Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Living willow structures

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
patsy1983

patsy1983


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-06-15
Leeftijd : 41
Woonplaats : Asse (België)

Living willow structures Empty
BerichtOnderwerp: Living willow structures   Living willow structures Emptydi 4 aug 2015 - 4:19

Ik ben enorm fan van Living willow structures. En ik overweeg eventueel om op termijn eens zo iets te proberen op de weide. Iemand die al eens iets dergelijks heeft gedaan? Ik ben juist wat bang dat het niet gaat overleven :-)

Een tunneltje over een pad

Living willow structures Vwrgjc
Living willow structures 2vwe32s

Een "huisje" (dan wel wat groter dan dat op de foto)

Living willow structures 30j3c7k

Een leuke schuil-of schaduwplek

Living willow structures Et9ncz
Living willow structures 2qnchl5
Living willow structures 30beng0
Living willow structures 28l74ic
Living willow structures 24v06x2


Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Living willow structures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living willow structures   Living willow structures Emptydi 4 aug 2015 - 7:14

Wij zijn bezig te proberen een natuurlijk schaduwgang te creëren. Dat is natuurlijk wel iets anders, maar toch ook een klein beetje hetzelfde. Een poosje geleden heb ik hier ergens een topic over gehad, ben alleen niet zo goed dat terug te vinden. Misschien dat Marja me daarbij kan helpen?

Ik zie nu dat het ook hier bij 'Aanleg en inrichting' staat, een klein stukje lager als dit topic.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Living willow structures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living willow structures   Living willow structures Emptywo 5 aug 2015 - 10:14

Wat prachtig Patsy! Vooral die hele grote cirkel met stenen muurtje in het midden. Ik herinner me dat we het hier op het forum eerder hebben gehad over dit soort koepels en loofgangen van bomen en struiken, met verschillende afbeeldingen erbij van voorbeelden hiervan, maar ik kan het topic niet meer vinden...

Ik denk dat het zeker wel kan overleven Patsy, als je er maar voor zorgt dat je er een stroomafrastering omheen zet. Die moet natuurlijk op voldoende afstand van de bomen staan, dus je loofgang moet daar wel breed genoeg voor opgezet zijn. Ook moet het 'dak' voldoende hoog zijn zodat de paarden de dikkere takken die de dakstructuur vormen niet kunnen opvreten, maar alleen de zijtakjes die daar weer aan komen.

MoniqueBuu schreef:
Wij zijn bezig te proberen een natuurlijk schaduwgang te creëren. Dat is natuurlijk wel iets anders, maar toch ook een klein beetje hetzelfde. Een poosje geleden heb ik hier ergens een topic over gehad, ben alleen niet zo goed dat terug te vinden. Misschien dat Marja me daarbij kan helpen?

Ik zie nu dat het ook hier bij 'Aanleg en inrichting' staat, een klein stukje lager als dit topic.

Dit topic glimlach .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





Living willow structures Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living willow structures   Living willow structures Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Living willow structures
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Living Fences

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Aanleg en inrichting-
Ga naar: