Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voorstellen Irene

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Voorstellen Irene Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen Irene   Voorstellen Irene Emptydi 10 nov 2009 - 2:18

Hallo allemaal, geweldig dat er nu ook een forum is! Marja, echt een hele mooie site met veel informatie.

Ik ben Irene en samen met mijn man heb ik 10 paarden. Hij is deze zomer lange tijd thuis bezig geweest om een track bij ons te maken via het principe van paddock paradise. Wij hebben dan geen land aan huis, maar nog wel genoeg ruimte om voor de paarden een leuke track te maken. Ze zijn eind oktober naar huis gekomen en lopen nu in 2 groepen (12 uur per groep) ongeveer 2 weken op de track en dit gaat echt super! Voorheen stonden ze in de winterperiode redelijk veel op stal, maar dit is nu geweldig opgelost en we zien de paarden echt genieten en wij dus ook grijns .

Ik zal proberen om op het forum ook onze ervaringen te delen en ik vind het ook heel leuk om te lezen hoe anderen het doen en hoe daar de ervaringen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Voorstellen Irene Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen Irene   Voorstellen Irene Emptydi 10 nov 2009 - 7:32

Welkom op het forum Irene glimlach! Ik zag net in de index dat je al heel wat berichten hebt geplaatst, leuk, ik ga gauw kijken wat je geschreven hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Voorstellen Irene Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen Irene   Voorstellen Irene Emptywo 11 nov 2009 - 4:36

Bedankt Marja. Wat een leuk onderschrift heb je nu met al je paarden op een rijtje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voorstellen Irene Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen Irene   Voorstellen Irene Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstellen Irene
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» even voorstellen
» Marja, initiatiefnemer van dit forum
» Even voorstellen
» even voorstellen
» voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het forum :: Even voorstellen-
Ga naar: