Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Weiland zonder voorziengingen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Weiland zonder voorziengingen Empty
BerichtOnderwerp: Weiland zonder voorziengingen   Weiland zonder voorziengingen Emptyvr 20 apr 2018 - 0:18

hoi hoi

Alweer lange tijd geleden, maar ik ben opzoek naar info.
Ik ben zojuist bij een weiland wezen kijken waar verder geen voorzieningen zijn.
Het is bij elkaar zo 1,5 hec, waarvan een deel bosgrond.

Over stroom maak ik mij niet direct veel zorgen. Aggregaat zou een oplossing zijn voor evt klus projecten.
En voor in de winter voor verlichting.
Maar er is ook geen water aanwezig, er zit wel ergens in de bramen struiken een put verstopt (een geslagen buis voor grondwater)

Ik vroeg mij af, zijn er hier meer mensen met weiland zonder voorzieningen, en hoe regel je dat.
En zou een waterpoel (die diep genoeg is) een oplossing zijn voor drinken voor de paarden ?

Verder staan mijn paardjes nog prima erbij. Alles netjes voor elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
ama

ama


Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 66
Woonplaats : Toano, RE - Italië

Weiland zonder voorziengingen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weiland zonder voorziengingen   Weiland zonder voorziengingen Emptydo 14 maa 2019 - 8:43

Hallo,

Ik zie nu pas dat jij lang geleden een vraag gepost hebt...

Misschien zijn al jouw problemen intussen al lang opgelost?

Maar wat ik indertijd deed op onze weide:
- stroom via een grote batterij, ik had er twee waarvan eentje thuis werd opgeladen terwijl de andere op de weide stond
- water bracht ik aan via grote bidons van 20l, ik had er zo'n stuk of 7 die ik thuis vulde (terwijl ze al in de koffer van de auto stonden zodat ik minder moest sleuren) en dan op de weide in een groot bad goot.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weiland zonder voorziengingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Paddockparadijs Manege Zonder Drempels
» track maken zonder stroom
» Wat als je enkel een weiland hebt ?
» blubber bij opening weiland
» weiland inzaaien

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Weidegebruik en -onderhoud-
Ga naar: