Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Verzorg(st)er/bijrijd(st)er

Ga naar beneden 
AuteurBericht
jannekevedder

jannekevedder


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 13-11-12
Leeftijd : 41
Woonplaats : Peize

Verzorg(st)er/bijrijd(st)er Empty
BerichtOnderwerp: Verzorg(st)er/bijrijd(st)er   Verzorg(st)er/bijrijd(st)er Emptydi 24 sep 2013 - 1:00

Wij hebben samen vier pony's, namelijk een grote shetlander ruin Tommy (20jr), een haflinger merrie Lotte (19jr), een haflinger ruin Armani (7jr) en een kruising haflinger x quarter x appaloosa x kwpn Stitch (1jr).
Voor deze dame en heren zoeken wij een leuk persoon die wil helpen met de verzorging en de training van hun.
Niets moet (bijna) alles mag.

Lotte en Armani worden bereden en daar mag door jou dus ook op gereden worden.
Wij zijn NH gericht, rijden boom- en bitloos. Plezier met de dieren is voor ons het belangrijkste.
Binnenkort gaan wij ons PP plan voorstellen aan de weide/pension eigenaar. We gaan er inmiddels van uit dat we hier toestemming voor krijgen.
De pony's staan dan ook 24/7 buiten. Er is een verlichte rijbak, een verwarmde zadelkamer, etc.
Uiteraard mag je gewoon gebruik maken van onze spullen.

Wat wij van jou verwachten?
- Beetje hulp in de verzorging, zoals hooi en water geven.
- 1 keer per maand les van onze instructrice.
- Dat je leuke dingen doet met onze pony's, zoals grondwerk, wandelen, rijden (ook buiten) etc.

Hoe vaak wensen wij dat je komt per week?
Tsja 1 a 2 keer toch wel, maar als je vaker wilt komen..... wees welkom!

Voor ons is het heel belangrijk dat er een click is tussen jou en ons en tussen jou en de pony's.

Lijkt je dit wel wat?
Stuur me dan een PB waarin je jezelf voorstelt.
Daarna kunnen we een afspraak maken om samen kennis te maken.

Hopelijk tot gauw!
Groetjes Janneke

P.S. Op het moment sta ik op het punt om te bevallen van mijn eerste kindje, dus als je niet direct wat van me hoort weet je waar het aan ligt :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verzorg(st)er/bijrijd(st)er
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verzorg(st)er gezocht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Aangeboden en gezocht :: Stalling, weidegang, verzorging, bijrijders-
Ga naar: