteren, dan is het nooit heel ver terug lopen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptywo 6 jul 2011 - 8:59

Met een dichte mestplaat wordt het inderdaad een beetje moeilijk voor de wurmpies om de weg te vinden :<...

Ik heb die Amerikaanse mestspreider ook wel eens gezien, leek wel een praktisch ding, maar was wel behoorlijk duur dacht ik?
Als je een trekkertje gaat kopen zou je kunnen proberen een kleine tweedehands mestspreider erbij te zoeken. Dat hebben wij ook gedaan en nog geen seconde spijt van gehad. Voor het volladen van de mestspreider laten we een keer per jaar, in het voorjaar, de loonwerker komen met zijn loader. Voor een paar uurtjes werk vraagt onze loonwerker dacht ik iets van € 90, dus dat valt nogal mee. Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=0LJLvpi2mlk glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
joyce b




Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 22-02-11

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptydo 7 jul 2011 - 1:14

Ik vond de prijs wel meevallen, minder dan de 2500 euro die ze hier vragen voor een groter en lomper ding achter een quad die apart aangedreven moet worden. Zal eens kijken of ik de site nog kan vinden!

helaas vragen de echte loonwerkers hier goed geld per uur, en de boer vroeg ook al 60 euro per uur...
en als ze dan bijna 2 uur per keer bezig zijn terwijl wij het in 4 tot 6 uur met de hand kunnen... Dan liever 2x een ochtendje lichamelijke arbeid, worden we groot en sterk van
knipoog

maandag samen met een vriendin die haar pony bij ons heeft staan 87 pakjes hooi van natuurland opgehaald (en tot de assen van kar en auto vast komen te zitten in onzichtbare greppel naast dijkje blond waarna we de helft er weer af moesten halen en na het lostrekken door charmante en galante medewerker met reuze-trekker weer opladen ) en niet eens spierpijn! Alleen zere vingers van de touwtjes!

edit: gevonden! Newer Spreader http://www.newerspreader.com/models.htm#cost
0ngeveer 1000 dollar, dus in euro's minder.
Wel voor kleinere hoeveelheden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptydo 7 jul 2011 - 1:20

joyce b schreef:
Dan liever 2x een ochtendje lichamelijke arbeid, worden we groot en sterk van
knipoog

maandag samen met een vriendin die haar pony bij ons heeft staan 87 pakjes hooi van natuurland opgehaald (en tot de assen van kar en auto vast komen te zitten in onzichtbare greppel naast dijkje blond waarna we de helft er weer af moesten halen en na het lostrekken door charmante en galante medewerker met reuze-trekker weer opladen ) en niet eens spierpijn! Alleen zere vingers van de touwtjes!
Haha, ja lekker gezond ploeteren in de buitenlucht zweep, véél beter (en leuker) dan fitnessen in de sportschool! En zo maak je nog eens wat mee hè grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Emptyzo 7 aug 2011 - 21:53

Ik kreeg vandaag een google-melding van een verslag van de opening van het PP op De Paardenmaat, geschreven door een redactie- of bestuurslid van de NVVR (Ned. Ver. van Vrijetijdsruiters). Je kunt het hier vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opening PP de Paardenmaat in Arnhem   Opening PP de Paardenmaat in Arnhem Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opening PP de Paardenmaat in Arnhem
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» NH dag Arnhem
» Seminar met Jaime Jackson
» Een nieuw paardenparadijs in Vught :-)
» blubber bij opening weiland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Media-
Ga naar: