Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

thermografie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
inge

Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

thermografie Empty
BerichtOnderwerp: thermografie   thermografie Emptyzo 4 maa 2012 - 8:19

jaaa het is zo ver ik moet op pad om ervaringen op te doen. glimlach

Voor mijn opleiding Thermografie voor paarden
(en honden) ben ik op zoek naar paarden/pony’s
die m.b.v deze diervriendelijke methode onderzocht willen worden.

Sinds Januari dit jaar volg ik de opleiding thermografie voor paarden bij het ICETD (http://www.icetd.com). Met behulp van deze methode breng ik het gehele paard met ongeveer 34 infraroodopnames in beeld. Op deze manier kunnen mogelijke problemen van o.a spieren en pezen in de hals/rug/benen, oude verwondingen de spijsvertering, en hoefproblemen duidelijk in beeld worden gebracht. De beelden kunnen direct worden bekeken. Na een zorgvuldige interpretatie geef ik advies voor verder onderzoek of behandeling. Ook krijgt u een uitgewerkte rapportage via de mail. Voordat ik deze naar u opstuur wordt hij ook nog door onze docenten (paardendierenarts en thermograaf van het ICETD) beoordeeld. Wij bekijken het paard vanuit de holistische kant.

De rapportages worden gemaakt tegen een gereduceerd tarief van 75,00 euro,incl. BTW en reiskosten.
Deze prijs geldt gedurende mijn opleiding en is geldig door heel nederland.

Heeft u een paard, pony of hond die kreupel loopt, andere (vage) klachten heeft, u verdenkt hem van hoefbevangenheid/hoefzweer of u wilt een preventie checkup doen.
Neem dan contact op met onderstaand e-mail adres

info@bitloosrijden.nl

Thermografie voor paard en hond
Inge
Terug naar boven Ga naar beneden

thermografie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Thermografie?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum