Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gezocht: 50 tot 100 meter wit 6 mm koord

Ga naar beneden 
AuteurBericht
FrancisD




Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 28-02-13

Gezocht: 50 tot 100 meter wit 6 mm koord Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: 50 tot 100 meter wit 6 mm koord   Gezocht: 50 tot 100 meter wit 6 mm koord Emptydo 28 feb 2013 - 2:55

Gets... doordat ik onverwacht buitenlangs nieuw koord moest zetten voor shetje Pippa, kwam ik uiteindelijk net zo'n 50 meter te kort voor de track.
Dat is met tijdelijk koord waar geen stroom meer op kan afgezet en dat werkt op zich wel maar staat niet echt fraai. Omdat ik momenteel érg op de kleintjes moet letten koop ik nu liever geen nieuwe rol van 200 meter terwijl ik maar zo'n 50 meter nodig heb (iets meer 'voor de zekerheid' mag ook).

Wie heeft er nog WIT (dus niet met een kleurtje er in, wil het wel allemaal het zelfde) stroomkoord van 6 mm dik liggen waar hij/zij voor niet al te veel geld wel van af wil.

OF... wie heeft binnenkort nog wat nodig en wil samen met mij wat bestellen. Ik bestel mijn afrastering via de Duitse Ebay omdat het daar de helft goedkoper is, ik kan dus al een (of meerdere) rol(len) van 200 meter voor €12,85 ex porto bestellen. Deze verkoper heeft ook andere benodigdheden dus heb je nog iets nodig en wil je samen bestellen dan is dat voor mij ook een optie. (voor 1 rol vind ik het zonde om het vanuit Duitsland te laten komen, dan is de porto in verhouding wel weer veel, maar op zich valt het voor een groter pakket heel erg mee, ik betaalde voor een pakket met 3 rollen en nog eea aan bevestigingsmateriaal iets van 15 euro porto en als ik dan 1 rol mee kan laten komen voor die 13 euro, dan is het wel te doen).
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: 50 tot 100 meter wit 6 mm koord
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Inspiratie voor PP, 2000 vierkante meter.
» Gezocht weidegang
» Verzorg(st)er gezocht
» PP gezocht in Noord-Holland
» Gezocht: mijn motivatie..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Aangeboden en gezocht :: Voor het Paddockparadijs-
Ga naar: