Hier aanbeland door stal genoot Renske (Arangur). Altijd geintresseerd in paddock paradise, hier in het westen alleen nog niet kunnen realiseren helaas. Als ik ooit de loterij win......
Mijn paard Merle is een friese merrie van 12 jaar. We staan dus in Nieuwerbrug. Samen met Merle en Mica (mijn papegaai) maken we veel ritjes, in de buurt, maar ook met de trailer weg, om een bos of strand te bezoeken. Wij doen ook regelmatig mee met ritten en meerdaagseritten van de NVVR (Nederlandse Vereniging voor Vrijetijds Ruiters) Wij zijn altijd wel te porren voor een lekker buitenritje.
Ha Marina ook hier @marja ik zie nu je vraag, Marina si op vakantie maar we waren pas in Kootwijk, Mica was ook gezellig mee. Marina vindt het vast niet erg als ik een foto plaats. Links Marina, Merle en Mica (goed kijken ) midden ik met Árangur en rechts een vriendin van mij, die hier niet op het forum zit maar wél een PP heeft (woont in Duitsland)
Dankjewel Renske . Heel bijzonder hoor om samen met een papegaai uit rijden te gaan! Zit Mica dan al die tijd los op Marina's schouder? Of vliegt ze ook wel eens een stukje? Wat geweldig voor een papegaai, om zoveel mee 'op reis' te mogen !
in stap zit hij op de schouder, en in draf en galop op haar vinger, dan heeft hij meer houvast. Ziet er heel grappig uit, vooral ook omdat hij Merle steeds aanmoedigt :< Tja het is een gezegend vogeltje, zo overal mee naartoe! ook grappig dat je dan om 6 uur slaperig uit je bed rolt om en camping wc te bezoeken, en je dan ineens 'kiekeboe!' hoort Mica is gekortwiekt dus hij kan alleen een klein stukje vliegen, en elegant landen. Hij komt niet ver. Hij zit ook aan een tuigje tijdens het rijden, voor het geval hij schrikt en weg wil.