Aantal berichten : 826 Registratiedatum : 10-08-10 Woonplaats : brabant
Onderwerp: twas-tweerd do 12 jul 2012 - 21:19
afgelopen maandag heb ik een bezoekje gebracht aan twas-tweerd, van Monique. Wow, dat is het zeker waard zeg. Geweldige PP, mooi aangelegd, onwijs veel beweging voor de paarden, jong en oud. Ik heb genoten van de plek. De ideale plek voor een ouder paard (jonge paarden hebben trouwens ook niets te klagen daar hoor!!). Monique bedankt voor de rondleiding. Erg leuk!!
Goh wat leuk Joyce ! Was je speciaal daarvoor helemaal naar Drenthe gereisd, of was je toevallig daar in de buurt?
Joyce
Onderwerp: Re: twas-tweerd vr 13 jul 2012 - 3:11
ik was niet in de buurt, schaamde me inmiddels diep, monique is denk ik 2 jaar geleden al een keertje bij ons geweest en ik had braaf belooft terug te komen. Wat ik ook echt graag doe, maar tsja, druk druk druk soms he. Dus paar weken terug, de afspraak gemaakt
He, wat leuk Joyce! Doordat we hier paardrijvierdaagse hebben gehad, was ik al een paar dagen niet meer op het forum geweest, en kom nu ineens dit topic tegen. Ik vond het ook erg leuk dat je er was! Dank voor de complimenten.
Oh, en heb je het bord nog gelezen toen je weg reed? De achterkant van het paardenrusthuisbord, in het huisje: Tot n anermoal
Joyce
Onderwerp: Re: twas-tweerd ma 16 jul 2012 - 7:32
hmm, ik had t te druk met andere dingen waarschijnlijk, heb de achterkant dus niet gelezen. Ik had beter blond kunnen zijn, kastanje bruin, geeft toch verwachtingen haha. Was het leuk geweest? Mjin man begint morgen aan de nijmeegse vierdaagse, zonder paard dus. Hij heeft hard geoefend en nu de laatste weken allemaal kleine kwaaltjes. Hij hoopt dat het gaat lukken, zijn wekker staat op 2:00 vannacht, brrrr. Maar ik vind het dapper van hem, dat hij het weer gaat lopen, laatste keer is iets van 7 jaar terug geweest.
En overnacht-ie dan daar ergens in de buurt of zo?
Joyce
Onderwerp: Re: twas-tweerd di 17 jul 2012 - 6:12
slaapt gewoon thuis, we wonen niet zo ver bij nijmegen vandaan. Vanmorgen is hij om 2:15 opgestaan om op tijd de bus te hebben in grave, waar hij zijn auto parkeert, hij is rond 5e gestart geloof ik, en kwam om 17:00 thuis. net gegeten en zo weer zijn bed in. We latten een beetje thuis nu zal ik maar zeggen, maar de spits is eraf en het is goed gegaan! nog maar 3 keer lopen .
Wat een topprestatie! Heel knap dat hij gewoon gestart is.
De paardrijvierdaagse hier was erg gezellig. Helaas ook erg verregend, maar de meiden waren echte dieharts. Als er eentje even doorheen zat vanwege de regen, dan pepte de rest diegene weer op. Het motto was: vooral doorgaan, en altijd blijven lachen.