Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 onderzoek naar AM door de GD voor dieren

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
árangur

árangur


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Bodegraven

onderzoek naar AM door de GD voor dieren Empty
BerichtOnderwerp: onderzoek naar AM door de GD voor dieren   onderzoek naar AM door de GD voor dieren Emptyma 6 okt 2014 - 0:13

Je kunt nu gratis je esdoorns laten testen:
http://www.gddiergezondheid.nl/actueel/nieuws/2014/10/onderzoek-naar-atypische-myopathie
Terug naar boven Ga naar beneden
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

onderzoek naar AM door de GD voor dieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar AM door de GD voor dieren   onderzoek naar AM door de GD voor dieren Emptyma 6 okt 2014 - 20:03

Wat goed, bedankt voor de tip!

Langs mijn wei staat op gemeentegrond een haag met veldesdoorns (waarvan het risico vorig jaar vrij laag werd geschat), en een privébos waarin ergens een risicovollere gewone esdoorn staat. Dat laatste vind ik best eng, al staat die boom volgens mij dieper in het bos, want alleen na harde zuiderwind vind ik blad en zaden daarvan.

Binnenkort zal ik eens kijken of ik van beide soorten voldoende zaden en blad kan vinden. Al was het alleen maar ze meer monsters voor het onderzoek te geven.

Ik zal de link ook even op het forum en de Facebook-pagina van PaardNatuurlijk zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

onderzoek naar AM door de GD voor dieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar AM door de GD voor dieren   onderzoek naar AM door de GD voor dieren Emptyma 6 okt 2014 - 23:25

Er staat wel dat er de komende twee weken monsters verzameld worden en dat als het budget op is, het onderzoek niet meer gratis is.
En ik kan niet zien van wanneer het artikel is, en dus of die twee weken niet allang voorbij zijn...?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

onderzoek naar AM door de GD voor dieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar AM door de GD voor dieren   onderzoek naar AM door de GD voor dieren Emptydi 7 okt 2014 - 4:05

In de link staat '2014/10/', dus ik denk dat het een nieuwsbericht uit oktober is.

In het berichtje zelf stond volgens mij ook dat ze contact opnemen als het budget op is, en dan vragen of je de bepaling ook tegen betaling nog wilt laten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
árangur

árangur


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Bodegraven

onderzoek naar AM door de GD voor dieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar AM door de GD voor dieren   onderzoek naar AM door de GD voor dieren Emptydi 7 okt 2014 - 8:36

ik heb een e-mail gestuurd en ik kon monsters opsturen.
Ze zeiden er wel bij dat het misschien wel tot 4 weken kan duren voor de uitslag er is, het is heel druk
Je moet minimaal 50 gram materiaal verzamelen (en dat is best veel!) per monster
er waren 4 bomen waar ik bij kon, de 5e zaten de takken te hoog dus dat lukte niet
En ze willen ook foto's van de bomen
ik heb het vandaag allemaal op de post gedaan, ben erg benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

onderzoek naar AM door de GD voor dieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar AM door de GD voor dieren   onderzoek naar AM door de GD voor dieren Emptywo 8 okt 2014 - 1:14

Oh mooi dat je mee kunt doen Renske.
Ik ben benieuwd wat de uitkomst is!
Heb jij ook met AM te maken in jouw omgeving, of doe je het puur preventief/uit nieuwsgierigheid?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Gesponsorde inhoud





onderzoek naar AM door de GD voor dieren Empty
BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar AM door de GD voor dieren   onderzoek naar AM door de GD voor dieren Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
onderzoek naar AM door de GD voor dieren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Telepathisch communiceren met dieren
» mest onderzoek
» Equi-charms sieraden voor dieren
» onderzoek bemesting advies
» Laten & doen van bodem onderzoek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Media-
Ga naar: