Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Gezocht: (natuurlijke) stalling omgeving Hoorn!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
judith370




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 30-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Hoorn

Gezocht: (natuurlijke) stalling omgeving Hoorn! Empty
BerichtOnderwerp: Gezocht: (natuurlijke) stalling omgeving Hoorn!   Gezocht: (natuurlijke) stalling omgeving Hoorn! Emptyvr 30 maa 2012 - 22:23

Hallo!

Wij zijn op zoek naar een stalling voor onze 23 jarige kwpn ruin in de omgeving Hoorn. (stokmaat 1.65)
Het liefst particulier of een kleinschalige pensionstal, waar het paard vooropstaat!

Hij is een superlieve allemans vriend, niet de hoogste maar ook niet de laagste in de rangorde.
Wij vinden zo veel mogelijk buitenstaan een must, het liefst het hele jaar door 24/7 buiten met schuilmogelijkheid.
Met in de winter voldoende ruwvoer.

Wij zijn helemaal niet vies van meehelpen, of wat zelf doen, dus 'volpension' is absoluut geen must!

Wij rijden alleen recreatief, een bak is fijn, maar niet persé nodig, het liefst wel een stuk land om wanneer het weer het toelaat om te kunnen rijden. Voorderest rijdt ik voorral buiten.

Ik doe hem samen met mijn verzorgster/ bijrijder (zij is ook mijn stiefzusje) Wij zijn allebij heel serieus, gaan zuinig met de spullen en de paarden om, die bij ons op de eerste plek komen! (ik ben 15, mijn stiefzusje is 12, zij doet hem twee keer per week, wij komen vooral overdag).

Aangezien wij moeten fietsen (ik woon in Hoorn, zij in zwaag) moet het op fiets afstand zijn (+- 8 km).

Hij staat nu gestald in Wognum (rede dat ik wegga per pm of mail).

Dus omgeving Zwaag, Blokker, Hoorn, Nibbixwoud, Berkhout en Wognum enzovoorts.

Het heeft geen spoed, maar het liefst wel voor de winter . glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezocht: (natuurlijke) stalling omgeving Hoorn!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gezocht natuurlijke stalling voor haf (omg Leeuwarden)
» Gezocht: Weidegang/Stalling voor e-pony omgeving Den Bosch/073
» "Natuurlijke stalling" voor mijn paarden (0297)
» PP in de omgeving van Peize gezocht
» Gezocht plaats in Paddock Paradise omgeving Hilversum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Aangeboden en gezocht :: Stalling, weidegang, verzorging, bijrijders-
Ga naar: