Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Welke 'slow feeders' gebruik jij?

Ga naar beneden 
+14
timokyana
Berith
helma
ponylady
Het Sjok
yvonnedejong
Nina
marion
Lettie
muriel
MoniqueBuu
fojoe
Irene
Mai
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptydi 26 okt 2010 - 0:50

Briljant idee Yvonne! Moet je wel op de een of andere manier de bak aan de pallet vastmaken, want ongetwijfeld weet Atent anders wel weer een slinkse manier te verzinnen om de bak van de pallet af te kieperen (ik zie het al helemaal voor me hilarisch!).
Kan hij dan nog wel met zijn neus tot de bodem van de bak?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptydi 26 okt 2010 - 2:05

Goed idee dacht ik, en dat voor een blond aanbidding
Ze schuren niet aan de bak dus probeer het eerst zo.
Als ik het aan elkaar moet maken zit je alweer snel met touwen te werken en dat vind ik dan weer niets met atent. Misschien laat hij hem wel gewoon staan!
ze kunnen er makkelijk bij met hun neus, van het weekend eens even een pallet zoeken en erop zetten.
Is lastig doordeweeks met de kids erbij!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Lettie

Lettie


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 01-12-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Nortmoor

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptydi 26 okt 2010 - 2:37

Als het wel nodig is zou je het met een sjorbandje kunnen doen, dan zit hij erg goed vast en krijgt een paard hem echt niet los.
Ik ben benieuwd, het is wel een uitdaging zo'n paard grijns
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptydi 26 okt 2010 - 5:05

Lettie schreef:
Ik ben benieuwd, het is wel een uitdaging zo'n paard grijns

Haha mooie uitspraak! Tja Yvonne, Attent houdt je in ieder geval wel goed bezig grijns .
Ik hoop dat jouw oplossing zal gaan werken!
Terug naar boven Ga naar beneden
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptydi 26 okt 2010 - 21:22

Attent dwingt je om vindingrijk te worden. Omdat ik opmaak uit jouw opmerking dat je dat nog niet zo over jezelf denkt, is dat misschien waarom Attent bij jou is, die gaat dat jou leren. knipoog

Ben heel benieuwd of Attent de bak op de pallet laat staan, verwacht eigenlijk van niet. Hij vind vast een andere manier dan schuren om de bak van z'n plek te krijgen.
Veel succes en plezier met je grote boef.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptydo 28 okt 2010 - 1:10

MoniqueBuu schreef:
Attent dwingt je om vindingrijk te worden. Omdat ik opmaak uit jouw opmerking dat je dat nog niet zo over jezelf denkt, is dat misschien waarom Attent bij jou is, die gaat dat jou leren. knipoog
O jee welke opmerking haha.

MoniqueBuu schreef:
Ben heel benieuwd of Attent de bak op de pallet laat staan, verwacht eigenlijk van niet. Hij vind vast een andere manier dan schuren om de bak van z'n plek te krijgen.
Veel succes en plezier met je grote boef.
Ik heb de bak toch maar even op de 4 hoeken vast gezet met strotouwtjes. Ik ken Atent al langer als vandaag(ruim 2 jaar). Ik ben erg benieuwd of hij nu nog in de bak kan staan, hij is nu denk 15a20cm hoger, aangezien hij het altijd doet als ik er niet ben grrr. Maar meest ligt er wel modder in uit zijn hoeven, dus het is wel een beetje te controleren
Was wel grappig, de eerste paar minuten stonden ze te eten en stootten steeds hun kin tegen de rand van de bak. Ze moesten er aan wennen dat hij hoger is. Gelukkig went dat ook snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptydo 28 okt 2010 - 23:43

nou na 1 nacht stond mijn bak nog overeind!
Ik zag geen modder erin wat uit de hoeven komt, ik heb hem net even goed uitgeschept morgen weer controleren.
Zou dit het dan toch zijn??Nu zoek ik nog een pallet van 1mx1.20m. DIe ik er nu onder heb is net iets te klein. Maar het lukt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptyvr 29 okt 2010 - 21:09

yvonnedejong schreef:
MoniqueBuu schreef:
Attent dwingt je om vindingrijk te worden. Omdat ik opmaak uit jouw opmerking dat je dat nog niet zo over jezelf denkt, is dat misschien waarom Attent bij jou is, die gaat dat jou leren. knipoog
O jee welke opmerking haha.
yvonnedejong schreef:
Goed idee dacht ik, en dat voor een blond aanbidding
Super dat het lijkt te werken compliment
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
Anneke

Anneke


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 24-04-10
Woonplaats : Frankrijk

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptyza 30 okt 2010 - 8:50

Pffft, hier even een wat mindere ervaring. We hadden vier bakken gemaakt met beton onderin, ketting er onderin, hooinet eraan vast gemaakt. Ik dacht: eerst eentje proberen, maar maakte er toch meteen drie. Vanochtend het resultaat: één van de bakken helemaal in stukken, een andere het hele stuk beton eruit met het net eraan vast nog. Verder heel veel gemorst eromheen. Niet echt wat ik in gedachten had! Heeft er iemand nog tips???
Was op zich wel tevreden over hoe ze daar lekker zo'n zak leeg stonden te eten met z'n allen, maar al snel werden ze ongeduldig en gingen erop staan etc....
Terug naar boven Ga naar beneden
marion

marion


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 24-11-09
Leeftijd : 55
Woonplaats : Luttelgeest (NOP)

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptyza 30 okt 2010 - 9:00

Anneke schreef:
.....maar al snel werden ze ongeduldig en gingen erop staan etc....

Hadden ze van te voren wel kennis gemaakt met de netten? Misschien maakt het uit of ze al weten hoe ze het best uit een net kunnen eten, vanaf de grond bijv of aan een paal. En als ze dat rustig kunnen pas ergens in maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke

Anneke


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 24-04-10
Woonplaats : Frankrijk

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptyza 30 okt 2010 - 10:30

Ja, ze kennen een net wel van over de hooiruif (met zo'n grote ronde baal erin). Zolang het net nog aardig vol was, ging alles goed, maar toen het een beetje leger werd, en daardoor de mazen wat meer op elkaar kwamen, gingen ze kijken of er met enig geweld niet een oplossing te vinden was zodat ze sneller konden eten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Irene

Irene


Aantal berichten : 656
Registratiedatum : 10-11-09

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptyzo 31 okt 2010 - 1:53

Fijn Yvonne dat het goed lijkt te werken!

Anneke, dat is niet leuk, heb je foto's van de bakken die je gemaakt hebt?

Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke

Anneke


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 24-04-10
Woonplaats : Frankrijk

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptyzo 31 okt 2010 - 6:36

Ehhh, nee. Zal ze morgen maken! Tis hier nu supernat weer, dus vandaag heb ik maar gewoon de hooinetten op de grond gelegd op een relatief droog stuk. In die bakken komt het alleen maar meer onder water te staan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptyzo 31 okt 2010 - 11:49

compliment Yvonne, zou dit dan echt DE oplossing zijn voor je circuspaard grijns?

Balen Anneke... Zo zie je maar weer dat ieder paard weer anders kan reageren. Wie weet is al het 'sloopwerk' maar door één van je paarden gedaan? Niet dat dat in feite iets uitmaakt maar het zou toch leuk zijn om te weten wie de boosdoener is. Beveiligingscamera installeren knipoog???
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptyzo 31 okt 2010 - 19:55

Anneke schreef:
Pffft, hier even een wat mindere ervaring. We hadden vier bakken gemaakt met beton onderin, ketting er onderin, hooinet eraan vast gemaakt. Ik dacht: eerst eentje proberen, maar maakte er toch meteen drie. Vanochtend het resultaat: één van de bakken helemaal in stukken, een andere het hele stuk beton eruit met het net eraan vast nog. Verder heel veel gemorst eromheen. Niet echt wat ik in gedachten had! Heeft er iemand nog tips???
Was op zich wel tevreden over hoe ze daar lekker zo'n zak leeg stonden te eten met z'n allen, maar al snel werden ze ongeduldig en gingen erop staan etc....

Ik weet niet wat voor bakken je gebruikt?
Ik heb er 1 van een speciekuip gemaakt, met Joris (shet) alleen werkt het goed.
Als Da Laico mee eet kan het nog net. Het viel me op als ze samen tegelijk hooi uit het net trekken dat de bak soms een stukje opgetild word.
Ik kan me heel goed voorstellen als jouw paarden met zijn 4en tegelijk eruit eten dat het beton eruitgetild wordt. Ze trekken er met behoorlijk veel kracht aan zo'n net.
Ik denk dat mijn bak ook niet geschikt zou zijn om ze er met zijn 4en uit te laten eten(vooral niet met Atent)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptyzo 31 okt 2010 - 20:01

Marja schreef:
compliment Yvonne, zou dit dan echt DE oplossing zijn voor je circuspaard grijns?
Blijkbaar wel! ik zie aan de bak dat hij er niet meer in heeft gestaan, mijn frame blijft recht en er ligt geen modder meer in!
Nu hoop ik dat het na deze winter over is, dat hij vergeet dat het kan zeg maar haha zodat ik mijn bak volgend jaar weer gewoon kan neerzetten(is wel een mooier gezicht en makkelijker te verplaatsen).Maar wie weet, is hij nu wel lenigheidsoefeningen aan het doen, haha hoe hoog kan ik mijn been optillen , en staat hij er ineens weer in!!!
Het is en blijft natuurlijk wel mijn circuspaardje ATENT!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Anneke

Anneke


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 24-04-10
Woonplaats : Frankrijk

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptyma 1 nov 2010 - 9:29

yvonnedejong schreef:

Ik weet niet wat voor bakken je gebruikt?
Ik heb er 1 van een speciekuip gemaakt, met Joris (shet) alleen werkt het goed.
Als Da Laico mee eet kan het nog net. Het viel me op als ze samen tegelijk hooi uit het net trekken dat de bak soms een stukje opgetild word.
Ik kan me heel goed voorstellen als jouw paarden met zijn 4en tegelijk eruit eten dat het beton eruitgetild wordt. Ze trekken er met behoorlijk veel kracht aan zo'n net.
Ik denk dat mijn bak ook niet geschikt zou zijn om ze er met zijn 4en uit te laten eten(vooral niet met Atent)

Ik heb hier geen speciekuipen gevonden, dus een soort groene bakken met handvaten gebruikt van het tuincentrum. Maar die zijn dus niet sterk (of flexibel) genoeg. Ze eten er niet met z'n vieren uit hoor, ze hebben ieder een bak en laten elkaar niet toe. Maar gaan er dus wel met hun 'poten' in staan als ze een beetje ongeduldig worden omdat ze geen grote happen tegelijk kunnen nemen. Die betonlaag heeft niet goed grip gekregen, dus valt er nu weer uit. Ik moet er misschien een schroef in maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptydo 4 nov 2010 - 8:47

Anneke schreef:

Die betonlaag heeft niet goed grip gekregen, dus valt er nu weer uit. Ik moet er misschien een schroef in maken...

Bij mij zit de betonlaag er ondertussen ook los in, maar met Joris en Da Laico werkt het goed, die zijn denk te klein om het er uit te trekken.
Jammer dat het voor jou paarden niet werkt op deze manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Joyce




Aantal berichten : 826
Registratiedatum : 10-08-10
Woonplaats : brabant

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptydo 4 nov 2010 - 20:30

tja, sommige paarden zijn nogal van oplossingen bedenken met hun voeten, hier lost de jaarling alles op door er met haar voeten tegen te gaan meppen en tegenaan te timmeren, Toen ik in de caravan bij de paddock sliep om te waken toen ons veulen geboren moest worden, heb ik haar met een ander paard, snachts op een apart stukje gezet omdat ik er helemaal gestoord van werd dat ze de halve nacht met haar voeten in de badkuip stond de hengsten.
Als de hooinetten bijna leeg zijn, slaat ze er met haar voorbeen tegenaan, zo ook met de bak in het bos waar een rekje in zit, die ligt bijna dagelijks plat omdat madame er net zo lang in loopt de meppen tot het omvalt.
sommige paarden zijn nou eenmaal wat lomper dan andere in het gebruik van de slowfeeders knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twh-mm.nl
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptyvr 5 nov 2010 - 2:18

Joyce schreef:
sommige paarden zijn nou eenmaal wat lomper dan andere in het gebruik van de slowfeeders knipoog
Daar heb ik ervaring mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Anneke

Anneke


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 24-04-10
Woonplaats : Frankrijk

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptydi 16 nov 2010 - 9:57

Anneke schreef:
Ehhh, nee. Zal ze morgen maken!

Haha, gelukkig is het elke dag weer morgen grijns ...

Hier een foto van de kapotte bak, met de voetjes van de vermoedelijke dader in beeld:

(wachtff, ik moet de fotoos iets kleiner maken)

Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptywo 17 nov 2010 - 0:53

Anneke schreef:
Anneke schreef:
Ehhh, nee. Zal ze morgen maken!

Haha, gelukkig is het elke dag weer morgen grijns ...

Hier een foto van de kapotte bak, met de voetjes van de vermoedelijke dader in beeld:

(wachtff, ik moet de fotoos iets kleiner maken)

Ik wacht... haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Anneke

Anneke


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 24-04-10
Woonplaats : Frankrijk

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptywo 17 nov 2010 - 5:30

Pfffft, ja, zit ik daar driftig fotoos op te laden, ligt onze internet verbinding er weer eens uit!

Hier dan een nieuwe poging:

Hier een foto van de kapotte bak, met de voetjes van de vermoedelijke dader in beeld:

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Kapottebak2



Nu hebben we deze bak gemaakt van een speciekuip die groter is en flexibeler (hij 'doet' het nu al 2 dagen!):
Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Nieuwebak1


Terug naar boven Ga naar beneden
Anneke

Anneke


Aantal berichten : 72
Registratiedatum : 24-04-10
Woonplaats : Frankrijk

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: En nog een nieuwe bak!   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptywo 17 nov 2010 - 5:42

En we hebben nu ook deze, afgelopen week in elkaar gezwoegd van afvalhout door mijn lief:
Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Houtenbak2



Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Houtenbak3



Het enige lastige was dat het frame van cv-buis waar het net aan vast zit, al heel snel kon kieperen als ik touwtjes van onderaf met karabiners maakte. Daarom heb ik 'm nu op vier plaatsen met bandjes vastgezet. Het net is ietsje ruim waardoor ik denk dat ze aardig op de bodem kunnen komen, maar de hooibaal is nog lang niet op (ze durven er net bij in de buurt te komen, de schijters), dus ik weet nog niet zeker of dat echt wel gaat werken. Iemand nog een tip?

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Houtenbakdetail

Terug naar boven Ga naar beneden
yvonnedejong

yvonnedejong


Aantal berichten : 486
Registratiedatum : 19-02-10
Leeftijd : 46
Woonplaats : Epe

Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Emptydo 18 nov 2010 - 0:49

Hoi,

Ik heb het frame met kettingen vast gemaakt zodat ik de lengte kan verstellen, het ligt boven op het hooi.
Kiepen kan het bij mij niet maar als het aan de ene kant iets lager ligt is het geen probleem.
Zo te zien is jou frame goed op maat dus dat kiepen kan echt geen kwaad, ze kunnen er niet langs eten.
Had je hem in de 4 hoeken vast gemaakt?
Het ziet er wel mooi uit, wat voor maaswijdte is jou net?
De mijne 5cm dan zijn zen og langer bezig om het op te eten.

Die van mij vonden de bak met frame ook eng, op een gegeven moment hebben ze door dat er eten inzit dan komen ze vanzelf.
En als er 1 paard eet komen er vanzelf meer.

Succes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://weilanddeboskamp.come2me.nl/
Gesponsorde inhoud





Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke 'slow feeders' gebruik jij?   Welke 'slow feeders' gebruik jij? - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke 'slow feeders' gebruik jij?
Terug naar boven 
Pagina 8 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» slow feeders
» van hooiruif naar slow feeder
» gebruik van deze hooikast
» Onze eerste gedachtes in uitvoering en in gebruik (foto's p2 en filmpjes p.3)
» grappige slow feeder

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: 'Langzame' voersystemen-
Ga naar: