Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voorstelling en veel lof!

Ga naar beneden 
+2
MoniqueBuu
Hilde
6 plaatsers
AuteurBericht
Hilde

Hilde


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

Voorstelling en veel lof! Empty
BerichtOnderwerp: Voorstelling en veel lof!   Voorstelling en veel lof! Emptydo 16 sep 2010 - 22:18

Hallo allemaal, ik ben Hilde, 28, woon in België en mijn 3 paarden zijn echt mijn passie! Onze kudde bestaat uit Bezu, een Russische volbloed merrie (18), Quick, een BWP-ruin (17) en Caraf, een merrie van onbekende afkomst (17).
Ik doe volop aan natuurlijk paardhouden: paarden continu buiten, natural horsemanship, bareback en bitloos rijden, natuurlijk bekappen.
Over paddock paradise ben ik dolenthousiast, het is mijn droomconcept dat ik nu eindelijk kan realiseren! Ik heb me er al grondig in verdiept, en ontdekte zo deze erg goede site, proficiat Marja! compliment
Een heel leuk forum ook: geen rivaliteit, gewoon enthousiast leuke ideetjes en ervaringen delen. Daarom wil ik graag één van jullie worden.
Dankzij mijn vriend, die een toch wel erg goede doe-het-zelver en bedenker is van ideetjes, kan ik onze paarden eindelijk geven wat ze verdienen: een echte thuisbasis. Ik sta te popelen om alles hierover met jullie te delen, maar ook om mee te leven met jullie plannen!
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dwingeloo

Voorstelling en veel lof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelling en veel lof!   Voorstelling en veel lof! Emptydo 16 sep 2010 - 23:39

Hoi Hilde,
Welkom op dit forum. Toch krijgen we ook steeds meer leden in het zuiden, en kunnen we daar ook misschien eens een open pp-route organiseren.
Leuke paarden! Ben benieuwd naar foto's van ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Voorstelling en veel lof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelling en veel lof!   Voorstelling en veel lof! Emptyvr 17 sep 2010 - 1:13

Hoi Hilde, welkom op het forum zwaaien ! Je bent lekker enthousiast grijns , heel leuk om te lezen dat een PP echt je droomconcept is. Het is ook echt geweldig voor de paarden, het heeft voor ons en onze paarden veel veranderd.

Begrijp ik het goed dat je je eigen land hebt en al bezig bent met het realiseren van een PP? Ik ben dan heel benieuwd naar je plannen.

P.s. wat een leuke/lieve avatar glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Voorstelling en veel lof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelling en veel lof!   Voorstelling en veel lof! Emptyvr 17 sep 2010 - 10:28

Hoi Hilde, ook van mij een warm welkom op het forum glimlach!
Dank voor je complimenten; ik vind het geweldig om te merken dat ik op deze manier zoveel mensen kan bereiken, dat is waar ik het voor doe. Zelf sta ik nog het meest versteld van de animo van iedereen en het aantal bezoekers op mijn site, die ik zomaar uit liefhebberij ben begonnen.
Ik ben benieuwd hoe jouw paddockparadijs zal worden en wat je vriend allemaal voor nuttige ideeën gaat bedenken hyper!
Net als Irene vind ik je avatar erg mooi, er straalt rust en genieten vanuit!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Hilde

Hilde


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

Voorstelling en veel lof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelling en veel lof!   Voorstelling en veel lof! Emptyvr 17 sep 2010 - 23:55

Dankjewel iedereen voor het warme welkom! Sinds deze maand staan onze drie paarden inderdaad op één weiland en kan ik eindelijk mijn droomplannen waarmaken! Voorheen stonden onze merrietjes samen op één wei met nog twee andere paarden, en mijn ruin stond op een andere wei met nog een ander weidemaatje, gelukkig maar 1km van elkaar verwijderd. Toch was het best een heel gedoe, omdat we op twee plaatsen moesten zijn om onze paarden te verzorgen, en er kwam veel geregel aan te pas. Ook stonden de anderen niet open voor dingen als natuurlijk bekappen, bitloos rijden, en al zeker niet voor paddock paradise. Eindelijk kunnen we dus nu onze eigen zin doen, wat heerlijk is!
Aanvankelijk gaven we onze drie paarden het ganse stuk om elkaar te leren kennen, zodat er niet direct incicenten konden gebeuren. Omdat ze goed overeen komen en er al gauw wat harmonie heerste, is de boer het afgelopen weekend het land komen klepelen en zijn we nu volop bezig met de aanleg van paddock paradise! Ik wou nog een foto van onze kudde plaatsen, maar dit gaf wat problemen. Nochtans heb ik gisteren succesvol een foto van onze hooivoedersystemen kunnen plaatsen. Ik probeer het gauw weer! Binnenkort maak ik ook werk van mijn plattegrond, zodat ik dit met jullie kan delen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hilde

Hilde


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-09-10
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

Voorstelling en veel lof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelling en veel lof!   Voorstelling en veel lof! Emptyza 18 sep 2010 - 5:59

Het is me gelukt om een foto van onze kudde te plaatsen joepie! Wel met vliegennetjes, maar zo hebben jullie al een ideetje. Van links naar rechts: Caraf, Bezu en Quick.
Voorstelling en veel lof! Pict0384
Bedankt trouwens voor het lof over mijn avatar, het is inderdaad een foto waarop ik heerlijk aan het genieten ben van de aanwezigheid van Quick, gewoon lekker "zijn"! De foto is inmiddels al twee jaar geleden genomen, maar hij blijft erg speciaal voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Voorstelling en veel lof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelling en veel lof!   Voorstelling en veel lof! Emptyza 18 sep 2010 - 10:53

Een mooi en kleurrijk trio glimlach!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Voorstelling en veel lof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelling en veel lof!   Voorstelling en veel lof! Emptyzo 19 sep 2010 - 4:57

Leuk dat je een foto hebt geplaatst, zoals Marja al zegt inderdaad een kleurrijk trio glimlach, leuke paarden!
Terug naar boven Ga naar beneden
fojoe

fojoe


Aantal berichten : 246
Registratiedatum : 17-11-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Roelselare

Voorstelling en veel lof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelling en veel lof!   Voorstelling en veel lof! Emptyma 20 sep 2010 - 7:46

hey, een landgenoot hoera
welkom grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Temba




Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 01-03-10
Woonplaats : Wijchen

Voorstelling en veel lof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelling en veel lof!   Voorstelling en veel lof! Emptywo 22 sep 2010 - 0:39

Leuk die 3 verschillende kleurtjes zo!

Lekker hoor om nou alle paardjes bij elkaar te hebben! Natuurlijk zijn we allemaal benieuwd naar jou toekomstige PP.
Het is toch inderdaad verslavend hoor! Vanavond ga ik bijv grindtegels halen om verder te werken aan mijn PP. grijns
Het houdt je in ieder geval van de straat! Veel plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.silfurfaxi.nl
Gesponsorde inhoud





Voorstelling en veel lof! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstelling en veel lof!   Voorstelling en veel lof! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstelling en veel lof!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forum veel trager
» veel suiker in voordroogkuil

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: