Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Schuilstallenbouwers verenigt u!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Schuilstallenbouwers verenigt u! Empty
BerichtOnderwerp: Schuilstallenbouwers verenigt u!   Schuilstallenbouwers verenigt u! Emptyzo 13 dec 2009 - 2:39

In het blad 'Vrijruiter' van de NVVR (Ned. Ver. voor Vrijetijds Ruiters) dat gisteren in de bus viel, stond een artikel over schuilstallen. De schrijfster roept mensen op zich bij haar te melden als ze een schuilstal willen bouwen. De laatste alinea uit het artikel luidt als volgt:

Citaat :
Wat is wijsheid als je lid bent van een grote vereniging die bestaat uit leden die zich bezighouden met hobbymatig gehouden paarden? Een coördinator aanstellen! Omdat ik mij al heb verdiept in dit onderwerp en omdat dit een belangrijk onderwerp is wil ik voorlopig als coördinator schuilstallen optreden. Per e-mail kunnen wij samen de beste strategie bepalen en de acties uitzetten. De ervaring die ik opdoe kan ik weer gebruiken in de procedure van de volgende potentiële NVVR-stallenbouwer.
Ik hoor graag jullie ideeën en ervaringen.

Mail mij op: Plieven@tiscali.nl

Onderstaand het hele artikel, klik erop voor een leesbare versie (en dan nogmaals klikken op de grote afbeelding):

Schuilstallenbouwers verenigt u! Foto-SCHLIIC6
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
 
Schuilstallenbouwers verenigt u!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Media-
Ga naar: