Paddockparadijs forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Permacultuur?

Ga naar beneden 
+4
Joyce
AC!
Mai
BartDriessen92
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
AC!

AC!


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 25-07-13
Leeftijd : 37
Woonplaats : Amsterdam

Permacultuur? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permacultuur?   Permacultuur? - Pagina 2 Emptywo 11 jun 2014 - 18:45

Wat een mooie en goede ideeën allemaal!! En wat leuk om te horen dat het bij jullie allemaal zo goed lukt!! Ik blijf zeker dromen Marja!! Jullie verhalen helpen daar ook erg goed bij!!
Heel erg veel succes met jullie tuintjes!! Ik ben erg benieuwd hoe het er verder mee gaat.. Misschien kunnen we een topic openen met foto's van jullie tuintjes? Ben wel nieuwsgierig namelijk  knipoog 
Terug naar boven Ga naar beneden
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Permacultuur? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permacultuur?   Permacultuur? - Pagina 2 Emptywo 11 jun 2014 - 21:57

Ik plaats hier eigenlijk nooit foto's omdat ik dat zo omslachtig vind... Je kunt hier niet rechtstreeks iets neerzetten, maar je moet het eerst ergens anders uploaden. Mij teveel gedoe...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Permacultuur? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permacultuur?   Permacultuur? - Pagina 2 Emptydo 12 jun 2014 - 10:13

Ik upload mijn foto's sowieso altijd naar www.mijnalbum.nl . Vandaaruit kan ik ze overal plaatsen waar ik maar wil.
Ik vind het wel logisch dat je foto's meestal niet rechtstreeks naar een forum kan uploaden, want dan zou dat forum een grote opslagcapaciteit moeten hebben voor al die foto's en dan zou het waarschijnlijk niet meer gratis kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Jolies Allures

Jolies Allures


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 13-10-12
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dordogne, Frankrijk

Permacultuur? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permacultuur?   Permacultuur? - Pagina 2 Emptyvr 13 jun 2014 - 4:48

Wauw Marja, wat ziet dat er professioneel uit!
Ik moest eerst aan iets anders denken bij MM (we hebben er hier een stuk of 9 rondlopen...)  knipoog 
En dat idee van die aardappelzak vind ik ook een goeie. Soms hebben ze bij Lidl zulk soort zakken te koop (tuinafvalzakken) denk dat ik er de volgende keer ook een paar insla. Veel makkelijker dan moeten graven naar je aardappels.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://joliesallures.free.fr
Natural Horsetrainer

Natural Horsetrainer


Aantal berichten : 702
Registratiedatum : 17-01-12
Woonplaats : Sonsbeck, Duitsland

Permacultuur? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permacultuur?   Permacultuur? - Pagina 2 Emptyzo 15 jun 2014 - 5:03

Ik snap dat het geld kost om het mogelijk te maken om direct foto's te uploaden Marja, en dat je dat niet wilt. Ik bedoel het dus ook niet als vervelende kritiek. ;-)
Maar ik vind het uitermate onhandig om speciaal voor dit forum mijn foto's eerst op mijnalbum oid te moeten zetten, en ze dan pas hier te kunnen plaatsen. Ik gebruik mijnalbum verder nergens voor.
En dat maakt voor mij toch echt dat ik hier geen foto's plaats, veel te omslachtig. ;-)

Terug naar boven Ga naar beneden
http://naturalhorsetrainer.nl
MarjoSophie




Aantal berichten : 377
Registratiedatum : 05-04-12

Permacultuur? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permacultuur?   Permacultuur? - Pagina 2 Emptyzo 15 jun 2014 - 7:22

facebook doet ook wonderen knipoog

Ik gebruik dat vaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai
Admin
Mai


Aantal berichten : 3224
Registratiedatum : 01-11-09
Leeftijd : 62
Woonplaats : Maasbree, Limburg

Permacultuur? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permacultuur?   Permacultuur? - Pagina 2 Emptyzo 15 jun 2014 - 9:32

Marja, ik vat het zeker niet op als kritiek hoor knipoog , ik snap best dat je het onhandig vindt.
Ik zie trouwens net dat het nog wel wat gemakkelijker kan dan bv. via mijnalbum: bij de knoppen boven je typeschermpje zit een knop 'host an image' (naast 'insert an image'). Dan krijg je een klein schermpje waar je een foto kunt uploaden naar servimg.com (een gratis fotohost), waarna je meteen een paar linkjes krijgt voorgeschoteld. Als je daarvan de link 'image' kopieert, kun je die vervolgens meteen hier in je bericht plakken. Dat is dus eigenlijk net zo snel als dat je de foto rechtstreeks op het forum zou kunnen plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.paddockparadijs.nl
Gesponsorde inhoud





Permacultuur? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Permacultuur?   Permacultuur? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Permacultuur?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paddockparadijs forum :: Over het Paddockparadijs :: Weidegebruik en -onderhoud-
Ga naar: