Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Even voorstellen

Ga naar beneden 
+2
Irene
Dubai
6 plaatsers
AuteurBericht
Dubai

Dubai


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : zuid holland

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Even voorstellen Emptydi 10 aug 2010 - 9:23

Hallo paardenvrienden!

Per toeval kwam ik op deze site terecht.... heb me meteen ingeschreven "erg leuk en informatief"
Wellicht kan ook ik met mijn ervaring (30 jaar eigen paarden) hier wel een handje helpen.

Groeten Debora
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptydi 10 aug 2010 - 22:52

Hallo Debora, welkom op dit forum zwaaien !
Heb je zelf ook een Paddock Paradijs of ben je er mee bezig?
En wellicht kan je wat meer vertellen over jouw paarden knipoog ?
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo 11 aug 2010 - 0:56

Hoi Deborah, welkom op dit forum.
Ik sluit me aan bij Irene haar vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo 11 aug 2010 - 1:51

Welkom Debora glimlach!
Ook ik hoor graag meer over je achtergrond en paarden grijns en wens je alvast veel plezier op het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
ponylady

ponylady


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 07-02-10

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo 11 aug 2010 - 3:22

Hoi Deborah .
Ik ben erg benieuwd naar jouw paarden , wat je ermee doet en hoe jouw weiland is ingericht .
Ben ook gek op foto's knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Dubai

Dubai


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : zuid holland

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo 11 aug 2010 - 11:55

Dank voor dit hartelijk welkom!!...

Jullie moeten me even helpen wat betreft het paddockparadijs..... bedoelen jullie of ik een schets van de indeling heb van mijn stallen/weide/paddock?? of dat ik mijn eigen stallen heb?. Het andwoord op dit laatste is ja.
Sinds april 2010 heb ik mijn eigen kleinschalige stallencomplex. Maneges en pensionstallen daar had ik eigenlijk een beetje mijn buik van vol!, niet dat er geen leuke plaatsen zijn hoor... maar mijn ervaring is dat men er vaak niet aan mijn wensen kon voldoen "en dat zijn er nogal wat".

Ik ben 42 jaar en heb ruim 25 jaar eigen paarden. Ik ben altijd actief geweest in de dressuursport, Z2 was het einde, na een val van mijn paard heb ik mijn heupen gebroken en mocht eigenlijk niet meer rijden, 4 jaar later gelukkig goed hersteld en zit er weer op!!! Binnenkort verschijn ik weer aan de start.
Ik ben in bezit van diplomas en geef les.

Ik heb 3 fantastische paarden (KWPN):

Welltimes (goodtimes x Belfalas) jaja" de volle broer van IPS Luckytimes, 7 jaar. Welt is 2 jaar in mijn bezit, al zolang ik hem heb is hij erg ziek geweest (allerlei klachten) sinds kort is hij super opgeknapt! blijt dat hij insulineresistentie heeft. Nu met extra magnesium en aangepast ransoen gaat hij weer als een trein en is weer een blij paard!!
Even voorstellen Pic00471

Dan is er Dubai (Metall x Jazz), 2 jarige zwarte parel... ontsettend lief paard met veel talent!!
Even voorstellen Ej7rwy

Mijn laatste aanwinst is Wilan (polansky x Glendale), 7 jaar
Even voorstellen 168v6vk

En dit is mijn stal... plaats voor 4 paarden,rijbaan 20x40, 2 weides en 1 paddock.

Even voorstellen 28kncw5

Even voorstellen 2rnhuvc



Terug naar boven Ga naar beneden
Dubai

Dubai


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : zuid holland

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo 11 aug 2010 - 12:03

Ik koop een paard nooit zomaar... de paarden die ik tot nu toe heb gehad mankeren eigenlijk allemaal wat (ze zoeken mij uit)...
Mijn allerbeste paard was blind aan 1 oog en heeft mij toch nog naar het Z2 gebracht (is helaas niet meer). Welltimes heeft ernstige bewegings/darmklachten gehad, is nu opgeknapt. Dubai was een verschoppeling in de groep (opfok) hij had pijn aan zijn spronggewricht ivm ocd, heb hem laten opereren en is nu helemaal oke!!. Wilan heeft last van een krampbeen en heeft een lichte vorm van cornage, hij was naar de slager gegaan deze winter als hij niet verkocht zou worden. Wilan is een super gaaf paard met een zeer goed karakter, zeker geschikt voor de sport maar niemand wil haar kopen met deze beperkingen. Met de juiste training en veel aandacht komt ook zij weer in orde....
Mijn man roept altijd "jij bent altijd aan het dokteren met die paarden".... tja, ik wil ze allemaal wel hebben de stakkers, maar met 4 stallen lukt dat niet echt.


Laatst aangepast door Dubai op wo 11 aug 2010 - 12:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptywo 11 aug 2010 - 12:07

Leuk Debora om wat meer over jou en je paarden te lezen en foto's te zien glimlach.

Dubai schreef:
Jullie moeten me even helpen wat betreft het paddockparadijs..... bedoelen jullie of ik een schets van de indeling heb van mijn stallen/weide/paddock?? of dat ik mijn eigen stallen heb?. Het andwoord op dit laatste is ja.
Bedoel je dat je nog niet op de hoogte bent van wat de term 'paddockparadijs' precies inhoudt? Dan moet je echt even op de site gaan kijken hoor, want dat mag je niet missen grijns!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptyvr 13 aug 2010 - 8:26

Welkom op dit forum,

Wat een leuke paarden heb je, en niet te vergeten wat ene geweldige stallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Emptyza 14 aug 2010 - 0:08

Leuk dat je wat meer over jezelf hebt verteld, je hebt erg leuke paarden (eindelijk wat meer KWPN'ers hier grijns )!
Mooie stallen ook, erg mooi dat wit (zal alleen wat lastiger schoon te houden zijn? knipoog ).

Net als Marja krijg ik ook het idee dat je misschien niet goed weet wat een PaddockParadijs is of misschien begrijp ik je niet goed? Heb je nu zelf wel een PP of ben je er mee bezig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ff voorstellen
» Even voorstellen...
» Even voorstellen :)
» Even voorstellen
» Ook even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: