Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 bitloosrijden over in andere handen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

bitloosrijden over in andere handen Empty
BerichtOnderwerp: bitloosrijden over in andere handen   bitloosrijden over in andere handen Emptyvr 29 aug 2014 - 2:43

Even een klein berichtje van mij.
Bitloosrijden is overgegaan in andere handen. Komende dagen wordt de site verplaatst en zal denk ik wel een ander uiterlijk gaan krijgen tzt.
Ik neem een jaartje rust, lekker niks doen, geen wifi moeten zoeken in de vakanties om mails/bestellingen te beantwoorden
Lijkt mij heerlijk...... knipoog
En wie weet eens langs een paarden evenement als toeschouwer ipv als standhouder. De wereld eens van de andere kant bekijken.
Ik ben dus niet meer te bereiken onder Bitloosrijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

bitloosrijden over in andere handen Empty
BerichtOnderwerp: Re: bitloosrijden over in andere handen   bitloosrijden over in andere handen Emptyvr 29 aug 2014 - 3:55

Inge, het klinkt alsof je een beslissing hebt genomen die heel goed is voor jouzelf, en dan is het altijd goed compliment ! Maar het zal ook best moeilijk zijn denk ik, want het was natuurlijk wel je 'kindje'! Dus ik zeg: heel veel plezier met uitrusten en tijd voor jezelf vinden, maar ook sterkte met het gemis glimlach !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

bitloosrijden over in andere handen Empty
BerichtOnderwerp: Re: bitloosrijden over in andere handen   bitloosrijden over in andere handen Emptyvr 29 aug 2014 - 21:03

Dank je Marja....missen...ik weet het niet...op dit moment ben ik blij dat ik de knoop heb doorgehakt.
En het is zeker in goede handen. Iemand die zelf ook bitloos rijdt en ment met dezelfde hoofdstellen dus gaat zeker goed komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

bitloosrijden over in andere handen Empty
BerichtOnderwerp: Re: bitloosrijden over in andere handen   bitloosrijden over in andere handen Emptyza 30 aug 2014 - 0:42

inge schreef:
En het is zeker in goede handen. Iemand die zelf ook bitloos rijdt en ment met dezelfde hoofdstellen dus gaat zeker goed komen.

Dat lijkt me heel belangrijk! Een beetje zoals wanneer je een paard verkoopt, dat je hoopt dat het in heel goede handen terechtkomt knipoog .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

bitloosrijden over in andere handen Empty
BerichtOnderwerp: Re: bitloosrijden over in andere handen   bitloosrijden over in andere handen Emptyza 30 aug 2014 - 8:24

Fijn dat je een goede opvolgster hebt gevonden!
Geniet van de rust en de ruimte die je nu ongetwijfeld zult gaan ervaren. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
MoniqueBuu

MoniqueBuu


Aantal berichten : 956
Registratiedatum : 10-11-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : Dwingeloo

bitloosrijden over in andere handen Empty
BerichtOnderwerp: Re: bitloosrijden over in andere handen   bitloosrijden over in andere handen Emptyzo 31 aug 2014 - 1:11

Ik sluit me aan bij de beide Marja's!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twas-tweerd.nl
inge




Aantal berichten : 882
Registratiedatum : 20-01-11

bitloosrijden over in andere handen Empty
BerichtOnderwerp: Re: bitloosrijden over in andere handen   bitloosrijden over in andere handen Emptyzo 31 aug 2014 - 1:17

dank u... dank u.... allen :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





bitloosrijden over in andere handen Empty
BerichtOnderwerp: Re: bitloosrijden over in andere handen   bitloosrijden over in andere handen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
bitloosrijden over in andere handen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rustig / andere URL
» Andere smid
» ff druk met andere dingen.
» Ervaring met een laurier- of andere hagen?
» Nieuwe paarden erbij: andere indeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Praathoekje-
Ga naar: