Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Waterpret bij de drinkbak

Ga naar beneden 
+2
Berith
MoniqueBuu
6 plaatsers
AuteurBericht
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Waterpret bij de drinkbak Empty
BerichtOnderwerp: Waterpret bij de drinkbak   Waterpret bij de drinkbak Emptyzo 6 jun 2010 - 8:11

Vanmiddag stond Nilam bij de waterbak, en stak z'n neus er een behoorlijk eind in. Ik verbaasde me daar een beetje over, want ik dacht dat de bak vol was met water. Ik zag hem wat beginnen met spelen, zoals hij heel vaak doet. Even flink met de lippen door het water feesten, zodat het lekker spettert, voordat je gaat drinken hyper Maar nu zag ik dus vandaag dat hij niet alleen met z'n lippen even met het water speelde, maar dat de bak dus inderdaad vol was, en hij er met z'n hele snoet in zat te spetteren. Hij zat er tot bijna aan z'n ogen in aanbidding . En een lol dat hij had. De camera was natuurlijk niet bij de hand, dus helaas kan ik jullie niet via foto's mee laten delen van deze pret. Maar ik hoop dat jullie zo via mijn woorden een beetje filmpje in je hoofd ervan af kunt spelen. Het was echt dolkomisch. Ik heb dit nog nooit een paard zien doen. Iemand van jullie wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Berith

Berith


Aantal berichten : 351
Registratiedatum : 13-03-10

Waterpret bij de drinkbak Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterpret bij de drinkbak   Waterpret bij de drinkbak Emptyzo 6 jun 2010 - 8:54

Die van mij doen het soms ook, als de regenton helemaal vol is en pas zag ik het ook doen toen ze een keer een weekend ergens anders stonden waar ze een grote badkuip vol water hadden. Verder doen ze het ook wel eens in een meertje. Ziet er inderdaad raar uit als ze met hun neus helemaal onder water gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sietrix.blogspot.com/
Nina

Nina


Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 12-01-10
Woonplaats : Zuid Holland

Waterpret bij de drinkbak Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterpret bij de drinkbak   Waterpret bij de drinkbak Emptyzo 6 jun 2010 - 9:01

Haha ja je omschrijving schept een heel duidelijk beeld. Heb het mijn boys (nog) nooit zien doen maar mn vorige merrie wel. Die stond ook vaak te plonzen en vond het bijvoorbeeld ook heerlijk om hooi mee te nemen naar de drinkbak en het dan nat weg te soppen.
Mijn hond daarentegen steekt idd vaak haar hele neus onder water, soms zelf al bellenblazend!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.zeldenrusthaystack.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Waterpret bij de drinkbak Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterpret bij de drinkbak   Waterpret bij de drinkbak Emptyzo 6 jun 2010 - 11:47

Ja, hier zie ik het ook wel eens grijns, lekker 'water scheppen' met dat hele hoofd erin tot aan de ogen, ziet er inderdaad heel grappig uit. En als onze paarden geen waterpret hebben, dan een van onze honden wel. Kijk maar eens naar dit filmpje!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Waterpret bij de drinkbak Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterpret bij de drinkbak   Waterpret bij de drinkbak Emptyzo 6 jun 2010 - 23:25

Haha, die Gozer, geweldig filmpje hilarisch ! Ik dacht 'straks valt hij er nog in' en ja hoor, maar dat maakt hem dus niets uit grijns .
Stond er trouwens geen stroom op de draden (of hij maakte zeker telkens geen grondcontact)?

Maar Monique, zeker herkenbaar, dat heb je met die jonge hengsten hè glimlach . Onze hengst heeft namelijk dezelfde trekjes. Alleen heeft die nog meer grappen, door gewoon de hele waterbak om te trekken of als je aan het bijvullen bent, fijn met de slang te gaan spelen grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
ponylady

ponylady


Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 07-02-10

Waterpret bij de drinkbak Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterpret bij de drinkbak   Waterpret bij de drinkbak Emptyma 7 jun 2010 - 2:03

Volgens mij is dat een stoere mannen ding .
Mijn SuperShet wil ook nog weleens z'n neus totaan z'n ogen in 't water steken , en maar lekker kliederen .
In de winter behoort sneeuwschuiven tot zijn favorieten bezigheid , als de neusgaten dan vol sneeuw zitten gaat ie flink lopen proesten . En niets zo leuk als over ijs lopen (en kapot stampen met zijn hoeven ) .

Oh die Gozer is leuk , als je 'm beu bent breng je hem maar hierheen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Waterpret bij de drinkbak Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterpret bij de drinkbak   Waterpret bij de drinkbak Emptydo 10 jun 2010 - 7:19

Irene schreef:
Stond er trouwens geen stroom op de draden (of hij maakte zeker telkens geen grondcontact)?
Nee, die zetten we altijd uit als we zelf bij de paarden aan het werk zijn en zeker als de honden er ook bij zijn. Jaren geleden, toen we nog niet hier woonden, hadden we een Labrador die bij onze toenmalige wei één keer in aanraking is gekomen met het stroomdraad en daarna nooit meer de wei in durfde, heel jammer...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Waterpret bij de drinkbak Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterpret bij de drinkbak   Waterpret bij de drinkbak Emptyma 14 jun 2010 - 23:48

Marja schreef:
Nee, die zetten we altijd uit als we zelf bij de paarden aan het werk zijn en zeker als de honden er ook bij zijn. Jaren geleden, toen we nog niet hier woonden, hadden we een Labrador die bij onze toenmalige wei één keer in aanraking is gekomen met het stroomdraad en daarna nooit meer de wei in durfde, heel jammer...

Ach, dat is inderdaad lastig met stroom. Hier hebben de honden het ook weleens geraakt, alleen kunnen wij het niet uit doen. Ik bedoel het kan wel, maar de honden zijn altijd buiten wanneer ze maar willen, dus dat gaat wat lastiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Waterpret bij de drinkbak Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waterpret bij de drinkbak   Waterpret bij de drinkbak Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waterpret bij de drinkbak
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Goed idee voor een antivries drinkbak!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over de paarden :: Gedrag-
Ga naar: