Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sefja met draadwond in de kliniek...

Ga naar beneden 
+8
Nina
inge
Berith
Joyce
fojoe
Wieteke
MoniqueBuu
Mai
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sefja met draadwond in de kliniek...   Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Emptywo 20 jul 2011 - 6:08

Ik werk met een lecherantenne en met een biosensor.
Ik meet eerst met de biosensor (werkt wat sneller voor mij) en daarna meet ik na met de lecher indien ik meer wil weten.
soort van zelf check zeg maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sefja met draadwond in de kliniek...   Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Emptyma 25 jul 2011 - 0:22

Handig dat je dat zelf kan Inge glimlach!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sefja met draadwond in de kliniek...   Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Emptydi 13 dec 2011 - 6:46

Ik haal hem weer even naar boven Marja knipoog
Hoe is het nu met haar? Hoe ziet de wond er uit? Is deze zo genezen dat je er nog weinig van ziet, nu misschien zeker ivm al die dikke vachtjes.
En kan ze goed meekomen zonder dat je iets van afwijkingen in de beweging ziet?
Had wel geprobeerd goed te kijken op het filmpje van dochters die terug kwam en voor wat opschudding zorgde, maar filmpjes zijn soms lastig om echt goed te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sefja met draadwond in de kliniek...   Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Emptydi 13 dec 2011 - 11:48

Leuk dat je het vraagt Inge glimlach.
Het gaat prima met Sefja! Ze loopt, ze rent, ze speelt, en er is niets raars te zien aan haar manier van bewegen. Dat was eigenlijk al heel snel zo. Gelukkig was bij haar de pees maar gedeeltelijk doorgesneden, dat scheelt. De dierenarts had het toen over ca. 9 maanden genezingstijd en die hebben we inmiddels dik achter de rug. In het filmpje van Saela is Sefja degene die op een bepaald moment achter Saela aan naar achteren rent, daar voor de berg langs gaat terwijl Saela er achter langs gaat, en op de terugweg dus voor Saela uit rent. Ze kan dus prima flink hard scheuren zonder enig probleem grijns. Ik geloof niet dat ze er ook maar iets aan over heeft gehouden. Natuurlijk blijft er altijd een litteken, maar op dit moment moet je dat gaan zoeken tussen al die winterharen knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sefja met draadwond in de kliniek...   Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Emptywo 14 dec 2011 - 7:35

ja zie je wel ik dacht al zo iets te herkennen, maar wist het niet zeker.
Wel fijn dat het zo goed gekomen is. En als het zo goed behaard is dan is er denk ik ook weinig litteken te zien.
Dan fungeert de boel netjes daar omheen. knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Viooltje1968

Viooltje1968


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 28-11-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Ulicoten

Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Natuurlijk ...   Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Emptyzo 1 jan 2012 - 22:20

ga ik ook duimen hoor.

Was een tijdje niet ingelogt vandaar dat ik het nu pas lees.

Gek, maar het spreekwoord klopt dus toch steeds weer: Het ongeluk zit in een klein hoekje.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.invisibletouch.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sefja met draadwond in de kliniek...   Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Emptyma 2 jan 2012 - 6:31

Viooltje1968 schreef:
ga ik ook duimen hoor.

Was een tijdje niet ingelogt vandaar dat ik het nu pas lees.

Gek, maar het spreekwoord klopt dus toch steeds weer: Het ongeluk zit in een klein hoekje.

Dank voor het meeleven Viola, maar duimen hoeft niet meer hoor knipoog. Het is inmiddels bijna een jaar geleden en het is gelukkig helemaal goedgekomen glimlach!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sefja met draadwond in de kliniek...   Sefja met draadwond in de kliniek... - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sefja met draadwond in de kliniek...
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Atent naar de kliniek!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: