Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 mededeling

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

mededeling Empty
BerichtOnderwerp: mededeling   mededeling Emptydo 27 feb 2014 - 10:55

mocht iemand het rustig vinden de komende weken zonder mij, dat kan kloppen, ik ga voor een kleine 2 weken het land verlaten en weer naar brazilie.
koffer is bijna helemaal gepakt en op de valreep is ons Veulentje, ehm veulen, ehm, bijna jaarling, vandaag nog even gehecht moeten worden, hij had een lelijke winkelhaak op zijn neus, op een plek die niet handig zou zijn als dat niet gehecht zou kunnen worden.
het is een gevoelig diertje die zich niet makkelijk laat "dwingen", wat maakte dat het redelijk wat voeten in de aarde had voordat hij gehecht kon worden, maar het is gelukt en het ziet er netjes uit, het word wat dikker nu, geheel volgens verwachting.
Dankzij de fijne hulp van Marja en Richard, zit er nu honingzalf op, ik denk dat het me morgen in mijn eentje in alle rust ook wel lukt.
Ourive is anders dan onze andere veulens, hij heeft veel meer tijd nodig om vertrouwen te krijgen, onze band word steeds sterker, maar dit was ff een onsje teveel, ik ben net nog eventjes alleen bij hem geweest, wat echt heerlijk was, hij was rustig en weer vertrouwd.
Nog even en het gaat wennen, om een dier achter te laten die extra zorg nodig heeft, de vorige keer was het jhumpa die 2 keer per dag gespoeld moest worden, nu ourive, maar hopelijk geneest het snel en valt het mee met de extra zorg.

zaterdagochtend begint mijn reis, ik vertrek naar duitse vrienden, en met hun reis ik samen naar brazilie, via hamburg naar amsterdam naar sao paulo om daarna met een busje naar de haras te gaan.

ik kom dus nog wel een paar keer op het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: mededeling   mededeling Emptydo 27 feb 2014 - 12:32

Ik heb het je vanavond natuurlijk al persoonlijk gezegd maar ook hier wens ik je nog even een heel fijne vakantie in Brazilië glimlach !

Ik vind Ourive een schatje hoor; hij doet me altijd denken aan Bjarg, die was precies zo, vooral als jonkie, en ik kon ermee lezen en schrijven. Ze hebben misschien een beetje een speciale gebruiksaanwijzing, dit soort gevoelige zieltjes, maar het zijn kanjers!

Doe de groeten aan kip Kaatje! (Kaatje woont vanaf nu in de 'krielenkudde' van Joyce, omdat onze haan haar niet accepteert. Hopelijk gaat ze bij Joyce een beter leven tegemoet glimlach )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: mededeling   mededeling Emptydo 27 feb 2014 - 21:10

ja het is fijn om te merken dat andere mensen ook zien wat voor diertje Ourive is, hij is speciaal, en natuurlijk is elk dier speciaal, maar kijkend naar zijn 2 broers, die hebben ook speciale dingen, maar hebben zeg maar, eens iets grotere kreukelzone.
Ik ben van 1 ding overtuigd, van Ourive ga ik nog heel veel leren.

zijn neusje is ietsje dikker dan gisterenavond, maar verder gaat het goed met hem.
Ik ga lekker in brazilie genieten en mis mijn eigen dieren nu al, terwijl ik nog 24 uur hier ben, toch stiekum een beetje een mama van de beessies haha.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: mededeling   mededeling Emptyvr 28 feb 2014 - 3:57

haha, geloof dat ik dat gevoel ken. Gelukkig ga ik niet zo vaak voor langere tijd (paar dagen  knipoog ) weg.

Fijn dat het met Ourive goed lijkt te gaan.

Hele fijne vakantie!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: mededeling   mededeling Emptyvr 28 feb 2014 - 4:37

Ondanks alles.. Geniet van je vakantie en alle mooie en leuke dingen die je daar gaat doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: mededeling   mededeling Emptyvr 28 feb 2014 - 6:03

fijne vakantie, had ik al eerder gezegd ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mededeling Empty
BerichtOnderwerp: Re: mededeling   mededeling Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mededeling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Mededelingen en vragen-
Ga naar: