Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe onderwerpen bekijken?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe onderwerpen bekijken? Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe onderwerpen bekijken?   Nieuwe onderwerpen bekijken? Emptydo 19 jan 2012 - 0:02

Hoihoi, ik mis een mogelijkheid om ongelezen topics te bekijken, klopt dat?
Ik zie wel de mogelijkheid om berichten sinds mijn laatste bezoek te bekijken, maar daar worden niet alle ongelezen berichten sinds mijn vorige bezoek weergegeven. Hoe kan ik nu handig in één oogopslag zien wat er hier nieuw is gepost sinds mijn vorige bezoek?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Nieuwe onderwerpen bekijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe onderwerpen bekijken?   Nieuwe onderwerpen bekijken? Emptyma 23 jan 2012 - 23:32

Hoi Marja,
Sorry voor de late reactie; ik ben ziek geweest en onze computer lag plat (moest helemaal opnieuw geïnstalleerd worden, blèèèh...)
Als ik naar het forum ga (en uiteraard ook ingelogd ben), zie ik in de index envelopjes met groene blaadjes erin om aan te geven dat in die subforums nieuwe berichten staan, en dan open ik vervolgens de betreffende subforums en daar zie ik oranje icoontjes bij de onderwerpen waar nieuwe berichten in staan. Zo vind ik alle berichten die geplaatst zijn na mijn vorige bezoek. Het is wel zo dat als je het forum open hebt staan maar eventjes inactief bent (bv. omdat je tussendoor even iets anders doet), na een bepaalde tijd die groene en oranje icoontjes verdwijnen.
Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Nieuwe onderwerpen bekijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe onderwerpen bekijken?   Nieuwe onderwerpen bekijken? Emptywo 25 jan 2012 - 21:07

Oké dank je voor de uitleg. De functie die ik zoek, is er dus kennelijk niet (alle ongelezen berichten). Jammer. Ik vermoed dat het te maken heeft met de (oudere) versie van het forum die gebruikt wordt; ik zat ooit eens op een forum dat die functie eerst ook niet had en na een update was het er ineens wel.

Maar goed, gelukkig is het hier niet zo superdruk dat het onoverzichtelijk wordt zonder de door mij geliefde functie. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Gesponsorde inhoud





Nieuwe onderwerpen bekijken? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe onderwerpen bekijken?   Nieuwe onderwerpen bekijken? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe onderwerpen bekijken?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn nieuwe aanwinst (nieuwe foto's toegevoegd)
» Welke 'slow feeders' gebruik jij?
» Nieuwe ervaring PP
» nieuwe liksteen
» Nieuwe smileys

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Mededelingen en vragen-
Ga naar: