Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De dolle vijf minuten

Ga naar beneden 
+3
MoniqueBuu
fojoe
Mai
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
helma

helma


Aantal berichten : 193
Registratiedatum : 09-11-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Warnsveld

De dolle vijf minuten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De dolle vijf minuten   De dolle vijf minuten - Pagina 2 Emptywo 10 maa 2010 - 11:09

** Xanx!!

Nou, gaat ie dan.....

De dolle vijf minuten - Pagina 2 Foto-6WGTUTDM

Chico in zijn zomervel, poging 2.

Doei
Helma

ps ben vanmiddag op een pensionstal in de buurt geweest, waar de paarden al 3 maanden lang 24/7 binnen staan.
Ik wist niet wat ik zag...! Drachtige merrie met enorme stalbenen, een Fries veulen van 8 maanden, alles in erg kleine stallen al die tijd binnen.
En het meest idiote wat ik ooit heb gezien... er was een "indoor" mestvaalt!! nu stond er her en der wat open, maar ik kan me voorstellen dat ze
met slecht weer meer de deuren dichthouden. Pal naast de mestvaalt, met een pad van een metertje of 2, zijn 4 boxen.
Hoe overleven die paarden het met de amoniak dampen!!
Ik was echt totaal flabbergasted mag ik wel zeggen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dogwise.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

De dolle vijf minuten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De dolle vijf minuten   De dolle vijf minuten - Pagina 2 Emptydo 11 maa 2010 - 0:10

Ha, wat een gave foto!
En het is je gelukt Helma, we worden allemaal nog eens digibeet-af hier op dit forum. compliment

Wat een ramp voor die paarden op die stal zeg. Daar zou je toch haast de dierenbescherming bij gaan halen. Ik begrijp werkelijk niet dat mensen dat hun paard aandoen, om 24/7 op een stal te staan, en al helemaal niet zo. Ik heb inmiddels door diverse verhuizingen op verschillende pensionstallen gestaan, maar bij mijn zoektocht naar een nieuwe pensionstal was het altijd een eerste vereiste dat ze altijd overdag een poos buiten zijn. Als je geen paddocks hebt vind ik dat je iedere winter dan maar een stuk land op moet offeren, wat in het voorjaar dan weer ingezaaid kan worden.
Met 's nachts een poosje op stal heb ik nog niet zoveel moeite (en m'n paarden gelukkig ook allemaal niet), maar 24/7 op stal vind ik absoluut niet kunnen. En helemaal niet als je zulke slechte omstandigheden daarbij creeert.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

De dolle vijf minuten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De dolle vijf minuten   De dolle vijf minuten - Pagina 2 Emptydo 11 maa 2010 - 0:12

Echt een heerlijke (en prachtige!) pony Helma, die Chico van jou liefde!

Wat afschuwelijk voor die paarden op stal... Ik kan altijd wel janken ontroering als ik zulke verhalen lees...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

De dolle vijf minuten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De dolle vijf minuten   De dolle vijf minuten - Pagina 2 Emptyvr 12 maa 2010 - 1:11

Helma, wat een leuke foto van Chico, mooie pony!
Haha, in de keuken, wat was het doel daarvan, voor de foto grijns ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De dolle vijf minuten - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De dolle vijf minuten   De dolle vijf minuten - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De dolle vijf minuten
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over de paarden :: Gedrag-
Ga naar: