Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai

Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 63

Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Empty
BerichtOnderwerp: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Emptywo 13 mei 2015 - 20:21

Omdat onze ouwe, trouwe ruin Randver op 28 mei a.s. de respectabele leeftijd van 40 jaar hoopt te bereiken, leek het ons leuk hem in te schrijven voor de verkiezing van 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'. Hij heeft inmiddels bijna 250 stemmen vergaard en staat daarmee nu op de 12e plaats in een lijst van meer dan 700 paarden!
Er kan nog maar een paar dagen gestemd worden - tot en met zondag 17 juni a.s. - en we zouden Randver héél graag in de top 10 willen zien. Uit die top 10 gaat de jury nl. uiteindelijk het Leukste Oude Paard kiezen.

Maar..... daarvoor heeft Randver nog wel enkele tientallen stemmen nodig!

Mijn verzoek aan jullie is dan ook:

STEM OP RANDVER hoera !

Stemmen kan via deze link: http://hetleuksteoudepaard.nl/paard/marja-van-run-randver/ (Vul het stemformulier onderaan de pagina in.)

Per uniek e-mailadres kun je eenmaal stemmen, dus heb je meer e-mailadressen, gebruik ze dan allemaal glimlach . Je stem is pas geldig als je daarna op de link in de bevestigings-e-mail hebt geklikt, dus vergeet dat niet knipoog .

En... héél belangrijk: deel dit bericht met zoveel mogelijk mensen en vraag hen ook weer te stemmen en te delen!

Hopelijk lukt het om samen deze kanjer het laatste zetje te geven om in de top 10 te komen. Alvast bedankt grijns !

Randver in 2012, toen 37 jaar:

Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Foto800-VSG7PIRW

Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Foto800-FBWNXO78
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
inge

Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Emptyvr 15 mei 2015 - 0:29

heb me suf gestemd hihihihi.....4 x als DAT niet helpt hilarisch
t is moeilijk he? als je mensen hebt die zon beetje hun hele sociale leven op internet hebben daar kan je niet tegen op stemmen ;-)
Mai
Admin
Mai

BerichtOnderwerp: Re: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Emptyvr 15 mei 2015 - 8:52

Dankjewel voor je moeite Inge compliment !
Ik heb niet de illusie dat Randver eerste wordt hoor, en dat hoeft ook niet, maar een plekje in de top 10, zodat hij bij de paarden hoort waaruit de jury de uiteindelijke keuze gaat maken, zou toch wel leuk zijn glimlach ! En hij zou dan wel veruit de oudste in de top 10 zijn, wie weet weegt dat ook nog mee in de uiteindelijke beslissing van de jury knipoog ?
MoniqueBuu

MoniqueBuu

Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55

BerichtOnderwerp: Re: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Emptyza 16 mei 2015 - 22:25

Vandaag de laatste stemdag. Ik ben heel erg benieuwd of hij in de top 10 blijft.
En kunnen we dan 6 juni ook nog beïnvloeden of hij wint of niet? Ik ben dan wel in Soest, dus dan zou ik er nog een keer aan mee kunnen helpen.
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai

BerichtOnderwerp: Re: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Emptyza 16 mei 2015 - 22:57

MoniqueBuu schreef:
Vandaag de laatste stemdag. Ik ben heel erg benieuwd of hij in de top 10 blijft.
En kunnen we dan 6 juni ook nog beïnvloeden of hij wint of niet? Ik ben dan wel in Soest, dus dan zou ik er nog een keer aan mee kunnen helpen.

Spannend hè? Vanochtend bleek Randver weer twee plaatsen gezakt, van 8 naar 10, dus nu worden de laatste stemmen wel héél cruciaal!

Ik ben ook van plan naar 'De Dag van het Oudere Paard' in Soest te gaan, als ik iemand kan vinden die zin heeft om met me mee te gaan, want dat is wel zo gezellig knipoog . Dus wie weet ontmoeten we elkaar daar Monique glimlach !

In een van de laatste e-mails van de organisatie van de verkiezing stond dit:

"Wie gaat er straks als winnaar van de voorronde uit de bus komen? En welke 9 andere paarden gaan mee naar de finale waar de vakjury uiteindelijk de winnaar kiest? De verzamelde stemmen zullen voor 50% meetellen. Dus ook nog alle kans voor de anderen. Dan moet je er echter wel voor zorgen dat jouw paard bij de top 10 zit. Wil je hier nog verandering in brengen dan is dit je laatste kans want a.s. zondag sluit de stembus. Benader iedereen die je nog niet hebt gevraagd via social media. Zoek contact met lokale krant of radio of misschien heb je wel een ander creatief idee. Kortom, het is tijd voor de eindsprint.
Veel succes!"

Ik denk niet dat er op 6 juni nog iets te beïnvloeden is.

Ik bedacht trouwens vandaag nog dat iedereen die op Facebook zit nog een keer extra kan stemmen met zijn/haar Facebook e-mailadres! Dat adres vind je op je eigen pagina onder 'Info' en dan 'Contact en algemene gegevens'. Als je daarmee stemt komt de bevestigings-e-mail in je normale e-mail inbox binnen. Het werkt! Maar ik ben bang dat ik een beetje laat ben met mijn aankondiging daarvan op FB vandaag boos ... Ik hoop dus dat het nog voldoende gaat helpen!
MoniqueBuu

MoniqueBuu

BerichtOnderwerp: Re: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Emptyzo 17 mei 2015 - 1:43

Oh, dan probeer ik daar ook nog een stem mee uit te brengen! Ik duim heel hard dat hij in ieder geval in de top 10 blijft.
Mai
Admin
Mai

BerichtOnderwerp: Re: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Emptyzo 17 mei 2015 - 6:13

Thanx Monique compliment !
Mai
Admin
Mai

BerichtOnderwerp: Re: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Emptyzo 17 mei 2015 - 12:08

Randver behoort tot de tien genomineerden hoera !

Monique, ik las trouwens nog op de site dat je op 6 juni ook nog een stem kan uitbrengen voor de publiekslieveling glimlach .
MoniqueBuu

MoniqueBuu

BerichtOnderwerp: Re: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Emptyzo 17 mei 2015 - 19:48

Joepie! Gefeliciteerd! Dan krijgt hij 6 juni nog een keer mijn stem.

Hopelijk ontmoeten we elkaar dan.
Vorig jaar ben ik niet geweest, omdat het in de periode was, dat mijn broer ernstig ziek was en overleden is. Maar ik vind dat ik dit jaar dan sowieso wel moet gaan. Ik weet niet of er iemand met me meegaat, samen is inderdaad gezelliger. Maar ik geloof dat ik daar wel iemand ontmoet, die ik ken en die in Soest woont. Dus dan onderweg geen gezelschap, maar daar wel.
Mai
Admin
Mai

BerichtOnderwerp: Re: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Emptyzo 17 mei 2015 - 21:38

MoniqueBuu schreef:
Joepie! Gefeliciteerd! Dan krijgt hij 6 juni nog een keer mijn stem.

Dankjewel glimlach !

Ik wist trouwens niet dat de Dag van het Oudere Paard al eerder was georganiseerd; ik had er nog nooit van gehoord.
Ik kom in ieder geval; mijn man vindt het ook wel leuk dus die gaat in ieder geval mee. En misschien nog een vriendin voor wie het interessant is omdat ze zelf ook twee oudere paarden heeft.
We gaan elkaar vast zien knipoog !
inge

Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Emptydi 19 mei 2015 - 1:57

ik was vorig jaar geweest. Ze organiseren wel vaker interessante dingen daar.
Ze hebben een nieuw stuk aangekocht en dat kost geld ;-) dus ze moeten iets bedenken om inkomsten te genereren dus wat doe je dan?? Juist iets organiseren wat publiek trekt en dat doen ze nu.
Verder kom er erg vaak of regelmatig langs omdat het in het dorp naast ons ligt.

Het is de moeite waard om te gaan kijken. Mooie omgeving en veel oude paardjes natuurlijk. Als je even iets verder gaat kijken langs de weilanden buiten de drukte om is het heerlijk. Bij mooi weer ;-)

Deze keer ben ik er niet....andere dingen te doen...wel jammer.... had een leuke "reunie" geweest.
zweetvos

zweetvos

Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 08-08-13
Leeftijd : 38

BerichtOnderwerp: Re: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Emptywo 20 mei 2015 - 1:08

Wat leuk dat hij binnen de top 10 is geëindigd!
Ik heb vorige week ook wel gestemd maar had toen wat problemen met het inloggen hier.
Spannend 6 juni!
Mai
Admin
Mai

BerichtOnderwerp: Re: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Emptywo 20 mei 2015 - 2:49

Dankjewel voor het stemmen Zweetvos compliment ! Eén stem kan maar net het verschil maken. Zo is er bv. tussen plaats 9 en 10 maar 2 stemmen verschil.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!   Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'! Empty

Randver, 'Het Leukste Oude Paard van Nederland'!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randver 35 jaar geworden!
» Een moment uit het leven van onze oude man
» Paddock Paradise Nederland
» Stalling en 24/7 buiten bij particulier aangeboden Noord Nederland
» Paddock Paradijs in Noord Nederland heeft plekjes vrij!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: