Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 voorstellen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
tessa




Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 14-11-09
Woonplaats : America, Noord Limburg

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: voorstellen   voorstellen Emptyza 14 nov 2009 - 5:05

Ik ben Tessa, eigenaar van twee Ijslanders ,Eldgos 12 jaar en Skuggi 19 jaar en een Haflinger Kittie 23 jaar. Sinds een jaar genieten mijn paarden van een steeds verder uitbreidend paddockparadijs. Eerst was er een pad rond de wei, toen kwam er een pad bij om de bak zodat ze altijd rond konden blijven lopen ook als ik met een paard aan het werk was,nu niet zo lang geleden is een pad door en bosje aan het geheel toegevoegd. De paarden genieten duidelijk volop van het geheel en vooral het bos maken ze veel gebruik van. Ik vind het ook zelf erg leuk om te zien hoeveel meer ze in beweging zijn. Er valt nog genoeg te ontwikkelen vooral de ondergrond is nog niet gevarieerd genoeg naar mijn zin. Wat nog in de planning zit zijn dus ook meer en minder verharde stukken,ook functioneerd de langzame hooibak bij mij nog niet optimaal, wie weet krijg ik nog wel een goede tip.Al met al een paradijs in ontwikkeling! Tot ziens op het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen Emptyza 14 nov 2009 - 6:56

Ha vriendinnetje grijns, jij natuurlijk ook welkom op 'mijn' forum, leuk dat je er bent!
Ja, jouw bosje is echt geweldig, dat zou ik ook nog wel willen, hoewel ik al heel blij ben dat een deel van mijn pad langs het bos loopt, dat geeft al een heel andere sfeer.
Ik ben nu ook met het eerste stukje verharding bezig, ben begonnen met een soort grindbak in het smalle paadje van de paddock (bij de grote schuilstal) naar het weitje voor het huis. Wel zwaar werk, dat uitgraven...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen Emptyma 16 nov 2009 - 6:03

Hoi Tessa, welkom. Leuk voor Marja, nog meer IJslanders grijns , maar jullie kennen elkaar dus al knipoog .
Leuk dat je je paddock paradijs elke keer aan het uitbreiden bent, super voor de paarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» ook even voorstellen
» Even voorstellen
» Ook even voorstellen.
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: