IndexIndex  FAQFAQ  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Deel | 

[opgelost]*Spoed* Plek voor mijn 2,5 jarige houdini gezocht *Spoed* = waarschijnlijk opgelost

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
jannekevedder

Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 13-11-12
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: [opgelost]*Spoed* Plek voor mijn 2,5 jarige houdini gezocht *Spoed* = waarschijnlijk opgelost   di 6 jan 2015 - 3:24

*Update*
Ik heb nog een gesprek gehad met de pensionhouder en hij heeft aangegeven toch door te willen pakken met mijn pony.
Hij hoeft dus niet weg!

Daarnaast heeft Marja Besselink mij de geweldige tip gegeven op koperdraad in zijn manen te vlechten!
Ik denk dat dit de koperen tip is en daarmee het uitbreek probleem verholpen kan worden.

Lieve PP liefhebbers,

Wie van jullie kan mij met spoed helpen?
Mijn ontzettend lieve 2,5 jarige e-pony ruin breekt steeds uit zijn huidige weide.
Mijn drie pony's staan op pension en één van hun wil kennelijk ergens anders heen.

Waarom breekt hij uit?
- verveling?
- onvoldoende stroom geleiding?
- niet thuis voelen in de kudde?

Wie heeft het liefst vanaf komend weekend (10 jan - 11 jan) een plekje voor mijn onwijs lieve schat?
Ivm vervoer en reisafstand het liefste in Noord NL (hij staat nu in Peize, Drenthe)
Uiteraard graag een 'natuurlijke' plek met een kudde samenstelling waarin ook minimaal 1 ander jong paard loopt.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!!!!

Groetjes,
Janneke
Terug naar boven Go down

[opgelost]*Spoed* Plek voor mijn 2,5 jarige houdini gezocht *Spoed* = waarschijnlijk opgelost
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn advies voor de beginnende strand en water zoekers
» Busongeluk Zwitserland
» Blauwe ogen en maagdelijk wit: mijn maîtresse...
» Een voor allen
» voor Patron rijders

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Aangeboden en gezocht :: Stalling, weidegang, verzorging, bijrijders-
Ga naar: