Onderwerp: ons rusthuis in de krant ma 24 feb 2014 - 4:01
Vorige week werd ik gebeld door een verslaggever van het Dagblad van het Noorden. Hij vroeg of we het leuk zouden vinden, als hij een artikel over ons rusthuis zou maken voor in de krant. En of we dat leuk zouden vinden! Dinsdag is hij hier geweest voor het interview, en was de fotograaf er om een serie foto's te maken. Donderdag stond er een prachtige paginagrote reportage in de krant! http://www.mediafire.com/view/pp5dpvttzq9qzqx/Artikel_DvhN_20-02-2014.pdf
Onderwerp: Re: ons rusthuis in de krant ma 24 feb 2014 - 4:04
mmmm, het lukt me nog niet om het artikel hier geplaatst te krijgen. Kun jij er zo iets mee Marja? Het maakt bij mij niet uit, of ik het doe via 'insert link', of dat ik zelf de url ervoor en /url erachter zet. Het werkt allebei niet.
Onderwerp: Re: ons rusthuis in de krant ma 24 feb 2014 - 4:25
Ik kom via jouw link op een hele vreemde pagina Monique, iets met 'Adfly' of zoiets? Nooit eerder gezien. Hoe ben je aan deze link gekomen? Ik heb zelf even gekeken op mijn eigen Mediafire account om te zien hoe het ook weer werkt. Als ik een bestand opzoek dat ik heb geüpload, dan zie ik rechts van de bestandsnaam een link-symbooltje staan. Als je daarop klikt wordt de link waarmee je het bestand kunt delen gekopieerd, en zou je die link weer hier op het forum moeten kunnen plakken. Via PB heb ik je nog een andere mogelijkheid getipt.
inge
Aantal berichten : 882 Registratiedatum : 20-01-11
Onderwerp: Re: ons rusthuis in de krant ma 24 feb 2014 - 5:07
oh leuk! goed nieuws voor jullie een beetje aandacht kan geen kwaad. Ben benieuwd...
Onderwerp: Re: ons rusthuis in de krant ma 24 feb 2014 - 22:52
Haaa, toch nog gelukt Monique !
Wat een leuk stuk, fris en aantrekkelijk geschreven ook. Ben benieuwd of dit jullie nog nieuwe klanten gaat brengen (hoewel je die waarschijnlijk niet nodig hebt met nu al een wachtlijst ). Is er niet overwogen om ook jullie website te vermelden? (hoewel mensen die via google ws. zelf wel weten te vinden)
inge
Aantal berichten : 882 Registratiedatum : 20-01-11
Onderwerp: Re: ons rusthuis in de krant di 25 feb 2014 - 0:55
leuk! mooie reclame en leuk plaatje er bij.
Wieteke
Aantal berichten : 637 Registratiedatum : 08-03-10
Onderwerp: Re: ons rusthuis in de krant di 25 feb 2014 - 21:20
Wat leuk dat ze er zo'n uitgebreid verhaal (mét foto!) van hebben gemaakt!
Joyce
Aantal berichten : 826 Registratiedatum : 10-08-10 Woonplaats : brabant
Onderwerp: Re: ons rusthuis in de krant di 25 feb 2014 - 21:52