Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...

Ga naar beneden 
+6
Natural Horsetrainer
MarjoSophie
Mai
Joyce
Berith
marion
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyzo 29 apr 2012 - 10:31

We hebben weer 2 drachtige merries in de kudde.
Sola is een kruising IJslander x Peruaanse Paso nu 11 maanden drachtig van RMH hengst Armando. Ze is inmiddels best zwaar vind ik, valt natuurlijk ook wel op omdat ze eigenlijk nogal rank gebouwd is. Ze krijgt nu wel een wat instabiele achterhand, ze schuurt af en toe haar staart en zondert zich steeds meer af.
Ze is inmiddels wel gewend aan haar buik en een bewegende baby, en is nog wel beweeglijk. Wat ook opvalt is dat ze haar rang probeert te verhogen; ze gaat soms de confrontatie aan met een Friese merrie die heel stabiel en rustig is, maar net even hoger in rang, en niet toe geeft gnagna.
Omdat ik erg graag weer 2 veulens wilde, heb ik in februari een drachtige merrie bij gekocht: Vica, een kruising Fries, helemaal groen. Ze is ook gedekt door een Fries.
Vica is natuurlijk veel forser van bouw, en heeft naar verhouding wat minder buik. Al wel een behoorlijk ontwikkeld uier en de banden worden slapper. Gelukkig past ze nu in de kudde, nu moet ze de ruimte nog meer gaan verkennen, want ze heeft slechts een deel van het pp gebombardeerd tot "savety spot". Ze durft daar maar langzaam uit te komen. Morgen maar eens kijken of we haar naar het weitje kunnen krijgen, een positieve ervaring opdoen.
Dus over een tijdje hopelijk weer 2 veulens in het pp, met foto's en ervaringen.

Sola:

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-VOUKWQLS

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-PAPFPJQG

En Vica:

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-GCAFXBSS

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-IGEPCVOG

De spanning loopt op hoera
Terug naar boven Ga naar beneden
Berith

Berith


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyzo 29 apr 2012 - 17:46

Spannend, ik ben heel benieuwd naar het vervolg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyzo 29 apr 2012 - 20:23

leuk joh, spannende tijd bij jullie, erg leuk!
mooie merrie, wat zit er nog meer in behalve fries?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyzo 29 apr 2012 - 20:38

De andere helft van Vica is "pony" grijns . Weet ik niet dus. Ze is 4 jaar en volledig groen bij ons gekomen (nog nooit een halster om gehad), maar doet het erg leuk. Nieuwsgierig, herstelt erg snel van een evt schrikreactie, en heeft veel vertrouwen in mij gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptydi 1 mei 2012 - 7:58

Leuk en spannend Marion, ik ben benieuwd naar de veulentjes maar ik heb een vermoeden dat je ons vást op de hoogte zult houden grijns!

Wat is trouwens een 'RMH' hengst?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptydi 1 mei 2012 - 18:56

Rocky Mountain Horse knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptydi 1 mei 2012 - 21:02

Yep. ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptywo 2 mei 2012 - 10:21

Joyce schreef:
Rocky Mountain Horse knipoog
Ach ja... tuurlijk lekker puh grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptydo 10 mei 2012 - 4:55

Vica heeft hars!! hoera hoera
Terug naar boven Ga naar beneden
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptydo 10 mei 2012 - 6:51

ik zit ook op het NH forum

Maar wat onwijs gaaf, ben heel benieuwd wat er voor gaaf knollie uit gekomen is compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyvr 11 mei 2012 - 7:50

De foto's:

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-EGDGLBUN

Jaarling Stalla kijkt aandachtig toe:

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-SXKIRZGI

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-KXWMU4BF

Volgende dag:

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-OMJXWRZK

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-7RQ4GGCU

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-FCERAJOG

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-JOUXYXAD

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-E6MVEHJH

Gisteren kwam ik 's middags thuis en zag druppels aan de spenen hangen. 's Avonds werd Vica wat onrustig; af en toe rondjes lopen in haar paddockje en besloot ik in de woonkamer te gaan slapen. Me om 23.00 uur in de vensterband geïnstalleerd, maar zo'n drie kwartier later werd ik wakker. Maar even kijken door het raam met de zaklamp. Daar zag ik precies dat ze ging liggen!
Ik snel naar buiten, natuurlijk zonder camera..., en idd lag ze terwijl het hoofdje en de voorpootjes er al uitstaken, vlies kapot.
Even een snelle check en snel naar binnen om de anderen wakker te maken en toen ik weer buiten kwam was het veulen er al uit. Prima bevalling dus, Vica was vrij vlot weer in de benen en het veulen was ook al gelijk actief. Toen ze eenmaal stond was het lastig met het schrikdraad. Ze moest er wel kennis mee maken, en ik wilde zeker weten dat ze binnen de omheining zou blijven. Helaas duwde ze er een paar keer doorheen ipv er voor terug te deinsen, niet goed voor mijn gemoedsrust.
Na een uurtje ofzo had ze het uier gevonden, gemest, alleen de nageboorte was er nog niet af bij Vica.
Ze leek na verloop van tijd wel beter te reageren op het schrikdraad, toen durfde ik weer te gaan slapen, in de schuur dichtbij met de deur open :-)
Helaas was 's morgens om 7 uur de nageboorte er nog niet af, maar ik moest wel naar mijn werk. Gelukkig was Dian thuis en wilde "Bowen" ook komen om te helpen als de veearts kwam. Dat was vrij vlot gepiept begreep ik.

Het veulen is een zwart merrietje, ze is niet zo groot als ik verwacht had van een driekwart Fries, maar is een pittig ding! En Vica is er erg wijs mee, ze doen het goed samen.
Morgen krijgen ze maar eens wat meer ruimte in de paddock. De introductie in de kudde komt later.
Ik denk en hoop dat Sola's veulen nog even op zich laat wachten, zij is eind mei uitgerekend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyvr 11 mei 2012 - 7:55

Ooooh wat leuk, gefeliciteerd!
Wat een lange stelten zeg. glimlach Mooi hoor! Ik vind 'r ook best groot eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyvr 11 mei 2012 - 8:02

Gefeliciteerd Marion, wat een prachtig veulen compliment! En ontzettend leuk dat je bij de geboorte kon zijn, tenminste... een stukje ervan knipoog.
Ik gok dat de kleine schimmel wordt, net als mama. Schimmels hebben nl. bij hun geboorte vaak een intens diepe, donkere kleur. Normaal is een zwart veulen bij de geboorte vaak eerder donkergrijs dan diepzwart, maar dit veulen is echt zo diepzwart dat ik vermoed dat ze schimmel wordt knipoog.

Ooooooh, ik zou ook zó weer veulens willen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyvr 11 mei 2012 - 9:46

Marja schreef:
Ik gok dat de kleine schimmel wordt, net als mama. Schimmels hebben nl. bij hun geboorte vaak een intens diepe, donkere kleur. Normaal is een zwart veulen bij de geboorte vaak eerder donkergrijs dan diepzwart, maar dit veulen is echt zo diepzwart dat ik vermoed dat ze schimmel wordt knipoog.

Denk je ?! De vader is een Fries hè. Ik zou het wel jammer vinden als ze ook schimmel werd, maar goed we gaan het zien.
Het is onwijs leuk, die veulentjes. Maar dit jaar laat ik geen merrie dekken. Misschien later nog weer eens weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyvr 11 mei 2012 - 20:43

lijkt mij erg onwaarschijnlijk als ze niet zwart word, ook mijn ervaring, dat zwarte veulens, bruin, grijs zijn bij de geboorte en als een veulen zo donker is, dat ze meestal wit worden.
Jhumpa was ook zo donker, die is nu lichter aan t worden, mag onderhand ook wel, ze is bijna 5 haha.
hier zit geen gangenpaard in toch?
Je ziet wel echt het type fries in haar, mooi hoor, wie weet straks een witte fries om te zien, gaaf!!

Het kriebelt zo onwijs, steeds meer leuke veulen fotootjes.
Ooit dacht ik dat we er dit jaar ook 2 zouden krijgen, al snel werd ik uit de droom geholpen dat er maar 1 merrie dragend was, en tja, nu blijken we dus niets te krijgen. Ach, hopelijk volgend jaar meer succes.
ik geniet niet minder van de paarden gelukkig!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyza 12 mei 2012 - 0:53

Ook hier gefeliciteerd Marion! Het is een mooi meisje. Op die foto waarop ze ligt zie je echt haar oortjes in de 'Friezenstand'. Volle Friezen worden ook intens zwart geboren (zie ik bij onze buurman, die allemaal Friezen heeft), die verkleuren in hun veulenvacht pas wat later naar bruin. Om na de veulenvacht weer helemaal zwart te zijn.

Oh ze is dus de nacht geboren, voordat je nog aan het werk moest, ik dacht de nacht na je werk. Maar gelukkig is het dus wel allemaal goed verlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyza 12 mei 2012 - 1:25

MoniqueBuu schreef:
Ook hier gefeliciteerd Marion! Het is een mooi meisje. Op die foto waarop ze ligt zie je echt haar oortjes in de 'Friezenstand'.

Ik dacht vlak na de geboorte dat haar oortjes nog wat dubbel zaten ofzo, maar ze horen idd zo. Dat is dus de Friezenstand... Ze zijn wel zo lang als die van een Fries grijns

MoniqueBuu schreef:
Volle Friezen worden ook intens zwart geboren (zie ik bij onze buurman, die allemaal Friezen heeft), die verkleuren in hun veulenvacht pas wat later naar bruin. Om na de veulenvacht weer helemaal zwart te zijn.

Dat hoop ik dan toch maar.

MoniqueBuu schreef:
Oh ze is dus de nacht geboren, voordat je nog aan het werk moest, ik dacht de nacht na je werk. Maar gelukkig is het dus wel allemaal goed verlopen.

Ja, ze is even voor 24.00 uur geboren. Wachten tot ze gedronken heeft, gemest, op de nageboorte (die dus niet kwam) tot ze goed reageert op het schrikdraad... Het was een korte nacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyzo 13 mei 2012 - 5:54

gefeliciteerd, mooi dat alles zo soepeltjes is verlopen.
noem het paardje maar klein...wat een lange benen.
wordt komende tijd heerlijk genieten en veel plaatjes maken....leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptywo 23 mei 2012 - 6:41

Nou, het tweede veulen is er nog niet. Ik doe verwoede pogingen het eruit te kijken, maar tot nu toe niet gelukt. Nu mag ze wel wachten tot het weekend, want daarna ben ik nog een week vrij.
Maar goed, Vica en Wynke staan weer in de kudde en dat gaat goed. Vica staat laag in rang, dat zie je direct in het gedrag van het veulen terug ook; niet heel vaak durven liggen, direct opstaan bij het minste geringste, behoorlijk aan moeder plakken. 's Nachts staan ze dan ook apart, vannacht gaan ze wel in een klein groepje.
Het is steeds grappig te zien hoe de andere kuddeleden reageren op zo'n kleintje. Sommigen weinig, Haflinger Bowen was weer erg geïnteresseerd op zijn opdringerige manier, tot hij gecorrigeerd werd door Morris. En later durfde Vica dat zelf ook, wel zo duidelijk.

Fries Mistral is lief voor Vica, maar moet niet zo heel veel van Wynke weten, die houdt dus afstand.

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-VLQDIXYU

Mazzel komt zo dichtbij mogelijk....

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-KJR7QWIX

....en grijpt zijn kans.

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-J7DA7QIL

Wynke ligt diep in slaap en heeft niet in de gaten dat het jaarling Stalla is die aan haar snuffelt.

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-UEOHHPHZ

Nu wel grijns

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-BVTK6DPT

Ook zij kauwt nog als ze terecht gewezen wordt.

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-X4SCLRMA

Bowen is nu beleefder gelukkig

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-VEFNWCVR


Terug naar boven Ga naar beneden
Berith

Berith


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptywo 23 mei 2012 - 9:28

Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met dit mooie meisje, inderdaad ziet ze er erg fries uit en heb ik al veel diepzwart friese veulens gezien (meestal verkleuren die in de zomer erg naar bruin). Worden friezenveulens muisgrijs geboren dan blijven ze vaak als ze ouder zijn ook in de zomer diepzwart. Maar gezien de schimmel moeder zou deze inderdaad ook nog wel wit kunnen worden en ik weet dat heel veel mensen er van dromen om een witte "fries" te hebben knipoog

Leuk die foto's waar het kudde gedrag goed te zien is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptydo 24 mei 2012 - 0:21

Ik dacht inderdaad dat het volgende veulentje geboren was, toen ik zag dat er weer iets in dit topic stond. Maar deze serie foto's zijn ook erg leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptydo 24 mei 2012 - 5:51

Aandoenlijk altijd, die kauwbekkies glimlach...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyvr 1 jun 2012 - 4:48

En dan is eindelijk het tweede veulen er ook: Hij heet Glorious Ellioth, roepnaam Eli. Een hengstje dus, weer zilverappel zwart! Wat een geluk. hoera

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-ZU4ZL3RD

Het was wel een verrassing dat het een hengstje was, want we hadden hier allemaal verwacht dat Sola een merrietje zou krijgen, dat zou beter bij haar passen, maar goed, ik ga dus nooit meer voorspellen.
Hij is geboren afgelopen woensdag rond 16.00 uur, onder het toeziend oog van ons en een aantal andere mensen die toevallig aanwezig waren.

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-N7EO3UII

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-QGJF4DKQ

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-SWOHEV6Y

Stalla kwam er als eerste bij, en dat mocht ook van Sola.

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-SPI3L67O

De volgende dag bleek dat Sola vanwege naweeën het veulen niet goed liet drinken. Ik heb haar toen weer op stal gezet en een aantal keren vastgehouden als hij wilde drinken, en afgeleid met voer. Vandaag ook nog, en gelukkig gaat het nu een stuk beter. Sola is nu meer op haar gemak en Eli een stuk levendiger.

Verder foto's van het andere veulen Wynke van nu 3 weken oud (wat een beer dan zeg...) in de greppel een tijdje geleden!

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-QS46OCHI

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-OVJCLLIO

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-CBY8XNU7

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-TZNGI4WA

Moeder Vica heeft een vriendin gevonden in de Friese merrie:

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Foto-PQWHJ7NQ

Terug naar boven Ga naar beneden
Berith

Berith


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyvr 1 jun 2012 - 7:13

Van harte met het mooie mannetje. Geweldige foto's weer van de paarden in jou PP en hoe mooi de veulens daarin kunnen opgroeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Emptyvr 1 jun 2012 - 21:13

Gefeliciteerd met dit mooie mannetje Marion. Helemaal zonder aftekeningen zo te zien.
Fijn dat je een beetje kon helpen met het drinken, dat Sola het toen toch liet gebeuren. Zijn haar naweeen nu een beetje voorbij?

En wat een prachtige foto's ook weer van Wynke! Mooi om te zien hoe ze zo samen door je greppen gaan. En heel fijn dat Vica nu ook echt wat begint te integreren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Gesponsorde inhoud





Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...   Veulens in het pp deel 2; nog even wachten... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Veulens in het pp deel 2; nog even wachten...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De mest is weer uitgereden!
» Op een kleine weide (manege) een PP
» Dit is mijn landje
» Temba's PP's plattegrond deel 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over de paarden :: Gedrag-
Ga naar: