Dank voor dit hartelijk welkom!!...
Jullie moeten me even helpen wat betreft het paddockparadijs..... bedoelen jullie of ik een schets van de indeling heb van mijn stallen/weide/paddock?? of dat ik mijn eigen stallen heb?. Het andwoord op dit laatste is ja.
Sinds april 2010 heb ik mijn eigen kleinschalige stallencomplex. Maneges en pensionstallen daar had ik eigenlijk een beetje mijn buik van vol!, niet dat er geen leuke plaatsen zijn hoor... maar mijn ervaring is dat men er vaak niet aan mijn wensen kon voldoen "en dat zijn er nogal wat".
Ik ben 42 jaar en heb ruim 25 jaar eigen paarden. Ik ben altijd actief geweest in de dressuursport, Z2 was het einde, na een val van mijn paard heb ik mijn heupen gebroken en mocht eigenlijk niet meer rijden, 4 jaar later gelukkig goed hersteld en zit er weer op!!! Binnenkort verschijn ik weer aan de start.
Ik ben in bezit van diplomas en geef les.
Ik heb 3 fantastische paarden (KWPN):
Welltimes (goodtimes x Belfalas) jaja" de volle broer van IPS Luckytimes, 7 jaar. Welt is 2 jaar in mijn bezit, al zolang ik hem heb is hij erg ziek geweest (allerlei klachten) sinds kort is hij super opgeknapt! blijt dat hij insulineresistentie heeft. Nu met extra magnesium en aangepast ransoen gaat hij weer als een trein en is weer een blij paard!!
Dan is er Dubai (Metall x Jazz), 2 jarige zwarte parel... ontsettend lief paard met veel talent!!
Mijn laatste aanwinst is Wilan (polansky x Glendale), 7 jaar
En dit is mijn stal... plaats voor 4 paarden,rijbaan 20x40, 2 weides en 1 paddock.