Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 een PP in colombia

Ga naar beneden 
+2
Mai
inge
6 plaatsers
AuteurBericht
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

een PP in colombia Empty
BerichtOnderwerp: een PP in colombia   een PP in colombia Emptywo 20 nov 2013 - 3:06

Voor de FB mensen ik kwam vandaag deze inspiratie bron tegen.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201526450016187&set=a.10201526449696179.1073741827.1024937494&type=3&theater

Voor Marja knipoog 
Dit zijn giga leuke plaatjes met verschillende ondergronden en hoogte verschillen in een PP in Colombia.
Bestaand uit grote brokken steen gemengd met autobanden, trappen van grote blokken hout, vlonders en grof grind materiaal.
De paden zijn relatief smal maar het zijn loop paden er zijn geen voer plekken te zien.
Ziet er erg inspirerend uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

een PP in colombia Empty
BerichtOnderwerp: Re: een PP in colombia   een PP in colombia Emptywo 20 nov 2013 - 3:13

Ik kan één foto zien glimlach , maar het zijn er waarschijnlijk veel meer denk ik? Dat ene plaatje ziet er in ieder geval heel leuk uit. Ik vind alleen de 'afrastering' met blank houten planken niet echt mooi, veel te opvallend, wat de aanblik juist weer minder natuurlijk maakt. Jammer dat ik de rest niet kan zien, maar Inge, in ieder geval bedankt voor het 'illustreren met woorden' van wat jij gezien hebt compliment !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Sussie

Sussie


Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 08-10-13
Leeftijd : 39

een PP in colombia Empty
BerichtOnderwerp: Re: een PP in colombia   een PP in colombia Emptywo 20 nov 2013 - 10:23

Erg mooi compliment Die trap van hout is ook geniaal al vraag ik me af hoe stevig dat is, omdat het met rechtopstaande kleine paaltjes vast gezet is.
Helaas, denk ik, dat dat voor mij een droom zal blijven. Manlief is nog niet enthousiast... (ze lopen het stuk helemaal kapot... dus dat is nog een discussiepunt voor ons knipoog )
Terug naar boven Ga naar beneden
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

een PP in colombia Empty
BerichtOnderwerp: Re: een PP in colombia   een PP in colombia Emptywo 20 nov 2013 - 21:17

ha je kan ze toch zien?

mooi hier de rest :-)

een PP in colombia 1469857_10201526450496199_1777032145_n

een PP in colombia 1471961_10201526451176216_147914262_n

een PP in colombia 1479164_10201526450176191_224751219_n

een PP in colombia 1466296_10201526450056188_1996362253_n

grappig dat je het wel kan zien....kan je toch kijken wat ik bedoelde.
Denk dat het net is aangelegd en daardoor zijn de planken nog zo helder van kleur. wordt vanzelf grijs en donker met de tijd.


Laatst aangepast door Marja op wo 20 nov 2013 - 22:12; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Foto's zichtbaar gemaakt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

een PP in colombia Empty
BerichtOnderwerp: Re: een PP in colombia   een PP in colombia Emptywo 20 nov 2013 - 22:15

Hee Inge, bedankt glimlach !
Ben even zo vrij geweest om de foto's zichtbaar te maken, dat kijkt wat makkelijker knipoog . (Een van de vijf was dubbel en heb ik dus weggelaten.)
Jemig, dat is wel een track vol uitdagingen zeg! Vooral die trap van boomstammen! Maar het is duidelijk dat de paarden er wel gebruik van maken.
Wat zou ik daar graag een filmpje van zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

een PP in colombia Empty
BerichtOnderwerp: Re: een PP in colombia   een PP in colombia Emptydo 21 nov 2013 - 2:06

ja ik dacht wel dat dit een mooie aanvulling hier was en dat jij het zeker leuk vond om te zien.
thanks om alle linkjes zo zichtbaar te maken.
wel vreselijk gaaf he? zo iets zou ik ook wel willen. Vooral die hoogte verschillen zucht....
al zeg je wellicht met mest ruimen dat het een drama is grijns 
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

een PP in colombia Empty
BerichtOnderwerp: Re: een PP in colombia   een PP in colombia Emptydo 21 nov 2013 - 6:45

Ja, wat hoogteverschillen lijken mij inderdaad ook erg leuk. Voor de paarden dan hè lekker puh .......
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Wieteke

Wieteke


Aantal berichten : 637
Registratiedatum : 08-03-10

een PP in colombia Empty
BerichtOnderwerp: Re: een PP in colombia   een PP in colombia Emptydo 21 nov 2013 - 21:03

Wow, daar is iemand wel heel creatief geweest! Nou ben ik normaal nooit zo bang voor struikelende pony's, maar de eerste keren dat die van mij van zo'n trap zouden komen, zou ik toch wel wat klamme handjes krijgen... Al zullen ze daar vast niet van die glibberklei hebben (hier is bij nat weer de vlakke ondergrond al een hele uitdaging voor mij, hi hi).

Ik zou wel graag een filmpje willen zien van het mestruimen op deze uitdagende track grijns .
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

een PP in colombia Empty
BerichtOnderwerp: Re: een PP in colombia   een PP in colombia Emptydo 21 nov 2013 - 22:10

Wieteke schreef:
Ik zou wel graag een filmpje willen zien van het mestruimen op deze uitdagende track grijns .
Me too!
Ik vermoed dat dat niet gebeurt met een kruiwagentje... Kan me nl. niet zo goed voorstellen hoe je met een kruiwagen die boomstammentrap op en af gaat! Misschien hebben ze wel in de binnenwei (of juist aan de buitenkant van de track) hier en daar mesthopen aangelegd, zodat ze zonder kruiwagen kunnen uitmesten. Of misschien hebben ze helemaal geen mesthoop en mieteren ze de mesthoopjes gewoon daar waar ze liggen over de afrastering, zodat ze daar verteren?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Berith

Berith


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

een PP in colombia Empty
BerichtOnderwerp: Re: een PP in colombia   een PP in colombia Emptyvr 22 nov 2013 - 5:43

Marja schreef:
Wieteke schreef:
Ik zou wel graag een filmpje willen zien van het mestruimen op deze uitdagende track grijns .
Me too!
Ik vermoed dat dat niet gebeurt met een kruiwagentje... Kan me nl. niet zo goed voorstellen hoe je met een kruiwagen die boomstammentrap op en af gaat! Misschien hebben ze wel in de binnenwei (of juist aan de buitenkant van de track) hier en daar mesthopen aangelegd, zodat ze zonder kruiwagen kunnen uitmesten. Of misschien hebben ze helemaal geen mesthoop en mieteren ze de mesthoopjes gewoon daar waar ze liggen over de afrastering, zodat ze daar verteren?
Of ze halen de mest helemaal niet weg hilarisch idee 

Ziet er in ieder geval uitdagend uit, en je weet zeker dat je paarden goed gaan kijken waar ze lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
árangur

árangur


Aantal berichten : 164
Registratiedatum : 03-03-11
Leeftijd : 44
Woonplaats : Bodegraven

een PP in colombia Empty
BerichtOnderwerp: Re: een PP in colombia   een PP in colombia Emptyza 23 nov 2013 - 7:50

goh, ik vond mijn 'track' al zo uitdagend maar dit is een stapje verder grijns 
(ik heb er overigens niets aan gedaan, we hebben gewoon een nogal 'wild' stukje grond)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een PP in colombia Empty
BerichtOnderwerp: Re: een PP in colombia   een PP in colombia Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een PP in colombia
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Weidegebruik en -onderhoud-
Ga naar: