Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 wie heeft er allemaal een pp in brabant

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

wie heeft er allemaal een pp in brabant Empty
BerichtOnderwerp: wie heeft er allemaal een pp in brabant   wie heeft er allemaal een pp in brabant Emptyvr 9 dec 2011 - 21:45

na aanleiding van een opmerking in een ander topic, de bovenstaande vraag:

die zal ik ook beantwoorden knipoog , wij zitten in brabant met een nouja, niet helemaal een PP, we hebben maar 1 pad naar het bos, en geen pad terug, want dat kost ons te veel wei, waar we al niet zoveel van hebben.
hier bestaat het uit een L vormige paddock, loopstal die in 3e gedeelt kan worden (paddock ook, zodat ieder een uitloop houd), een pad naar een stukje bos, waar inmiddels een vijvertje en een klimbult is, we gebruiken slowfeeders en ach, ik denk dat onze paardjes best tevreden zijn.
We wonen in zeeland, een dorp vlakbij uden. We zitten in het buitengebied vlakbij bossen en vele uitrijmogelijkheden, ik voel me dan dus ook een verwent kind hierdoor!!
waar zitten de andere PP's in brabant?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

wie heeft er allemaal een pp in brabant Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie heeft er allemaal een pp in brabant   wie heeft er allemaal een pp in brabant Emptyza 10 dec 2011 - 13:31

Don ('BuitenZinnig' hier op het forum) heeft een PP in Bladel, ook Brabant. Ik meld het hier maar even want Don is al een hele poos niet meer op het forum geweest dus ze leest dit waarschijnlijk ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Jasja




Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 13-11-11

wie heeft er allemaal een pp in brabant Empty
BerichtOnderwerp: toekomstig PP on Udenhout   wie heeft er allemaal een pp in brabant Emptyzo 11 dec 2011 - 3:59

Hoi allemaal,

hopelijk is Brabant binnen enkele weken een pp rijker. Ik zou het best leuk vinden om andere pp's te bekijken! Voorlopig ben ik nog druk info en spullen te vergaren en de werkzaamheden natuurlijk. Het lijkt me leuk om je pp te kunnen koppelen aan een stuk bos, zoals bij jou Joyce.
Misschien is het een leuk idee op alle pp's met stippen op een nl kaart aan te brengen! idee

Groetje Jasja
Terug naar boven Ga naar beneden
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

wie heeft er allemaal een pp in brabant Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie heeft er allemaal een pp in brabant   wie heeft er allemaal een pp in brabant Emptyzo 11 dec 2011 - 7:23

vandaag weer fotootjes gemaakt, er staan er een paar op mijn facebook (ik heet joyce holman op facebook), het is me nog steeds niet gelukt om fotootjes hier te plaatsen.
Enne, je bent hier welkom hoor, hier veranderen we geregeld weer dingen, omdat het dan toch weer net ff handiger is of beter voor de paarden, ach zo blijf je bezig.
We hebben een klein vijvertje en een klimbult sinds een week, helemaal genieten.
Nog genoeg dingen die we ook nog willen veranderen, maar dat is nu nog even toekomst. Deze site heeft mij ook weer veel inzichten gegeven, volgens mij is het niet zozeer de PP, maar meer de gedachte gang erachter, meer beweging en een wat natuurlijkere manier van paarden houden.
met de mogelijkheden en beperkingen die we hebben in ons landje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
Gesponsorde inhoud





wie heeft er allemaal een pp in brabant Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie heeft er allemaal een pp in brabant   wie heeft er allemaal een pp in brabant Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wie heeft er allemaal een pp in brabant
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hallo allemaal!
» Hallo allemaal!
» Gelukkig nieuwjaar allemaal!
» Hallo allemaal
» Yessss eindelijk allemaal bij elkaar!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: