Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hier meld zich nog een nieuw lid

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
árangur

árangur


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Bodegraven

Hier meld zich nog een nieuw lid Empty
BerichtOnderwerp: Hier meld zich nog een nieuw lid   Hier meld zich nog een nieuw lid Emptyzo 6 maa 2011 - 2:45

Hallo allemaal
ik zal me ook even netjes voorstellen hier, ik had al wel een topic geopend maar nog niet voorgesteld bescheiden
Ik ben renske, ik heb een ijslander van 16 jaar en ik woon in bodegraven. Hier in de buurt heb ik nog geen PP's gevonden dus hij komt op een pensionstal te staan vlak bij mij (stond eerst bij een boer, en nu tijdelijk bij een vriendin)
Ik zal nog even verdiepen in hoe ik een foto plaatsen moet, ik hoor nu mijn zoontje van 1 dus die ga ik uit bed vissen.
groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Hier meld zich nog een nieuw lid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier meld zich nog een nieuw lid   Hier meld zich nog een nieuw lid Emptyzo 6 maa 2011 - 4:38

Welkom Renske. Ik hoop dat je iets leuks gaat vinden om je droom uit te laten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Hier meld zich nog een nieuw lid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier meld zich nog een nieuw lid   Hier meld zich nog een nieuw lid Emptyma 7 maa 2011 - 10:45

Hoi Renske, ik had het al eerder gezegd maar nu nog even 'officieel' in je voorsteltopic: welkom op het forum glimlach!
Ik hoop dat je je PP gaat vinden, of van jezelf of als pensionstal!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





Hier meld zich nog een nieuw lid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier meld zich nog een nieuw lid   Hier meld zich nog een nieuw lid Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hier meld zich nog een nieuw lid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Snowville meld zich!
» Ook nieuw hier
» Ook nieuw hier!
» Nieuw hier
» Nieuw hier ;)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: