Onderwerp: Re: dekken in een PP vr 26 okt 2012 - 4:06
Een veulen dus volgend jaar! Wat leuk. Is Jaleo een PRE die eerst van Margot was?
riegje
Aantal berichten : 109 Registratiedatum : 20-05-11 Woonplaats : heerle/moerstraten
Onderwerp: Re: dekken in een PP vr 26 okt 2012 - 5:23
Ja klopt dat is idd die Jaleo ja, Het leek ons wel leuk om een veulen van hem te hebben in combi met mijn merrie.
Jaleo liever lui dan moe en een waanzinnig lief karakter en de merrie altijd bezig en ietewat driftig met een goede beweging. ben benieuwd wat er uit komt
En onder dat afdakje was heel eng. ik hield mn hart vast. ze hadden ruimte zat maar op de een of andere manier was het elke dag daar feest. En het was toen net wat warmer dus wilde dat ze ook in de schaduw konden staan. Gekke beesten.
Onderwerp: Re: dekken in een PP ma 29 okt 2012 - 3:40
Het PP is overal geschikt voor Riegje, dat blijkt wel weer ! Prachtige paarden zeg! Is Jaleo nog jong, dat hij nog zo donker schimmel is? Weet je al of de dekking ook gelukt is - merrie drachtig?
inge
Aantal berichten : 882 Registratiedatum : 20-01-11
Onderwerp: Re: dekken in een PP ma 29 okt 2012 - 8:05
spannend volgend jaar een kleintje
riegje
Aantal berichten : 109 Registratiedatum : 20-05-11 Woonplaats : heerle/moerstraten
Onderwerp: Re: dekken in een PP ma 29 okt 2012 - 10:24
Ja missie geslaagd, merrie drachtig, Het word een laat veulen, juni/july maar ja dat is in het pp niet zo'n probleem. T was zo tof om het natuurlijk te doen.
En Jaleo is idd nog maar een jong ding, hij moet nog vier worden. maar is nog helemaal niet uitgegroeid. Jammer dat zn nieuwe vrouwtje hem wilde snijden. ik had hem nog liever een poosje hengst gelaten. Hij gedroeg zich voorbeeldig ook zelfs na het dekken. tis zo'n schat. Ik hoop op een veulen met zijn karakter