IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Deel | 

baby borrel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
woeler

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 31-05-16

BerichtOnderwerp: baby borrel   di 31 mei 2016 - 4:23

Hallo
Ik heb zelf geen paard maar mijn vrouw en ik zijn uitgenodigd op een baby borrel voor een veulentje . Nu is mijn vraag wat koopt men gewoonlijk
voor zulke gelegenheid

Vriendelijk groeten en bij voorbaat bedankt
De Woeler
Terug naar boven Go down
Mai
Admin

Aantal berichten : 3200
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 56

BerichtOnderwerp: Re: baby borrel   wo 1 jun 2016 - 7:26

Hallo Woeler, even een vraag: heb je je speciaal hiervoor aangemeld op het forum, of ben je ook geïnteresseerd in het paddockparadijs knipoog ?

http://www.paddockparadijs.nl
woeler

BerichtOnderwerp: antw   wo 1 jun 2016 - 22:34

Hallo Marja

Daar we die uitnodiging voor de baby borrel van het veulen kregen van onze Tandarts .Wist ik me geen raad en kreeg ik een heldere moment , ik dacht waarom probeer ik het is niet op een paarden forum , ik ging er vanuit dat de paarden vrienden hier mischien raad konden over geven .Een baby borrel voor een baby is geen probleem daar kan je genoeg geschenkjes voor verzinnen maar wat geef je voor een veulentje ? Dat is dus de reden waarom ik op jullie forum inschreef

vriendelijke groeten

Marja en aan alle paardenliefhebbers

De Woeler
Terug naar boven Go down
AC!

Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: baby borrel   do 2 jun 2016 - 19:25

Hey Woeler!

Wij zijn misschien niet helemaal het juiste forum haha! Dit forum gaat over op een natuurlijke manier paarden houden.. En borrels voor veulentjes is nou niet echt iets wat hier specifiek thuis hoort haha. Althans ik heb er zelf nog nooit van gehoord...
Maar je lijkt oprecht in je vraag.. Dus ik zou zeggen koop een leuk veulen halster of om misschien beter bij het onderwerp te blijven van een veulenborrel (dat het bestaat haha).. Een fotoboek om alle foto's van het eerste jaar in te plakken??

Dan ben ik wel nieuwsgierig hoe je dan op dot forum terechtkwam?
Terug naar boven Go down
woeler

BerichtOnderwerp: Borrel   vr 3 jun 2016 - 0:26

Hallo AC

Hoe ik hier terecht kwam is heel simpel ik gebruikte namelijk de alom gekende en veel gebruikte zoek site genaamd Google .Er kwamen verschillende forums
maar meestal Nederlandse Sites . Dat is geen enkel probleem voor mij hoor maar ik ging er vanuit dat ze daar in Nederland zeker nog nooit van gehoord zouden hebben . Dus kwam ik hier terecht . Ik moet wel zeggen dat ik het een reuze tof forum vind ik ben wel dieren liefhebber maar van paarden ken ik weinig mijn echt hobby en passie is
modelbouw en dan gebeurt het wel is dat ik een diorama maak waar paarden bij betrokken zijn .Ik kan je vertellen dat het best moeilijk is om paarden op schaal 1/35 .
te schilderen maar ja het is de hobby en dan ga je er voor . De veulen baby borrel gaat morgen door (zaterdag) dus denk er aan om te trotse eigenaars van het nieuwe paardje
een fles of iets dergelijks te geven tenslotte een slok lust iedereen hé

Groetjes De Woeler zwaaien
Terug naar boven Go down

baby borrel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Baby on board

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: