Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ontwerp toekomstig PP 3500 m2

Ga naar beneden 
+7
Joyce
árangur
marion
Mai
Wieteke
MoniqueBuu
Angela & Cosmo
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Angela & Cosmo

Angela & Cosmo


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 16-01-14
Leeftijd : 41
Woonplaats : Maastricht

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptyzo 27 maa 2016 - 10:09

December 2015, via IKL Wilgen, meidoorn en fruitbomen laten planten:
Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 30xizxc

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 30blke0

Januari 2016, Naoma trekt een sprintje op het pad om de wei
Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 33l2ner

De schuilstal wordt niet zo heel veel gebruikt tegen de regen...
Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 S47512

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 2qjc2vo

Februari 2016:
Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 25qy6ow

Tent toch maar dicht gemaakt, Naoma staat graag beschut en wordt chagrijnig van regen :-p
Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Xdtm54

Maart 2016:
Grotere wilgen laten planten naast de bakrand:
Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 121rfis

Berk en treurwilg in de rechterpaddock:
Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 20iaw50

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Xmslso

Maart 2016:
Zonsondergang tijdens poepscheppen
Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 2jcylhu

Maart 2016:
Slapende Naoma
Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 5amkpk
Terug naar boven Ga naar beneden
Angela & Cosmo

Angela & Cosmo


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 16-01-14
Leeftijd : 41
Woonplaats : Maastricht

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptyzo 27 maa 2016 - 10:12

Op dit moment ben ik erg blij met hoe we alles op zo'n korte termijn hebben kunnen realiseren. We hebben 2 eigen paarden en een shet en een pensionpaard. We hadden eerst 2 pensionpaarden maar dat was toch erg veel werk. Toen hij naar een ander plekje verhuisde hebben we besloten het voorlopig zo te laten, mede omdat we in de toekomst misschien nog een veulentje van Naoma willen.

Voor komende winter wordt er nog een grote schuur/opslag gebouwd waarvan ook nog een deel hooiopslag (nu erg minimaal) en inloop zandstal voor de paarden. Dan hebben ze allemaal een plek waar ze kunnen staan. Cos & Koda (pensionpaardje) zijn niet echt vrienden maar ook geen vijanden. Elyan is een allemansvriendje en Naoma staat er nog naast omdat de intro 2x niet goed ging. In april staan ze een jaar naast elkaar en dan gaan we opnieuw introduceren en kan eindelijk alles open! Dan hopen we op een goede verstandhouding :-p.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptyzo 27 maa 2016 - 11:05

Wow Angela, wat heb je er een fantastische plek voor je paarden van gemaakt compliment ! Heel professioneel aangepakt allemaal en het ziet er heel erg mooi uit. Mijn complimenten!
Erg leuk ook met al die bomen erin, dat maakt het heel idyllisch. Over bomen gesproken: wat heb je om de bomen heen zitten? Het lijkt een soort kunststof gaas of zo? Ik ben er heel benieuwd naar want ik zoek nog steeds iets voor om mijn wilgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptyma 28 maa 2016 - 1:17

Marja schreef:
Wow Angela, wat heb je er een fantastische plek voor je paarden van gemaakt compliment ! Heel professioneel aangepakt allemaal en het ziet er heel erg mooi uit. Mijn complimenten!
Erg leuk ook met al die bomen erin, dat maakt het heel idyllisch. Over bomen gesproken: wat heb je om de bomen heen zitten? Het lijkt een soort kunststof gaas of zo? Ik ben er heel benieuwd naar want ik zoek nog steeds iets voor om mijn wilgen.
Dit kan ik wel allemaal gaan herhalen, maar ik ben het gewoon helemaal met Marja eens!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Angela & Cosmo

Angela & Cosmo


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 16-01-14
Leeftijd : 41
Woonplaats : Maastricht

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptyma 28 maa 2016 - 5:28

Thanx! Ik ben er ook enorm gelukkig mee en elke dag dankbaar! Cos is inmiddels 18, heeft PPID en Lyme en is hier gewoon echt goed opgeknapt van de stabiele omgeving en toch elke dag even aandacht.

Om de bomen heb ik de bescherming van http://www.greenmax.eu/nl/biteprotect/ Wij zijn er erg tevreden mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptyma 28 maa 2016 - 8:14

Wat fijn, dat die er zo van opgeknapt is!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptyma 28 maa 2016 - 9:43

Angela & Cosmo schreef:
Om de bomen heb ik de bescherming van http://www.greenmax.eu/nl/biteprotect/ Wij zijn er erg tevreden mee!

Dankjewel, dat ziet er goed uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptydi 29 maa 2016 - 0:31

Wow wat ziet er het mooi uit bij jullie!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Angela & Cosmo

Angela & Cosmo


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 16-01-14
Leeftijd : 41
Woonplaats : Maastricht

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptydi 29 maa 2016 - 5:16

Dank je. Het enige wat ik mis (maar dat is meer psychisch denk ik) is wat meer gras. We hebben een stukje verderop in het dorp nog een weide gehuurd maar ik zou graag wat meer aan huis hebben. Overigens missen de paarden het denk ik niet en met een schraal ras als Criollo, een quarter met PPID en een mini shet is minder gras juist beter maar toch, hihi. Wie weet willen onze buren ons nog een klein stukje verkopen in de toekomst!

We hebben het al een paar keer geopperd een jaar geleden maar ze wilden toen niets verkopen. Aan onze weide vast ligt nog een heel stuk, maar direct aan onze weide zo'n 1200 m2. (zij hebben 40 ha). Het zou zo fijn zijn om dan te kunnen wisselen en het andere gras wat langer rust te geven. Ik wil toch nog eens een bod gaan doen want ik zou daar met liefde € 10 per m2 voor betalen. (Gemiddelde hier in het dorp is +/- € 6.50 de m2). Hoop dat ze dan voor de winst gaan grijns .
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptydi 29 maa 2016 - 5:39

40 ha? Je zou denken dat ze dan toch wel een stukje kunnen missen. grijns Hopelijk lukt het je! Wei aansluitend aan je PP is een stuk fijner dan verderop in het dorp...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptydi 29 maa 2016 - 19:30

Angela & Cosmo schreef:
Ik wil toch nog eens een bod gaan doen want ik zou daar met liefde € 10 per m2 voor betalen. (Gemiddelde hier in het dorp is +/- € 6.50 de m2). Hoop dat ze dan voor de winst gaan grijns .

Zéker proberen! En is huren/pachten geen oplossing? Dan zou het voor de buren nog niet meteen definitief zijn, maar kunnen ze 'eraan wennen' knipoog .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Angela & Cosmo

Angela & Cosmo


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 16-01-14
Leeftijd : 41
Woonplaats : Maastricht

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptydi 5 apr 2016 - 6:31

Vandaag nog eens met de buurman gesproken en nog eens onze wens voor dat stukje weide uitgesproken. Ze zijn bezig met ander land op een andere plek en als daar beweging in komt dan wil hij ons wel wat verpachten. Nog niets is zeker maar dit is al een stu positiever dan vorig jaar. Ze kennen ons inmiddels wel een beetje en zien ook dat we netjes en goed met ons land omgaan. Ik ga heel hard duimen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptydi 5 apr 2016 - 7:13

Dat klinkt heel veelbelovend Angela compliment ! Vaak werkt het inderdaad zo dat mensen elkaar wat langer moeten kennen en je zo'n idee gewoon even 'in de week' moet leggen knipoog .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Silver_Fox




Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 19-12-15

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptywo 6 apr 2016 - 3:53

Jemig wat mooi!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angela & Cosmo

Angela & Cosmo


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 16-01-14
Leeftijd : 41
Woonplaats : Maastricht

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptydo 12 mei 2016 - 4:56

De samenstelling van onze kudde is inmiddels wel veranderd. We stond met de formaten: 1 D-pony, 2 E-pony's, 1 klein paard en een mini. Dat bleek teveel en het kleine paard is afgelopen januari in overleg naar (ook een fijne) nieuwe plek verhuisd. De andere overgebleven pensionner (E pony) gaat komend weekend (ook in goed overleg gelukkig) ook naar een andere fijne nieuwe plek. Hier was teveel onrust doordat de aansluiting bij de paarden zelf niet geweldig was na het vertrek van de eerste. Dan merk je toch dat de ruimte beperkt is en mijn oudste is de dupe die vaker opgejaagd wordt.

We blijven straks ook alleen met eigen paardjes over. Onze Cos (18), Naoma (7) en Elyan (5). Omdat Elyan geen speelmaatje heeft in Cos of Naoma gaan we eind deze maand nog een 2 jarig mini hengstje ophalen. Wellicht komt daar (door omstandigheden) in september dan nog een shetlander veulen bij.

Dan staan er twee grote ponies en 3 mini's. Dat gaat qua plek prima en de 3 mini's hebben wat speciale plekjes voor zichzelf waar ze onder de draad door kunnen. Zo zie je dat het toch wel een kunst is om rust en orde in een groepje (op kleine oppervlakte) te krijgen en aan ieders behoeften (rust, spelen) te voldoen. En zo blijven we bezig :-p.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptydo 12 mei 2016 - 22:07

ik kom nu pas dit onderwerp tegen, maar wat mooi om allemaal te lezen, tsja balans vinden is soms echt even een kunst op zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
natasja.leeflang




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 15-06-16

Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Emptydo 16 jun 2016 - 1:50

Dat ziet er heel leuk uit!!!! Jullie hebben heel veel werk verricht in korte tijd, als ik je foto's zo bekijk! Wat leuk om ook je plattegrond te zien. in wat voor programma heb je die gemaakt? Lijkt me wel handig om ook te doen en ervaren Paddock paradisers er naar te laten kijken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ontwerp toekomstig PP 3500 m2   Ontwerp toekomstig PP 3500 m2 - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ontwerp toekomstig PP 3500 m2
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Toekomstig stukje PP
» wie heeft er allemaal een pp in brabant
» Ontwerp onze PP
» Ontwerp voor het nieuwe perceel
» PP ontwerp op driehoekig stukje grond

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Plattegronden-
Ga naar: